2010-04-24, 15:24
Medlem
svartwhites avatar
Satt i timmar och försökte få till ett isstop i min bong gjord av en liten fanta flaska, när jag äntligen var färdig insåg jag att jag ändå inte kunde få i några isbitar då hålet är för litet
Inte särskilt pundigt, bara jävligt dumt.
Citera
2010-04-26, 08:36
Medlem
mallvazs avatar
Jag har en förmåga att bära in all elektronik i sovrummet.hade platt-tv'n,datorn 2st dvd
spelare+stereon+4 mobil telefoner.Och allt ska vara igång och naturligtvis kunna skötas från sängen.Det är fjärrkontroller över allt.för att inte tala om alla sladdar.
Citera
2010-04-26, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darklydivinest
Betalade precis ett paket cigaretter med två ihoprullade koksindränkta tjugolappar. Den attraktiva kassörskan (som är en person jag är ytligt bekant med) fick både "borsta" bort rester och räta ut dessa i vad som kändes som en evighet medans jag skamset väntade på växeln.
TIPS: Glöm inte betalkortet när du som jag inte längre använder sedlar som ett värdepapper man betalar med utan som ett snortningsverktyg.

Snuff tool is your friend
Citera
2010-04-26, 16:41
Medlem
Skyggedanss avatar
Tog cykeln och stack ner till MAX på stan 04.00 (de stänger 05.00)i lördags för jag ville snacka med folk. Sen är det gött att cykla omkring vaken i natten.
Citera
2010-04-26, 19:03
Medlem
Höstlängtans avatar
Att gå ut och gå i skogen (som till stor del består av myrar) på våren när det är vatten överallt är ingen bra idé - men det verkade vara en bra idé då
Citera
2010-04-28, 01:42
Medlem
Robbadobbs avatar
Kanske inte ett pundigt beteende men var och köpte cigg och en loka på statoil för ca 2 timmar sen.
Jag drog mitt kort gång på gång (en aning snurrig var och är jag fortfarande) och i min idioti/brist på sömn/några benzos för mycket gav jag kassörskan kortet och frågade vad felet var och det visade sej att hela baksidan (den med remsan) var kritvit och luktade av någon konstig kemikalie

Hon borstade iaf bort skiten med en liten skum min och kortet funkade som det skulle.
Hon lär ha kopplat vad det kan ha varit för substans med tanke på mitt skeva osammanhängade mummlande och vevande med armarna samt tefatspupiller

Edit
kan ju vara nått att tänka på.

Jag har även ett antal gånger då jag haft sedlar lösa i fickan samt påsar med tjack råkat slänga fram tjackpåsen på disken. Detta är dock en läxa jag lärt mej from nu att aldrig blanda lösa sedlar och tjack då det aningen pinsamt.
Senast redigerad av Robbadobb 2010-04-28 kl. 01:45.
Citera
2010-04-28, 14:10
Medlem
lingonsoppas avatar
Pissar alltid i handfatet på allmäna toaletter.
Citera
2010-05-01, 12:47
Medlem
När jag läser den här tråden blir jag så jävla sugen på att dra en fet lina igen
Citera
2010-05-01, 13:34
Medlem
BRs avatar
Är det inte lite pundigt att den här tråden har 3681 st inlägg?
Citera
2010-05-01, 13:54
Medlem
Alcoholocaust-s avatar
Att räkna groparna på väggen i fyllecellen. Jag bet även av tå/fingernaglar och "sparade" dem i de små groparna i betongväggen, ifall jag skulle behöva dem när jag besöker häktet nästa gång. Skall be om cell nummer 2 nästa gång.
Citera
2010-05-01, 16:46
Medlem
marija-jannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alcoholocaust-
Att räkna groparna på väggen i fyllecellen. Jag bet även av tå/fingernaglar och "sparade" dem i de små groparna i betongväggen, ifall jag skulle behöva dem när jag besöker häktet nästa gång. Skall be om cell nummer 2 nästa gång.

Vad hjälper naglarna dig i en fyllecell? Hotar vakten med att skära av han halsen eller? hahah
Citera
2010-05-01, 17:39
Bannlyst
Det jag tycker är riktigt pundigt är när man står i bankomat kön och kan inte få in kortet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in