2011-08-23, 16:09
Medlem
Cpkrille123s avatar
Pundigaste beteendet får jag nog på amfetamin *Konstigt?* nä..
Jag blir toknojjig efter 3-4 dagar vaken,
Helst av allt sitter jag inomhus med persienner nerdragna
Och de sjukaste med mina tjackrace är att jag ALLTID slutar umgås med mina jämnåriga (18-20)
och går till a-laget o sitter i flera dagar...
Minns mitt första tjackrace, var 16 då, (startade 2 dagar innan min 17 årsdag )
Sen huxx fluxx kolla jag telefonen och såg att de gått 4 och ett halvt dygn..
och cirka 200 missade samtal / sms från morsan o farsan... jävlar ja..

Ursäkta mitt konstiga inlägg...
är rätt väck nu.. *MDPV och X.*
Citera
2011-08-23, 21:32
Medlem
Stormorfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Virrpanna
Hittade en video på min mobiltelefon som fick mig att börja tänka på den här tråden direkt, videon var ganska lång och den visade min rumsmatta i närbild och hur mina fingrar fladdrade fram och tillbaka framför kameran plockandes på allt som var vitt i princip. Sedan gick jakten vidare i hela lägenheten, jag kröp alltså omkring på golvet i mörkret i min lägenhet med kameralampan som söklampa i jakt på tjack! känns rätt pundigt. jakten gick igenom alla rum, lyfte på allt. sen hör man mig småspottar då och då när jag inser att det är damm eller annat. fyfan
Kunde lika gärna varigt jag när jag var på a-PPP. Fyfan.
Citera
2011-08-23, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baronE_
vad roligt med en annan akademikerknarkare! själv har jag lagt seminarieknarkandet åt sidan eftersom de tilltänkta sociala smidigheten och höga verbala förmågan alltför ofta istället resulterade i en nojig låsning, typ att man satt och följde de som diskuterande med väldigt intensiv blick och svettig panna. Ibland liksom tog man sats och kickade därmed igång en osammanhängande harrang i kulsprutetempo, innan man insåg att jag borde hålla käften och istället tonade ut mumlande..alltid helt obegripligt

baronE - fan vilken kung du är haha! Herrejävlar vad jag flabbade (sativa)
Citera
2011-08-23, 22:56
Medlem
Det pundigaste jag gjort var på en syra tripp. Första gången för mig och mina 2 polare. Vi droppade, började lyssna på trance. Första gången låten gick upp i "klimax"( en timma in i ruset), blev man heeelt jävla borta och snöade iväg helt och hållet.

Efter det så stirrade ena polaren upp i en lampa i vardagsrummet hela kvällen och beskrev innanmätet som "vackert".

Jag tog ett bad, runkade, smörjde in mig själv med chokladlinser samt låg och skrek på en luftmadrass för mig själv.

Tredje polaren skrev en 8 sidor lång pdf fil om ruset i sig och vad som pågick omkring. Jävligt sjuk läsning.

Kanske inte så hyper pundigt egentligen, men sjuk tripp.
Citera
2011-08-23, 23:22
Medlem
Dagen efter en midsommarafton, för många år sedan, då jag fortfarande bodde hemma hos mina föräldrar.

På midsommaraftonen befann vi oss i Halmstad, och hade en fantastisk upplevelse. I form av kola, tjack, E och alkohol.

Man käkade ingen vidare mat den helgen, och när jag kom hem så hallucinerade jag verkligen helt hemskt. Som tur var, var mina föräldrar i Frankrike över sommaren, min syster var dock hemma.
Gick runt i huset och såg militärer utanför, och frågade min syster om dem hade nån övning eller liknande. Hon tittade mycket konstigt på mig och undrade lite vad det var med mig. Det hela pågick vad jag uppfattade det som flera timmar. Det slutade med att hon ringde till Mamma och Pappa i Frankrike och sa precis vad jag hade sagt, hur jag betedde mig osv.. Det var inget kul när dem kom hem från Frankrike..

Gissa, om jag skämdes och tyckte det var pinsamt. Mitt allra pundigaste beteende och även den mest pinsamma storyn.
Citera
2011-08-24, 21:55
Bannlyst
Kanske inte ovanligt "pundigt" beteende, men...

