2010-02-17, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vandal
När vi ändå diskuterar tv-spel så satt jag och en kompis och spelade 2 player på tekken i 9 timmar i sträck utan toapauser eller någonting. När jag skulle till jobbet på måndagen så hade jag blåsor på båda tummarna vilket resulterade i att jag inte kunde spela mer på flera dagar

Har hänt flera gånger för mig fast utan blåsor, suttit i 15 timmar och lirat 360 med endast lite mat pauser för att inte få alltför ont i maggen
Citera
2010-02-17, 13:37
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB4life
Varför inte bara ta in cykeln om den är så värdefull?

För att jusst nu, öh möblerar jag om kanske man kan kalla det, nä men det är totalkaos och den får inte plats här och är täckt av snö. Vanligtvis hänger den på väggen men nu ska det ordnas lite

HAHA! Gissa om inte tidningsbudet har lämnat mig en lapp idag, han vill köpa min bokhylla!!
Citera
2010-02-17, 14:13
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av euphoria
Haha ja du gör ju skäl för ditt nick iaf

Pundigaste jag gjort är väl runka 8 - 12 timmar och varit så inne i det att jag tvingats pissa i flaskor, mer vågar jag inte skriva här så vi får ta det i PM

Varför runkar du inte på toaletten, så att du kan stanna upp och pissa vid behov? Det låter ju jobbigt att pissa i flaskor... Själv brukar jag ställa datorn på tvättkorgen vid sådana sittningar.
Citera
2010-02-17, 17:00
Medlem
Kuken kan ju inte må bra av 8-12 timmars runkande... Fyfan, de lät fan pundigare än mitt icke duschande på 2 veckor
Citera
2010-02-17, 17:25
Medlem
Jag har ritat, nonstop i mer än ett dygn, vilket resulterade i blåmärken på händerna. Det stoppade dock inte mig haha.
Citera
2010-02-17, 18:47
Bannlyst
Pundigt var det väll när man var ute vid sommarstugan och hälsade på min far, då hade man ju tänkt att inte röra någonting.

Blev så att man rotade en halvtimme efter det dära jävla foliet man fick av kebabrullen för att sedan göra en fin liten bong, tog gamla fimpar från askoppen och blanda i det ytterst lilla av min fina klump av afghan.

Tog typ 45min att göra klart det man annars gör på 4-5min...

Men säger bara tack gode gud att mephet är olagligt. Där finns ju historier
Citera
2010-02-17, 19:49
Medlem
Robbadobbs avatar
Tvpelande, amfetamin och ömma (vid jävliga tillfällen en bultande smärta) fingertoppar och leder går hand i hand.

Under min tid på anstalt då jag lyckades komma över några gram amfetamin så satt jag efter inlåsning varje natt och spelade fightnight med den oergonomiska dosan till nintendo gamecube, nätterna räckte inte till så jag sjukanmälde för att få stanna på min cell och fortsätta mitt spelande och iom abslout brist på något som helst annat att göra påtänd på kåken så gjorde jag inget annat.
Jag tror jag spelade i 4 dagar i sträck om jag inte minns fel. Samma spel
.

Den smärtan jag upplevde under mitt spelande var det värsta jag varit med om i mitt pund-beteende.
Ändå vägrade jag sluta.
Det blev det enda tjack-racet för min del därinne.
Citera
2010-02-17, 22:50
Medlem
euphorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Varför runkar du inte på toaletten, så att du kan stanna upp och pissa vid behov? Det låter ju jobbigt att pissa i flaskor... Själv brukar jag ställa datorn på tvättkorgen vid sådana sittningar.
Hade ingen toa på rummet och bodde inte ensam heller. Samt tjackrunk går ju inte för sig utan internetporr. Hade ingen laptop vid tillfället heller så toan var inget alternativ. Satt där helnaken och tjacktuggade som en galning och hade helt mekaniskt smörjt in hela mig i glidmedel också under de timmarna

Citat:
Ursprungligen postat av 2good2smoke
Kuken kan ju inte må bra av 8-12 timmars runkande... Fyfan, de lät fan pundigare än mitt icke duschande på 2 veckor
Nej, strängen har gått av flera gånger och jag har fått skavsår också. En gång blev ollonet så ömmt och så svullet att jag inte kunde dra upp förhuden, fan det var hemskt! Det är både pundigt och dekadent. Tjackrunka är inget för mig
Senast redigerad av euphoria 2010-02-17 kl. 22:56.
Citera
2010-02-18, 00:23
Medlem
oscar2296s avatar
Citat:
Nej, strängen har gått av flera gånger och jag har fått skavsår också. En gång blev ollonet så ömmt och så svullet att jag inte kunde dra upp förhuden, fan det var hemskt! Det är både pundigt och dekadent. Tjackrunka är inget för mig

Aj, helvete

Jag tar rätt stora mängder ritalin då och då för att orka med veckodagarna (och tjack, när jag har det). Jag drar i mig ordentligt på morgonen, för att sedan sitta och må dåligt på tåget hem. Sitter ihopkrupen och vrider på mig, skittrött men med vidöppna ögon. Tycker att folk tittar lite väl mycket, men det kanske bara är paranoia.. Då känner jag mig pundig
Citera
2010-02-18, 12:38
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Hade ingen toa på rummet och bodde inte ensam heller. Samt tjackrunk går ju inte för sig utan internetporr. Hade ingen laptop vid tillfället heller så toan var inget alternativ. Satt där helnaken och tjacktuggade som en galning och hade helt mekaniskt smörjt in hela mig i glidmedel också under de timmarna

Goddamnit, tur jag inte får sånna beteenden under mina race iaf.
Fortsätter du för att du aldrig kommer eller vill du komma igen haha
Citera
2010-02-18, 14:12
Medlem
euphorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Goddamnit, tur jag inte får sånna beteenden under mina race iaf.
Fortsätter du för att du aldrig kommer eller vill du komma igen haha
Fortsätter för att jag aldrig kommer, men det är ju själva runkandet och den extrema kåtheten som är skön

Efter jag kommit vill jag inte ens veta vad jag har gjort, kåtheten släpper direkt
Citera
2010-02-18, 16:13
Medlem
Citat:

Åhhfyfan, tycker sånt där är så jävla vidrigt, lägg av för helvete
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in