2023-03-14, 05:34
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Haha, fy fasen. Fick du några skador av att ligga för länge i solariet eller är det inte så farligt? Blir ju lätt man somnar och blir svårväckt på benso.

Fast lampan släcks väl efter att tiden man betalat för tagit slut. Så jag antar att han låg i mörkret.
Citera
2023-03-14, 06:59
Medlem
Lifestealers avatar
Att aldrig sluta ta från påsen.

Leta efter haschsmulor/gräs på golvet med ficklampa.
Senast redigerad av Lifestealer 2023-03-14 kl. 07:12.
Citera
2023-03-14, 08:36
Medlem
mangolocos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifestealer
Att aldrig sluta ta från påsen.

Kan relatera. Samt att inte kunna låta påsen vara tills helgen. Nu sitter man här på kneget som det hjärndöda pundarmongo man är
Citera
2023-03-14, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kemisktavfall
Sitta i en _evighet_ och plocka hårstrån med pincett. Gärna att man ”hittar” (inbillade) inåtväxta hårstrån som man kan sitta i timtal med att försöka lirka loss.

Min favorit syssla när man är riktigt jävla tjackad
Börjar med inväxta hårstrån sen spårsr det, En natt hade jag plockat varenda litet pubishår som fanns, störta misstaget i mitt liv, fyfan vad det börja växa efter det 😅
Citera
2023-03-16, 16:04
Medlem
Jachins avatar
Rännsket på bruden efter en stadig panna. Detta är sant också. Horan ska veta sin plats.
Citera
2023-03-16, 16:10
Medlem
jewclaws avatar
Hade vart vaken närmare 2 veckor, ni vet ju hur det brukar ser ut..

Knullade min skinnsoffa i vecket på armstödet. Sprutade in en halv flaska dubbeldusch där och höll på. Efter ett par timmar sprutade jag och begrundade härvan jag åsamkat min soffa och mitt psyke, det tog några minuter ungefär sen var jag tillbaka på soffan som det vilddjur jag var.

Inget man delar med sig av på en middag bland uppstyrda individer kanske, men kul var det för det
Citera
2023-03-18, 00:19
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Fast lampan släcks väl efter att tiden man betalat för tagit slut. Så jag antar att han låg i mörkret.
Det stämmer säkert. Värre att däcka ute i solen en varm sommardag. En som kände hade testat en massa benso och han däckade i en solstol och tydligen så låg han i solen nästan i ett dygn.
Citera
2023-03-18, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
När jag gick i gymnasiet, hade jag för vana att tvätta händerna i dricksvattenautomaten i skolmatsalen, vilket folk av någon anledning reagerade starkt mot. Vattnet rann ju ändå bort, menar jag, så ingen behövde ju råka dricka mitt smutsvatten, om någon trodde det. Och vatten som vatten, right? Duger det att dricka, så duger det nog att tvätta sig i...

När jag sedan började läsa på universitetet, låg jag ofta och slappade på institutionernas olika bänkar och blev ofta approcherad av främlingar, som undrade "är det något fel med dig" eller "mår du inte riktigt bra", ungefär som om man inte kunde ligga och ta det litet lugnt var som helst.

Senare har jag fått förklarat för mig, att jag har en del pundiga beteenden för mig. Har ni det också?

Folk är dumma i huvudet. Dom reagerar när man fiser, luktar på sina fingrar efter att man har kliar sig i arslet samt petar i näsan.
Trots att folk inte har ett skit med det att göra. Oförskämda jävlar!
Citera
2023-03-18, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Hade vart vaken närmare 2 veckor, ni vet ju hur det brukar ser ut..

Knullade min skinnsoffa i vecket på armstödet. Sprutade in en halv flaska dubbeldusch där och höll på. Efter ett par timmar sprutade jag och begrundade härvan jag åsamkat min soffa och mitt psyke, det tog några minuter ungefär sen var jag tillbaka på soffan som det vilddjur jag var.

Inget man delar med sig av på en middag bland uppstyrda individer kanske, men kul var det för det

Herregud. Jag ligger självklart inte helt dubbelvikt av skratt men betydligt mer dubbelvikt än innan jag hade läst ditt inlägg.

Det var något av det roligaste jag läst på länge.
Citera
2023-03-25, 16:35
Medlem
En gång spenderade jag 4 timmar att prata med min tv. "Han" skulle lära mig hur man hackade folks banker och hjälpa mig föra över pengarna på mitt konto.

Efter 4 timmar så tänkte jag att vi måste sluta prata så ingen kommer åt oss?
Insåg hur galet det var och gick och la mig 😥
Citera
2023-03-27, 01:55
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrnoface
En gång spenderade jag 4 timmar att prata med min tv. "Han" skulle lära mig hur man hackade folks banker och hjälpa mig föra över pengarna på mitt konto.

Efter 4 timmar så tänkte jag att vi måste sluta prata så ingen kommer åt oss?
Insåg hur galet det var och gick och la mig 😥
Haha, fick du bra tips från tv-apparaten? Det fick mig tänka på en som jag känner som låg och pratade med sitt element efter att ha varit vaken ett tag på tjack.
Citera
2023-03-27, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarpenterTim
Det låter som pundarversionen av en Navy Seal för fan

Hade innan detta under förmiddagen kastat mig runt i diken i stan med komplett jävla snutnoja hahaha. Man lärde sig punda sen genom åren, men roligt minne…då var det hemskt, men roligt nu haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in