2017-08-05, 07:22
Medlem
arcaneducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Att efter 5 timmars stenhårt maratonrunkande upptäcka att det inte går att öppna en flik till med det absolut bästa klippet man någonsin sett (hade för närvarande 99 vilket var max på webbläsaren.)

I feel you! Bara en till flik! Det där vill jag kolla / läsa sen!
Citera
2017-09-07, 20:08
Medlem
På tiden det begav sig, bla på callcenter och universitet, va toan på universitet eller jobbet bäst. Under lab även, när jag trodde inte allt för många såg drog jag en lajnish på min laptops anslutna hårddisk (va it-utbildning och skolan hade stora datorsalar).

Däckade även full utanför en när jag missade bussen hem. Men det är mer tragiskt.
Citera
2017-09-07, 20:55
Medlem
Scifibukkakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av armyknife
På tiden det begav sig, bla på callcenter och universitet, va toan på universitet eller jobbet bäst. Under lab även, när jag trodde inte allt för många såg drog jag en lajnish på min laptops anslutna hårddisk (va it-utbildning och skolan hade stora datorsalar).

Däckade även full utanför en när jag missade bussen hem. Men det är mer tragiskt.

Äsch det där väl inget! Jag drog linor under föreläsningarna med laptop som något så när skydd. Antingen är folk för självupptagna eller så bryr sig ingen?
Citera
2017-09-07, 22:57
Medlem
Scifibukkakes avatar
En annan grej jag kom på som jag tror är typiskt för par som pundar ihop. Va ihop med en trevlig flicka som älskade mig nästan lika mycket som pulvret, eller tvärtom. Mycket sex ute lite väl public i Sthlm... Eller hade jag bara tur? Kan ju inte vara ensam om att ha stött på kinky tjackistjejer?
Senast redigerad av Scifibukkake 2017-09-07 kl. 22:58. Anledning: stavning
Citera
2017-10-13, 10:21
Medlem
Dehär med att laga saker som inte behöver lagas.. Efter 4e dygnet vaken på tjack såg jag att min örsnibb va ganska svullen, fick självklart för mig att jag kunde fixa de hur lätt som helst. Med en pincett. Slutade med att jag stod inne på toa i ca 2 timmar och karvade i min örsnibb för ja va säker på att de bara va nå vätska i den som jag lätt kunde trycka ut om jag bara skar djupt nog. När jag väl slutat och tagit mig tillbaka till mitt sovrum hittade jag istället en nål som jag bara va tvungen att sticka mig i örat med om och om igen åter för att tömma den på vad de än va som va där. Resten av kvällen gick jag med supernojjan över att ha fått blodförgiftning och va 100% säker på att jag skulle dö.
Senast redigerad av Squidface 2017-10-13 kl. 10:39.
Citera
2017-10-15, 22:17
Medlem
Hupats avatar
Snutnojjan. Den konstanta snutnojjan. Yrade en gång runt i skogen i 1 h på amfetamin och var 100 på att polisen var ute efter mig.
Citera
2017-10-18, 16:13
Medlem
bortmedfifittors avatar
Kräla runt på golvet i hopp om att hitta tjack-smulor och slicka av bänken som det har dragits från för någon vecka sedan.

Dra linor från sunkiga toa-lock på nattklubbar.

Sitta och gnissla tänder och käke ensam i soffan 6 på morgonen, men ändå vilja ta en lina till.

Gå fram och tillbaka i lägenheten 8 på morgonen för att man inte lyckas somna och huvudet känns som att det sitter fast i ett skruvstäd.
Citera
2017-10-29, 01:19
Medlem
Harbards avatar
Mitt vanligaste är väl att tjacksurfa. Har nog hundratals flikar uppe samtidigt. Snutnojja råkar jag också ut för och har fastnat i det här med övervakning och larmsystem.
Citera
2017-11-12, 21:04
Medlem
Roxanas avatar
Att slicka ren insidan av zippåsar.

Att åka mängder av totalt onödiga, korta taxiresor i city mellan olika adresser.

Att snorta direkt från handryggen.

Att ha närmare 10 tuggummin i munnen samtidigt i tron att det lindrar käkspänningar.

Att göra upp business/hämta inne på klubbar (!!).

Att ta ledigt /sjukanmäla sig en måndag för att kunna maxa under helgen.
Citera
2017-11-16, 03:23
Medlem
Vet inte exakt hur länge detta pågick men det började en kväll och slutade tidigt morgonen 1 dag efteråt. Alltså ca 30 timmar.
Började riva ner klistermärken utomhus på rivaliserande fotbollsklubbar som satt på busskurer och stolpar mm.
Fastnade helt på detta. Skulle inte förvåna mig om jag till fots gick över 60 kilometer och bara letade klistermärken att riva ner.
Helt hjärndött.
Citera
2017-11-16, 06:42
Medlem
AE86s avatar
Att hälla upp en kopp kaffe, sätta sig vid datorn och när man ska ta en klunk av sagda kaffe bli jävligt snopen när kaffet man hällde upp för max en minut sen redan är tom.
Och sen självklart repetera processen 5 gånger under loppet av en timme.
Citera
2017-11-21, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Nästan varje gång jag tar tjack nu för tiden så har jag blivit nojig över att störa grannarna så jag smyger sakta sakta i min egen lägenhet för att inte göra något som helst ljud ifrån mig.

Jag misstänker att dom inte ens märker av mig men i mitt huvud så låter varje steg, skåplucka, knapptryckning som ett pistolskott och jag väcker hela kvarteret.

Spelar jag musik så har jag så låg volym att jag själv knappt hör men tror ändå att grannarna inte kan sova pga att jag väsnas för mycket.
Tror det är ett vanligt fenomen. Jag kan bli likadant. O ringer det på dörren får man infarkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in