2010-12-12, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kekambas
Har en utomordentlig pundartabbe att bjuda på!

Ok, gjorde troligtvis världens skevaste vaskning 08/12/2010 . Slog i mig en redig rykare på toaletten och hinner precis få ut nålen när kuli1 ringer och ska snabbt lägga papper i armvecket för att rädda min vita t-shirt samtidigt som jag vill hinna plocka upp telefonen från golvet och svara innan det är försent då jag i all hast lyckas med ett genidrag utan motstycke...

"En bild säger mer än tusen ord"

klant!
guds sätt att säga dumpa verktygen!
Citera
2010-12-12, 14:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hydromorphone
klant!
guds sätt att säga dumpa verktygen!
Som tur är så har jag s¨att det räcker till både dug och mig + vänner ikväll!
Citera
2010-12-12, 17:43
Medlem
Diablesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grandalf
slicka rent dos påsarna.

Är man extremt absad och desperat så visst!
Citera
2010-12-14, 13:37
Medlem
Creed Brattons avatar
Fråga från en som inte brukar CS till dom som gör:
Händer det aldrig att ni fastnar i något mer "konstruktivt/kreativt" än att exempelvis laga sönder den fungerande dammsugaren i 15 timmar?
Det jag menar är valfri aktivitet som kanske ger er något annat än ett skratt åt idiotin i era handlingar, typ fastna med gitarren under en hel dag, skriva 100 sidor novell, snickra ihop valfri möbel, etc.

Om detta sker, dra exempel!

Mvh C.
Citera
2010-12-14, 14:41
Medlem
Xamples avatar
Creed Bratton: jag fick under en syratripp för mig att jag skulle måla en tavla som självklart aldrig blev färdigställd.
När annat kom in i systemet så skulle det målas för fullt,sprayfärg, oljefärger, akryl och posca åkte fram med istället för att göra klart den andra så började jag på massor av nya saker istället.
Citera
2010-12-14, 15:45
Medlem
hoffmanintowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Creed Bratton
Fråga från en som inte brukar CS till dom som gör:
Händer det aldrig att ni fastnar i något mer "konstruktivt/kreativt" än att exempelvis laga sönder den fungerande dammsugaren i 15 timmar?
Det jag menar är valfri aktivitet som kanske ger er något annat än ett skratt åt idiotin i era handlingar, typ fastna med gitarren under en hel dag, skriva 100 sidor novell, snickra ihop valfri möbel, etc.

Om detta sker, dra exempel!

Mvh C.

jo det händer Jag snöar gärna in på att lära mej typ photoshop lr dylikt ta reda på hur man gör o sen göra det. Men det är svårt om man är riktigt bäng

Svalde prc en dos påse lr för någon några timmar sen :P pallar inte skrappa så blev att svälja hela påsen:P Det är ju pundigt:P
Citera
2010-12-14, 16:18
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoffmanintown
Svalde prc en dos påse lr för någon några timmar sen :P pallar inte skrappa så blev att svälja hela påsen:P Det är ju pundigt:P

Ja minst sagt, lär ju inte vara bra för matsmältningen med tanke på att inte ens tuggumi löses upp av magsyrorna. Lägg den i ett glas varmt vatten istället?
Citera
2010-12-14, 17:31
Medlem
hoffmanintowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Ja minst sagt, lär ju inte vara bra för matsmältningen med tanke på att inte ens tuggumi löses upp av magsyrorna. Lägg den i ett glas varmt vatten istället?

Jag tror att det löses upp. Tunnare plast än vanlig zip påse Plus att jag helt klart kände det som va i påsen så:P

En annan grej är ju att jag nu sitter i mörker o om jag ska gå nånstans typ köket så tänder jag inte, jag använder ficklampa
Citera
2010-12-15, 20:32
Medlem
Gamma-hydroxibutansyras avatar
Nu är jag mer för sederande ämnen än cs vilket kanske mitt nick vittnar om men pundiga beteenden har jag nog gott om... Reagerade för ett par timmar sedan efter jag dragit i mig dagens kanske femte dos gbl (pallar inte koka om nuförtiden och den brännande känslan har man ju sammankopplat med kommande lycka.) I vilket fall som helst... för er som inte vet det så är det väldigt vätskeutdrivande och i alla fall på mig pressar det ut snor... Inom 1-2 minuter från tagen dos rinner det kraftigt. Jag behövde dessutom pissa.

Skyndar mig in på badrummet, ställer mig och pissar i handfatet medan jag beundrar vad oerhört vacker jag är i spegeln. Jag ser här hur snoret börjar rinna och lutar mig därför över handfatet. Innan jag hade pissat klart hängde det en lång, tjock jävla snorsträng från näsan och ner i handfatet där jag precis stänkt urin. Avslutade med att snyta mig i händerna. I den stunden kände jag mig verkligen class act all the way.
Citera
2010-12-16, 15:39
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoffmanintown
Jag tror att det löses upp. Tunnare plast än vanlig zip påse Plus att jag helt klart kände det som va i påsen så:P

En annan grej är ju att jag nu sitter i mörker o om jag ska gå nånstans typ köket så tänder jag inte, jag använder ficklampa

Självklart upptas det som är PÅ påsen, ,men påsen bryts ju inte ner.
Var vänlig och lägg ett tuggummi och lägg det i magsyra och låt ligga 48h och rapportera vad som händer. Den sortens plast är EJ bra för matsmältningsprocessen och bryts inte ner utan passerar systemet ganska oberörd, alternativt kan ge infektioner.

Tro kan du göra i kyrkan
Citera
2010-12-17, 21:46
Medlem
Det pundigaste jag gör är att tro att det är exotiskt att städa.. som att det skulle va en konstig och speciell sak.. vanliga svensson klarar ju av det ändå liksom.. jag inbillar mig att det är ett täcken på att jag dragit i mig tillräckligt när jag städar.. jag brukar laga trasiga saker och va glad när de funkar.. då lagar jag lite till i tron att de ska bli ännu bättre.. då brukar de gå sönder igen.. sen går jag o tittar i spegeln och undrar om jag ser konstig ut.. tittar om jag har en stor snöboll i näsan, sen övar jag på att se normal ut.. sen övar jag på att ta bort ticks.. som jag har, mest i munnen.. men har övat bort de flesta (tror jag) sen fotar jag mig med mobilen så jag har något fint att titta på.. ser ju så romantiskt ut.. sen lovar jag mig att aldrig börja kolla på porr, för då känns det som jag slösar bort ruset med att sitta och ta på mig själv hela natten. Så är jag lite konstant kär i mina kranar! sen fyller jag på lite och kollar om det kommer in något nytt på flashbak
Citera
2010-12-18, 14:56
Medlem
ManMannens avatar
Metylfenidat och Freelancer. Vi får se vad som händer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in