2009-09-19, 19:30
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoN-
Detdär med att kunna sätta sig överallt, jag tycker det är helt naturligt att sätta sig ner på asfalten bara om man inte gör något, men folk tycker det är väldigt konstigt

det är ju skönt att sitta ner

+1
Citera
2009-09-19, 23:40
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Jag har svårt att vakna. Kom på att man kan bygga en automatisk droppmaskin som släpper ut tjack vid ett visst klockslag - så att man vaknar. En väckarklocka så att säga.
Citera
2009-09-19, 23:45
Medlem
konstifiks avatar
Igår kom en vän till mig, i samma veva som att det jag intagit slog på.
Jag blev rätt knockad, och kunde inte reglera mitt tonläge,
vilket ledde till att jag, när jag förstås skulle prata på och verka som vanligt, ömsom hojtade, ömsom viskade, eller började med en viskning för att nästan skrika mot slutet av meningen, eller tvärtom. Eftersom det tar en stund innan det han säger till mig når igenom den barriär som är mellan oss just då får jag känslan av att vi befann oss på olika kontinenter, och hade någon slags fördröjning. Som i en nyhetssändning. Person 1 säger något. Något allvarligt, något hemskt har hänt. Alla hör det. Person 2 står tyst och ler klämkäckgt i flera sekunder, för att sedan byta till en allvarlig min och svara. Det tar tid.
Mina pupiller är större än de någonsin varit förut, jag tycker att jag ser ut som en serieteckning av djävulens avkomma, och undrar om ögonen liksom kundes sprängas, för det fanns ingen plats kvar för mina ögons färg.
Mina tänder skallrar utan dess like, de klapprar på, och jag kan inte kontrollera det när det sätter igång som värst. Jag sitter med knät mot bordet, och när jag biter ihop käkarna för att stoppa skallrandet börjar min kropp och då också bordet darra. Jag drar undan benet. Jag ler, kollar mitt sällskap i ögonen.
Mina käkar slutar darra så mycket för en liten stund.
Istället darrar mina ögon en sekund eller så, vilket de gjort då och då sedan det jag tog slog på. Jag ser inte just något, tror att jag skelar, får för mig att det är så det känns när man skelar. Mitt sällskap kollar konstigt på mig. Jag ler mjukt genom skelandet, viskar/hotjar honom en fråga, vill han ha något att äta? Jag är en bra värdinna.
Det kändes så stört, eftersom han inte fick veta. Jag förstod att han måste vara dum i huvudet för att inte se att något inte stämde, men släppte inte för en sekund akten. Samtidigt kändes det så normalt.
Jag kan det där spelet.
Så självklart enkelt och så naturligt kändes det.
Och det, DET, kändes så jävla pundigt.
Jag har aldrig känt mig så pundig som då.
Det lilla enkla, vanan i det.
Senast redigerad av konstifik 2009-09-19 kl. 23:54.
Citera
2009-09-20, 00:10
Medlem
AnTiVaLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstifik
"Igår kom en vän"..

bla bla orkar inte läsa, mitt pundigaste beteende hehe
Citera
2009-09-20, 00:16
Medlem
kryptonajts avatar
Jag brukar urinera i handfat.
Citera
2009-09-20, 00:21
Medlem
AnTiVaLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonajt
Jag brukar urinera i handfat.

åhh i dit eget??
Citera
2009-09-21, 10:10
Medlem
InFlagrantis avatar
Sjukt..Och det är så fruktansvärt olikt mig. Men när jag går hem och ser en halvrökt släkt cigg på trotoaren brukar jag ta upp och tända den..I höghets/Afterglow stadiet då... Det började nångång när jag gick hem full på morgonkvisten brutalt röksugen...Nu har jag gjort det 2ggr extra "för att jag vill" och tycker dom smakar bättre..

Alltså fyfan. Jag är rent och trendigt klädd, väldigt renlig av mig, har egna cigg, men en väldight konstig hjärna i vissa tillstånd. I nyktert tillstånd tycker jag det är fruktansvärt snuskigt och skulle inte ens närma mig tanken..

Men så resonerar man.."Hey wtf - vi är alla människor - vi delar med oss liksom - stackars fimp ska inte behöa ligga orökt och ledsen där på trotoaren"

Ah fan jag ångrar redan att biktade mig...

men jag antar att det är vad droger gör med folk - Snuskiga & öppenhjärtliga!