Idag har jag städat tre timmar i min kompis morsas kök utan att ha begärt något som tack. Pundigt?

För en ca. 30 minuter sedan efter att ha hämtat "Dos" och var på cykeln på väg hem, höll jag på med min mobiltelefon utan att ha ögonen på vägen.
Helt plötsligt ser jag en minst 1m hög vägkon som jag inte hinner undvika och kör rakt på.
Det slutade med att jag gör en volt på cykeln över vägkon och landar rakt på magen med cykeln liggande på ryggen.

Cykelstyret vreds snett och korgen är böjd från alla sidor.
Nu har min nya (fick i julas men använt en gång) tröja fått tre stora hål och displayen på min mobiltelefon visar en blå fläck.
Blöder även från båda handflatorna, knäskålarna och har två stora "köttiga" skrapsår på vänstra armbåge. Lyckat va!!

P.S. Hade tagit "Dos" innan städningen.
Citera
2011-08-24, 23:11
Medlem
Xamples avatar
En tråkig kväll på jobbet tyckte jag att det var dags att piffa upp stämningen med lite ladd, slutade med att jag spenderade hela natten med att plocka isär hela cykeln, banka ur samtliga kullager etc och polerade alla komponenter. Det var inget fel på den från början, men det hade blivit lite smutsig.

Blev lite konstiga reaktioner när kollegorna kom på morgonen och jag inte hade låst butiken...
Citera
2011-08-27, 10:14
Medlem
Indos avatar
Det pundigaste jag har varit med om var när far min missbrukade och jag och en polare var ute och åkte bil med honom.
Först bränner han upp i 150 blås,Sen tänder han taklampan och vänder sig om och pratar med oss i 150 kilometer i timmen
Sen brände han upp i 180 när vi kom in i samhället,180 km/h i fel fil.
Sen dundra han rakt över ett fartgupp i 90blås och där tog bilfärden slut..
Citera
2011-08-27, 11:23
Medlem
När man var hög och spendera hela kvällen med att springa runt i lägenheten och stirra ut ur fönsterna för jag var säker på att grannen hade ringt polisen för jag hörde röster utanför. Ringde som fan till två olika polare och bara babbla som ett as om ingenting och allt. Så ingen av dom förstod vad jag höll på med.
Citera
2011-08-27, 14:38
Medlem
Cpkrille123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jdough
När man var hög och spendera hela kvällen med att springa runt i lägenheten och stirra ut ur fönsterna för jag var säker på att grannen hade ringt polisen för jag hörde röster utanför. Ringde som fan till två olika polare och bara babbla som ett as om ingenting och allt. Så ingen av dom förstod vad jag höll på med.

Haha, standard!
Tjack eller?
Citera
2011-08-27, 19:55
Medlem
Komma på sig själv med att man har 4 serier på pause samtidigt för man börjat kolla i en minut > kolla någon internetsida > glömmer bort > repeat. Upptäcker sen att man har 17 internetflikar igång samtidigt varav 10 är samma sida fast olika forum. Kommer sen på att det var 4 timmar sen man skulle lägga sig på soffan och vila framför en serie men att man suttit framför datorn istället. Repetera förra meningen tills det är dags att sova.
Citera
2011-08-27, 20:43
Medlem
Milkes avatar
Man bestämmer sig för att trimma skägget kl 05.00 på morgonen. När man är klar och har städat bort allt hår från handfatet upptäcker man att handfatet är skitigt som fan.
Så man greppar en svamp och börjar skrubba, 2,5 timme senare har man skrubbat exakt hela badrummet med samma svamp och gjort av med ca halv litern grönsåpa.
Man har stått på knä så länge att dom är illröda, man har skrubbat badkaret minst 3 gånger med tron om att det ska bli lika vitt som pulvret man stoppat i sig.
Man har stoppat hela huvudet i toaletten för att göra rent bakom kanten där vattnet forsar ut.
Allt detta iför endast kalsonger medans svetten forsar mer än vad toaletten gör.

Magin med tjacket är vad det e!

P.s Rent som fan vart det om nån undrar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in