2013-01-31, 02:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buutchlol
Jag känner mig riktigt pundig när jag kör lite för många påfyllningar. Ingen skön känsla, men man glömmer dem väldigt lätt!

påfyllning utav vadå ?
Citera
2013-01-31, 02:22
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
om man är en man är man en riktig jävla nolla är man om man röker fimpar för att man har abstinens för nikotin.. ush att man inte kan hålla sig i skinnet, svaga människor..

Tss... Vem har inte försökt röka torkad tobak inrullad i tidningspapper? Du är bara ingen rökare, punkt slut.
Citera
2013-01-31, 02:55
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k4d9
drogmissbrukare, nikotin är en drog...

Jo, men de är inga pundare för det. Eller tycker du att som röker är pundare? Isåfall är många som pundar. Tycker du att de som brukar alkohol och koffein är pundare också?
Citera
2013-01-31, 03:01
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Brukar bli så jävla röksugen när jag tagit sub och hade inga cigg hemma. Så jag tog ett papper och fyllde med olika kryddor och rullade den som en joint. Jag trodde inte att det skulle fungera. Men efter jag rökt det så försvann mitt röksug iallafall.
Citera
2013-01-31, 03:17
Medlem
Elvislever241s avatar
När man öppnar kylskåpet eller gardroben och i stället för att göra det man ska sätter i gång med att sortera om sakerna för att sen riva ut allt och städa och sen in med allt igen ,, eller när man går in i ett rum och undrar vad fasen gör jag här . Hinner inte skriva mer nu måste dra för bi soptippen en sväng nu innan det ljusnar ,
Och kom i håg kära kollegor det är bättre att fly än sitta häktad
Citera
2013-01-31, 08:47
Medlem
k4d9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jo, men de är inga pundare för det. Eller tycker du att som röker är pundare? Isåfall är många som pundar. Tycker du att de som brukar alkohol och koffein är pundare också?
Ja det tycker jag, ordet "pundare" används ofta när det handlar om narkotikaklassade preparat men det är lika pundigt att ha abstinens på kaffe, cigg eller alkohol.
Citera
2013-01-31, 09:05
Medlem
MistAAs avatar
slaggat i ett solarie på söder i typ 24 timmar, behövde nog slagga haha. näckade min brud mitt på gatan för hon hade microfoner på sig haha fyfan ja har gjort massa knep å knåp
Citera
2013-01-31, 10:30
Medlem
Chelskeys avatar
Suttit och tankat porr, sorterat in efter diverse olika genrer i 2 dygn. Tjackrunken är rätt pundigt beteende också..
Citera
2013-01-31, 11:02
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k4d9
Ja det tycker jag, ordet "pundare" används ofta när det handlar om narkotikaklassade preparat men det är lika pundigt att ha abstinens på kaffe, cigg eller alkohol.
Den definitionen av ordet tror jag ärligt talat att du är ganska ensam om att använda. Jag har nog aldrig tidigare hört någon påstå att alla som har abstinens efter godtyckliga substanser är pundare.
Citera
2013-01-31, 15:16
Medlem
Buutchlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supertesto
påfyllning utav vadå ?

Diverse drog? När man sitter där klockan 10 på morgonen och känner att det börjar gå ut, men ändå ska man på en påfyllning för att det är så jävla nice. (blir oftast så när jag tar mdma)
Citera
2013-01-31, 22:25
Medlem
Ägnat 4 timmar åt att laga ett verktyg för att spara in 10 minuters arbetstid.

Många datorer har dött disintregationsdöden under mina tjackdarriga fingrar genom åren oxå
Citera
2013-02-01, 10:48
Medlem
Nattskattas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elvislever241
När man öppnar kylskåpet eller gardroben och i stället för att göra det man ska sätter i gång med att sortera om sakerna för att sen riva ut allt och städa och sen in med allt igen ,, eller när man går in i ett rum och undrar vad fasen gör jag här . Hinner inte skriva mer nu måste dra för bi soptippen en sväng nu innan det ljusnar ,
Och kom i håg kära kollegor det är bättre att fly än sitta häktad

En sann pundare har inget att sortera i sitt kylskåp :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in