EDIT : Tjack & E
Citera
2009-09-21, 10:14
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InFlagranti
Sjukt..Och det är så fruktansvärt olikt mig. Men när jag går hem och ser en halvrökt släkt cigg på trotoaren brukar jag ta upp och tända den..I höghets/Afterglow stadiet då... Det började nångång när jag gick hem full på morgonkvisten brutalt röksugen...Nu har jag gjort det 2ggr extra "för att jag vill" och tycker dom smakar bättre..

Alltså fyfan. Jag är rent och trendigt klädd, väldigt renlig av mig, har egna cigg, men en väldight konstig hjärna i vissa tillstånd. I nyktert tillstånd tycker jag det är fruktansvärt snuskigt och skulle inte ens närma mig tanken..

Men så resonerar man.."Hey wtf - vi är alla människor - vi delar med oss liksom - stackars fimp ska inte behöa ligga orökt och ledsen där på trotoaren"

Ah fan jag ångrar redan att biktade mig...

men jag antar att det är vad droger gör med folk - Snuskiga & öppenhjärtliga!

EDIT : Tjack & E

Hahaha, nej en till som är som jag! Jag förstår precis vad du menar. En halvrökt, kall cigg smakar lite bättre enligt mig. Den har legat och dragit sig. Men ja, jag är också jävligt skruvad i huvve.
Citera
2009-09-21, 10:20
Medlem
InFlagrantis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
Hahaha, nej en till som är som jag! Jag förstår precis vad du menar. En halvrökt, kall cigg smakar lite bättre enligt mig. Den har legat och dragit sig. Men ja, jag är också jävligt skruvad i huvve.

JAA!!! Tack för den! Best friends forever...hahaha

Du btw, vart är skriva-av-sig-höghets-tråden? Bortagen i brist på grundläggande diskussionsunderlag?

Topic. Just nu är jag i ett tillstånd där jag kan bestämma mig för att tro/tycka/känna nånting och frammana det ganska starkt faktiskt..Jag ska däremot vänta lite med det
Citera
2009-09-21, 10:21
Medlem
Soluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
Uhwa, en negation och en e'ad smiley. Det gick inte ihop sig i mitt huvud, hehe.
Vaknade vid 10 och det första jag gjorde var att slå i mig tjacklösningen jag gjorde iordning redan innan jag somnade. Nu funderar jag på om man skulle ta ett OCB-papper, gå ut på balkongen och fixa en cigg av lite "resttobak". Hmm... Jo det borde räknas som ganska pundigt beteende.
Citera
2009-09-21, 10:27
Medlem
InFlagrantis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solus
Uhwa, en negation och en e'ad smiley. Det gick inte ihop sig i mitt huvud, hehe.
Vaknade vid 10 och det första jag gjorde var att slå i mig tjacklösningen jag gjorde iordning redan innan jag somnade. Nu funderar jag på om man skulle ta ett OCB-papper, gå ut på balkongen och fixa en cigg av lite "resttobak". Hmm... Jo det borde räknas som ganska pundigt beteende.

Ha - det är jävligt godkänt!! Inte så pundigt men ekonomiskt (och starkt)?
Själv stod jag nyss och rökte i fönstret men duckade för alla bilar medans jag fortfarande höll ciggen utanför.. Blev ett jävla studsande. Ingen obehaglig noja. Utan mer som att leka hemlig agent..

Längesen jag hade så här kul på egen hand..haha, och nu blev jag sådär glad att nån annan också ligger i !!

Highfive
Citera
2009-09-21, 10:29
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InFlagranti

JAA!!! Tack för den! Best friends forever...hahaha

Du btw, vart är skriva-av-sig-höghets-tråden? Bortagen i brist på grundläggande diskussionsunderlag?

Topic. Just nu är jag i ett tillstånd där jag kan bestämma mig för att tro/tycka/känna nånting och frammana det ganska starkt faktiskt..Jag ska däremot vänta lite med det

Lätt!

Tyvärr, skriver sällan där så jag vet inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Solus

E'ad smiley? :O Den där är väl bara allmänt uppspelt?

OnT: Nej då, det är helt normalt enligt mig. (Kanske inte av resten av Sveriges befolkning dock. )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in