2010-12-18, 16:40
Bannlyst
Jag känner mig jävligt pundig och äcklig nu bara för jag har käkat concerta i 2 dygn. + benzo
Citera
2010-12-19, 15:18
Medlem
euphorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
Jag känner mig jävligt pundig och äcklig nu bara för jag har käkat concerta i 2 dygn. + benzo
Du har säkert pundrunkat också! Det känner man sig rätt äcklad över.
Citera
2010-12-19, 15:38
Medlem
Mitt pundigaste beteende är att varje gång jag dragit en lina ska jag peta mig i näsan och slicka upp pulvret. De e fan äckligt o pundigt.
Citera
2010-12-19, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -MIB-
Mitt pundigaste beteende är att varje gång jag dragit en lina ska jag peta mig i näsan och slicka upp pulvret. De e fan äckligt o pundigt.

Hahah that brings me back!
Citera
2010-12-21, 01:34
Medlem
Angeliques avatar
Stått på alla fyra och letat efter piller som jag tappat på golvet på offentliga toaletter. Har även svept en och annan Kir på samma ställe innan jag skulle gå på olika dejter.
Brukade alltid fördriva tiden med att ringa någon polare och svamla en massa strunt under tiden också.

Dejterna gick bra
Citera
2010-12-23, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man

Ja man blir snabbt ruskigt sunkig av metylfenidat. Kul i max 5 timmar sen börjar helvetet. Sitter där själv just nu. 2 dygn och 380mg ritalin senare... Vet inte ens varför jag fortsätter.
Citera
2010-12-23, 11:57
Medlem
Smaskibois avatar
mitt på ljusa dagen ramlar jag runt i mitt hem med ficklampor och tjocka dun tofflor. det känns ganska pundigt. och när det ringer på dörren så står jag helt stilla, även med armarna och rör inte en muskel i ansiktet förens nån ropar i brevlådan. pundrunk är en daglig sysselsättning som jag utövar timvis om jag snöar fast i porrens underbara värld. äta skrapade påsar. äta snor efter dragen lina är en annan vidrig vana som jag kör hårt på. koka socker och vatten för att få näring i kroppen passar bra till groggvirke till en flarra rosita också för den delen.
HAHA just ja, jag glömde att förr så gick jag också ofta med en mora kniv i byxlinningen när jag var hemma i mitt eget hem! men det har jag slutat med.
Citera
2010-12-26, 11:33
Medlem
Lacquer-heads avatar
Haha kom precis på en annan rätt pundig grej. Kom hem från en lång semester på en eftermiddag och på kvällen samma dag ringer jag ett par polare som sitter och drar tjack hos den enas flickvän (som bodde hos föräldrar och var ensam hemma). Tar med en flaska sprit jag köpt med mig och dricker upp ungefär halva medan jag promenerar dit. Väl där och rätt rund under fötterna går jag på tjacket som var av ganska grov kaliber! Blir kåt som fan och på något jävla vänster så hamnar jag i en diskussion med tjejens pojkvän om jag får be henne att suga av mig vilket han går med på, fegar dock ur på det. Istället lånar jag flickvännens laptop och går och sätter mig i hennes lillebrors rum och runkar till internetporr för att efter någon kvart komma ut nöjd och glad och fortsätta pundandet! Det var för övrigt första gången jag träffade tjejen i fråga och jag tror hon tyckte jag var bra jävla cp i huvudet Det bästa är att jag nästan är lite stolt över händelsen även nykter
Citera
2010-12-26, 13:35
Medlem
MyDarlingClementins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smaskiboi
mitt på ljusa dagen ramlar jag runt i mitt hem med ficklampor och tjocka dun tofflor. det känns ganska pundigt. och när det ringer på dörren så står jag helt stilla, även med armarna och rör inte en muskel i ansiktet förens nån ropar i brevlådan. pundrunk är en daglig sysselsättning som jag utövar timvis om jag snöar fast i porrens underbara värld. äta skrapade påsar. äta snor efter dragen lina är en annan vidrig vana som jag kör hårt på. koka socker och vatten för att få näring i kroppen passar bra till groggvirke till en flarra rosita också för den delen.
HAHA just ja, jag glömde att förr så gick jag också ofta med en mora kniv i byxlinningen när jag var hemma i mitt eget hem! men det har jag slutat med.

And we have a winner!
Citera
2010-12-28, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smaskiboi

Låter EXAKT som mig. Jag har till och med dun tofflor oxå! Fast nån mora kniv har jag inte.
Prova och drick energi dryck och protein pulver istället.
Citera
2010-12-28, 15:47
Bannlyst
beteende och beteende hände väl en gång bara men skitsamma

Aja iallafall..

Började morgonen med att knapra lite piller tillsammans med alkohol, sedan rökte jag och tillsist när jag inte hade något kvar boffade jag, drog till en ferre där det fanns massa fjortizar så jag fick deras glade. Bäng som fan gjorde jag mig skyldig dessa tjejer 1 hårsprays flaska så jag gick till hemköp, väck utav bara fan.. Hade mina jacka (en tunn höst jacka med inge mycke plats) och plockade på mig 11 glade flaskor samt 1 hårsprays flaska och samtidigt som jag gick förbi kassorna och höll för så att allt inte skulle trilla ut (såg ut som att jag gick och höll upp min mage som en tjockis) då kommer en kassörska och säger "får kolla din jacka" och jag bah "ja visst får du det, jag har ingenting" så börja hon stapla upp allt på bandet medans dessa SKITlånga köer glodde på mig sedan fråga hon om jag skulle köpa de eller inte så jag sa nej och gick, precis innan jag gick ut skrek jag högt över hela hemköp "DIN JÄVLA HORA" sedan gick jag...

Jag har inget minne alls av detta, detta har folk berättat efteråt..
¨
Lite flum tycker jag

OBS: Blev portad 1 år, men inte polisanmäld.
Citera
2010-12-28, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xxxNeoNxxx
beteende och beteende hände väl en gång bara men skitsamma

Aja iallafall..

Började morgonen med att knapra lite piller tillsammans med alkohol, sedan rökte jag och tillsist när jag inte hade något kvar boffade jag, drog till en ferre där det fanns massa fjortizar så jag fick deras glade. Bäng som fan gjorde jag mig skyldig dessa tjejer 1 hårsprays flaska så jag gick till hemköp, väck utav bara fan.. Hade mina jacka (en tunn höst jacka med inge mycke plats) och plockade på mig 11 glade flaskor samt 1 hårsprays flaska och samtidigt som jag gick förbi kassorna och höll för så att allt inte skulle trilla ut (såg ut som att jag gick och höll upp min mage som en tjockis) då kommer en kassörska och säger "får kolla din jacka" och jag bah "ja visst får du det, jag har ingenting" så börja hon stapla upp allt på bandet medans dessa SKITlånga köer glodde på mig sedan fråga hon om jag skulle köpa de eller inte så jag sa nej och gick, precis innan jag gick ut skrek jag högt över hela hemköp "DIN JÄVLA HORA" sedan gick jag...

Jag har inget minne alls av detta, detta har folk berättat efteråt..
¨
Lite flum tycker jag

OBS: Blev portad 1 år, men inte polisanmäld.

Du låter exakt som dom småkids "pundarna" här omkring.
Vad var det för piller? alvedon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in