2015-11-16, 08:02
Medlem
f0cuss avatar
Fick tag på metamfetaminbankat tjack några gånger. Satt och letade svar från venerna i fyra timmar på raken.
Citera
2015-11-17, 00:17
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ausradieren
Det där känner jag igen, det där maniska letandet. Har gått igenom varenda centimeter av lägenheten flera gånger, på något sätt är det en tillfredsställande känsla - man är nästan helt säker på att man kommer hitta något av värde vilken sekund som helst. Och visst, en liten knatch i folie och någon gammal zip-påse med rester har man väl hittat men den där storfångsten som man jagar har aldrig hittats.

Jo det där känner jag igen också. Letar överallt och hoppas på det stora fyndet, men det sker nästan aldrig. Innerst inne vet jag att jag inte har något, men letar ändå.
Citera
2015-11-17, 01:55
Medlem
Tog rohypnol och tappade 20 gram gräs..
Citera
2015-11-17, 15:57
Medlem
Tropexs avatar
Suttit med mobilen i grannhusets (lägenhetskomplex) tvättstuga och runkat på natten, väl medveten om att nån pigg student kanske natt/morgontvättar. Amfetamin + alprazolam (samt afterglow på syra). När det började bli morgon bytte jag utrymme till ett källarförråd/skyddsrum. Där kändes det mycket tryggare då jag åtminstone kunde dra haspen för dörren, en tung metalldörr med en rejäl hasp.

Det var nåt mer jag tänkte på, men kan för mitt liv inte komma ihåg annat än att det involverade flubromazolam, passande nog
Citera
2015-11-22, 10:27
Medlem
Kom på en grej till. Jag pratar väldigt mycket för mig själv när jag är påtänd. Mest korta saker fast ibland kommer jag på mig själv med att hålla långa monologer
Citera
2015-11-23, 14:05
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discoHITLER
Kom på en grej till. Jag pratar väldigt mycket för mig själv när jag är påtänd. Mest korta saker fast ibland kommer jag på mig själv med att hålla långa monologer

Det där brukade jag också syssla med när man tagit tjack, hålla små dialoger för sig själv. Det av den enkla anledningen att på så vis få grepp om hur skev man lät inför eventuella möten med folk.
Senast redigerad av Presentpapper 2015-11-23 kl. 14:45.
Citera
2015-11-23, 14:22
Medlem
Efter 2.5år utan någon som helst cs så har jag fortfarande tics.
Fick olika storlekar på irisen en gång vid race, fotograferade effekten och väntade på att dö.
Citera
2015-11-24, 01:52
Medlem
bananajoe33s avatar
Att just köpa rc droger sen direkt in på nån smutsig toalett och dra en lina på toalocket..
Citera
2015-11-24, 11:22
Medlem
En skitsak egentligen men som jag har funderat på. Jag kan hålla på att riva och klösa lite i ansiktet från och till. Vet inte vad det beror på. Är det någon som upplevt något liknande?
Citera
2015-11-24, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Det där brukade jag också syssla med när man tagit tjack, hålla små dialoger för sig själv. Det av den enkla anledningen att på så vis få grepp om hur skev man lät inför eventuella möten med folk.

Jag gör likadant när jag tagit dos 😂
Edit: fel inlägg citerade jag också. För trött för att hänga här tror jag 😉
Citera
2015-11-24, 23:12
Medlem
Presentpappers avatar
Okej, det här är något skäms för en del. Men kan väl berätta om det ändå. Det här var för snart två år sedan när jag använde droger alldeles för mycket för mitt eget bästa och det helt enkelt hade spårat ur. Fick på min dåvarande arbetsplats reda på att jag som timmis inte var lika intressant längre, och mina timmar skulle bli färre och färre.

Det här tog verkligen ned mitt mående till botten och jag åkte hem där jag deppade ned mig. Bestämde mig samma kväll för att beställa hem 5 gram pentylon plus 500 mg 6-MAPB. Pentylonet skulle bara vara ett verktyg för att fly bort den verklighet jag hade framför mig, därefter var jag påtänd av eländet i en vecka. Sov och åt väl hyfsat, men inte alls som jag annars gör.

Var framme på den åttonde dagen och påsen med pentylon var slut. Hade tidigare bestämt att 6-MAPB't skulle användas vid ett speciellt tillfälle, men jag tänkte bara "fuck it" och bombade 250 mg. Tiden gick och toleransen från pentylonet gjorde förmodligen sitt, jag bestämde mig för att bomba resten likaså. Sedan pang...

Jag lade mig i soffan i vardagsrummet den där fredagskvällen, föräldrarna var inte hemma den helgen. (tur nog). Tiden går och jag befinner mig i himmelen, tills jag bara reflekterar över att jag inte haft någon som helst koll på klockan. Strax efteråt förstår jag att det fan var söndag förmiddag, jag hade alltså varit igång i nästan två hela dygn. Hade jag ätit? Nej, såklart. Panik utbryter och jag kastar mig ut i hallen mot köket och någon form av mat, men halvvägs dit blir det svart. Hör direkt efter en smäll och förstår att det är mitt huvud som skapat ljudet i fallet. Kravlar mig upp och släpar mig in på toaletten istället och gör det jag ska göra, för att där svimma åter en gång. Kravlar mig upp igen och tar mig in i köket med svetten rinnandes över hela kroppen.

Kände att jag i det läget inte brydde mig ett skit om något egentligen så tryckte i mig ett par smörgåsar och ett glas mjölk, ett par tydligen väldigt starka bensodiazepiner och sedan slängde jag mig i sängen och sov över 15 timmar. Sedan när familjen kom tillbaka på kvällen var det bara att hålla god min.

Sköter det här med droger mer ansvarsfullt idag, hade ett halvår där jag var helt ren och efter det har jag helt enkelt tagit något när det känts rätt. Får bara se till att lära mig av historien och mina misstag.
Citera
2015-11-26, 03:09
Medlem
Charlies avatar
Några sköna saker har man ju gjort.

Jag byggde enligt nödens lag en pipa av en ölburk och rökte en smula marijuana ur den på en full busshållplats i centrala Göteborg någon gång runt middagstid, jag tyckte folk tittade så konstigt på mig och kunde inte fatta varför.

En annan gång satt jag och polaren och rökte fentanyl ur en glödlampa hela natten, när vi kom tillbaka från ica på morgonkvisten såg jag mig i spegeln och upptäckte att jag var full av sot i ansiktet samt på båda händer.

Jag bjöd en tjej på heroin och som tack undrade hon om jag ville sätta på henne, eftersom jag hade tjack i kroppen drog vi igång, att hennes polare satt med i rummet under hela spektaktlet reflekterade vi inte över förräns senare.

Någon gång i våras kom jag på att eftersom jag ändå aldrig städade kunde jag väl sälja dammsugaren. Behöver jag nämna att tjackpengarna händelsevis råkade vara slut?

En morgon gick strömmen, jag gick till proppskåpet för att kolla då hade polaren skruvat ur en propp för att fila sina kanyler på, att han fuckade upp min el sket han tydligen i.

När elbolaget efter några månader utan inbetalningar kapade min el tog jag fram hyreskontraktet och hittade frasen "Hyresgäster till zzzgatn xx är fria att utnyttja eluttaget på vinden" varvid jag kopplade en lång sladd från vinden nedför 2 våningar och in genom brevinkastet. Störningsjouren och hyresvärden var inte alls imponerade av min tolkning av kontraktet men min socialsekreterare garvade nog i 20 minuter när jag förklarade varför hon fått en notis om händelsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in