2015-11-26, 07:59
Medlem
SnowInformers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie

När elbolaget efter några månader utan inbetalningar kapade min el tog jag fram hyreskontraktet och hittade frasen "Hyresgäster till zzzgatn xx är fria att utnyttja eluttaget på vinden" varvid jag kopplade en lång sladd från vinden nedför 2 våningar och in genom brevinkastet. Störningsjouren och hyresvärden var inte alls imponerade av min tolkning av kontraktet men min socialsekreterare garvade nog i 20 minuter när jag förklarade varför hon fått en notis om händelsen.

Hahaha. Fan vad skönt.
Citera
2015-11-26, 12:59
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
När elbolaget efter några månader utan inbetalningar kapade min el tog jag fram hyreskontraktet och hittade frasen "Hyresgäster till zzzgatn xx är fria att utnyttja eluttaget på vinden" varvid jag kopplade en lång sladd från vinden nedför 2 våningar och in genom brevinkastet. Störningsjouren och hyresvärden var inte alls imponerade av min tolkning av kontraktet men min socialsekreterare garvade nog i 20 minuter när jag förklarade varför hon fått en notis om händelsen.

Hahaha.

Bästa i hela tråden!
Citera
2016-01-16, 03:33
Medlem
wasabi84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jo det där känner jag igen också. Letar överallt och hoppas på det stora fyndet, men det sker nästan aldrig. Innerst inne vet jag att jag inte har något, men letar ändå.

Jag med!!! Helt galet
Citera
2016-01-17, 22:34
Medlem
Det är nog någon av de gånger jag blev sådär sprängkåt efter en IV-dos bra "pv-sort" (i brist på det korrekta ordet, hjärnsläpp)... Berättar ej mer haha
Citera
2016-01-18, 14:05
Medlem
kattvraks avatar
Måste varit när jag missade en ven och försökte suga tillbaka lösningen i pumpen, det var sista dosen jag hade så var ju aningen desperat. Stack nog nålen i mig över 100 gånger här och där under någon halvtimma, vid venen utan större resultat med att få tillbaka lösningen. Blev rätt inflammerat efteråt kan jag ju säga! Venen kollapsade också då jag förmodligen råkade punka den upprepat i jakten på lösningen. Venen återhämtade sig aldrig, den är borta. Ibland är man ju bara helt dum i huvudet alltså.
Senast redigerad av kattvrak 2016-01-18 kl. 14:17.
Citera
2016-01-23, 19:07
Medlem
kuli1s avatar
Har väl hänt att när man gjort inbrott hos folk har jag börjat sortera saker hos folk, slog i mig en panna på en toalett på en tåg station och börja skissa när jag kom ut ur toaletten så hade dom stängt stationen utan att kolla om någon satt på toan men dörrarna som går ut till spåret var öppna så gick ut där. Kändes lite halv skevt men väldigt kul.
Citera
2016-01-26, 22:05
Medlem
Alltså jag brukar klara mig utan konstiga beteenden men nu i morse började jag harkla frenetiskt. O bara för jag tyckte det lät roligt fnissade jag efter varje harkling. Så höll jag på hela dagen.
Annat tjack än vad jag är van vid 😂
Citera
2016-01-30, 01:24
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Att just köpa rc droger sen direkt in på nån smutsig toalett och dra en lina på toalocket..
Hehe det är vad jag har gjort i kväll.
Citera
2016-01-30, 01:32
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Några sköna saker har man ju gjort.

Jag byggde enligt nödens lag en pipa av en ölburk och rökte en smula marijuana ur den på en full busshållplats i centrala Göteborg någon gång runt middagstid, jag tyckte folk tittade så konstigt på mig och kunde inte fatta varför.

En annan gång satt jag och polaren och rökte fentanyl ur en glödlampa hela natten, när vi kom tillbaka från ica på morgonkvisten såg jag mig i spegeln och upptäckte att jag var full av sot i ansiktet samt på båda händer.

Det påminner om när jag gjorde min bong och tände på med en braständare och brände bort luggen och fick brännmärke i pannan och på på mina figarna. Speciellt stora sår fick jag på bägge tummarna när jag bytte han att hålla bongen i.
Citera
2016-01-30, 03:07
Medlem
Robotboyoos avatar
pågår faktiskt just nu. inte rört en drog på ca 8 månader nu, men på sistone fångat intresse för dem igen. typisk missbrukarpersonlighet. började med att jag var helt inställd på tjack, nu går jag runt med kontanter och frågar fanimej varenda person jag ser på gatan. känns som jag kommer gå o snorta en lina citalopram för att bli hög, måste fan bli hög! är så jävla desperat liksom, whose dick you gotta suck to get some drugs liksom? o alla kontakter har jag tappat o min vän har lagt av. fyfan, trodde aldrig jag skulle sjunka såhär lågt, haha. får hoppas på lite lycka imorgon iaf, är seriöst redo att sälja röv för en lina just nu asså.
Citera
2016-01-30, 03:16
Medlem
Droidlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robotboyoo
pågår faktiskt just nu. inte rört en drog på ca 8 månader nu, men på sistone fångat intresse för dem igen. typisk missbrukarpersonlighet. började med att jag var helt inställd på tjack, nu går jag runt med kontanter och frågar fanimej varenda person jag ser på gatan. känns som jag kommer gå o snorta en lina citalopram för att bli hög, måste fan bli hög! är så jävla desperat liksom, whose dick you gotta suck to get some drugs liksom? o alla kontakter har jag tappat o min vän har lagt av. fyfan, trodde aldrig jag skulle sjunka såhär lågt, haha. får hoppas på lite lycka imorgon iaf, är seriöst redo att sälja röv för en lina just nu asså.

Spring en mil eller en halv i bra tempo istället.
Citera
2016-01-30, 03:19
Medlem
Robotboyoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Droidlife
Spring en mil eller en halv i bra tempo istället.
äschhhh. fattar inte hur jag kan ha sån sjuk abstinens, bara jävligt trött på att vara nykter haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in