2008-06-13, 01:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Hehe, vad skulle jag annars göra?

Fy fan vad starkt Stratetta var.

Må väl
GaiN

Tjao på ´re!

Vad är Stratetta för något? Kul endå att ni får tag på saker!

Vilken färg får håret btw? Själv så sitter man med ett par studenttjejer och dricker öl och drogar lite.. Kanske borde man gå till krogen sen?

On topic så är det pundigaste jag har gjort i veckan var nog när jag låg på toa-golvet och sov, för att det inte skulle vara så långt att gå när jag skulle spy!

Ha det bra!
Citera
2008-06-13, 02:11
Medlem
Strixezs avatar
Citat:
Hehe, vad skulle jag annars göra?

Må väl
GaiN

Strattera, är inte det en sorts antidepp? Fast jag tror också den används för adhp-problematik..

Förresten, sitter du på hem? Du var ju så himla ordningsam o noga förr!
Citera
2008-06-13, 02:11
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR_Robin_89
Tjao på ´re!

Vad är Stratetta för något? Kul endå att ni får tag på saker!

Vilken färg får håret btw? Själv så sitter man med ett par studenttjejer och dricker öl och drogar lite.. Kanske borde man gå till krogen sen?

On topic så är det pundigaste jag har gjort i veckan var nog när jag låg på toa-golvet och sov, för att det inte skulle vara så långt att gå när jag skulle spy!

Ha det bra!

En ADHD-medicin är det. Kolla FASS ;-)

Håret blev svart igen hehe.

Krogen hade inte suttit helt fel, men hade hellre satt en fet panna tjack och pundat lite heh. Vad har du tagit för något?
Citera
2008-06-13, 02:27
Bannlyst
Citat:

GaiN

Går det att flumma på?
Citera
2008-06-13, 03:26
Medlem
Mourns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falupundare
Går det att flumma på?

ADHD-medicin har likheter med tjack så visst går det.
Citera
2008-06-13, 04:03
Medlem
two-dishs avatar
hjälpa förälder som skiljt sig att flytta och gömma sig nere i pannrummet hela dagen eftersom man har sån jävla AT att det bara inte går å kolla föräldern eller syskon i ögonen. med tanke på situationen som dessutom befann mig i, jisses.

efter flera veckor av lappar och tjo om vartannat (måste vara den sämsta, och pundigaste mixen), stå i en gudsförjäten skithåla och ringa på annons "söta kaninungar säljes". damen i andra änden luren ville självklart inte lämna ut adressen men var desto mer intressad av exakt vad som jag skulle ha kaninen till. "att klappa på", var allt jag kunde säga och upprepade i oändlighet. senare på dagen skulle vi försöka ta oss från denna helveteshåla varpå vi sprang på en ung kille som skulle försöka ta tåget från festivalen. jag övertalade honom om att det var mkt bättre att han åkte med oss i vår buss. det skulle gå så jävla mkt snabbare, så mkt billigare, så mkt trevligare, så mkt bättre så mkt allt av allt och desto snarare du får träffa din tjej där hemma desto gladare...
första stoppet var på en lastbilsparkering fem mil bort där vi fick för oss att slanga diesel. hade ju inte räknat med att pengarna skulle vara slut så där hipp happ efter bara två tre veckors flängande sverige runt. slangningen gick som tur var bra, men satan vad tyst han blev efter det. och inte gick den gamla kärran i någon expressfart heller. helt plötsligt var det mitt i natten och min polare som körde kände ögonen gå runt i skallen. vi fick helt enkelt slå läger hos några bekanta - typ tjugo mil från där vi först startat!
ujuj, dagen därpå när jag vakna upp å såg den ledsna unge mannen ringa till sin käresta var inte lätt. det dracks en del på vägen hem - enklare att vara full och odräglig än snustorr och ensam med en tryckande tystnad!

annars är nog mitt värsta när jag hade dosat på i ett par dagar och helt plötsligt kommer på att jag ska köra premiären på en klubb vi hade samma kväll.
kollar klockan - ok, 9 på morronen.
serverar mig en stor mörk rom, två st chokladkexrån, en dubbel treo och sista dosen för att komma på fötter. med samlad kraft ringde jag sedan ägaren till stället vid kl 10 som avtalat.
japp, komma ned å börja rådda vid två.
för att ens våga dra ner t haket häller jag i mig några järn till, samt stannar lydigt till vid minst tre sunkhak och förser mig av deras utbud av "veckan öl". tur att man har dyra och moderna solbrillor för ett anpassat storstadsleverne!
vid tbanan möter jag min dj-kompanjon som rest hit från annan del av landet och vi konstaterar ganska krasst att vi visst är i samma enbarmliga tillstånd för att fixa detta båda på.
han upplyser mig då om sin mirakelkur - en banan och en nutrilettdryck ("innehåller allt du behöver"). vi slår oss så ner på klubben och åtnjuter den enormt romantiska middag meddels tända ljus.
allt verkade gå bra. klubbägaren skrattade, bandet kom dit och de skrattade också. det var blå himmel, solsken och allmän beach boysstämning pre-1966.
men oh! och åh! om jag vetat vad tant satan hade i beredskap för mig!

vart efter kvällen går blir jag matad av min med-dj med ngn form av fulltjack i pillerform. fråga mig inte vad det hette eller var (det är dock inte effe lr dyl, utan hade sitt ursprung i ngn obskyr öststat). allt jag vet, efter att ha prövat det ännu ett par ggr, är att man blir jävlig påad men på ett annorlunda vis.
jag står alltså och skakar, ja hoppar bakom skivspelarna. folk börjar strömma till. jag hälsar alldeles för länge och högljutt på de som jag känner till det allra minsta. högljutt eftersom jag sedan länge skruvat upp musiken så att alla i hela lokalen skriker som dårar. länge eftersom....ja.
så rullar alltså kvällen på. med doser hit och allmänna lyckliga utfall, respektiva mörka svarta schweiserhål dit. så blir det dags att gå vidare... jag känner mig väldigt lite lockad av att gå på ex debaser slussens uteservering. trivs knappt där i vanligt tillstånd, och nu när mitt psyke sedan länge börjat krackelera...nja.

och
som om jag hade vunnit högsta pris i köttmarknades lotteri dyker nu den mest förföriska varelse jag någonsin sett upp. "ska vi gå ut och ta en cigg?" säger hon och blinkar så jag nästan blir generad. vi går och röker och innan jag hunnit säga knarr är hon över hela mig och hånglar upp.
jag säger bara "vänta" och rusar in till klubben där jag väl kanske lite väl bristfälligt säger till någon förbipasserande (som säkert bara ryckte på skallen) att nu drar jag fan hem och ligger.
hoppa in i taxi och kör fortare för fan - du får en hunka extra om du trampar gasen i BOTTEN. samtidigt skulle det ju SNACKAS med kvinnan i fråga och här tycker jag något börjar kännas jävligt obehagligt. är det jag eller du som är obehaglig? undrar jag (i mitt huvud? sa jag det högt?). well well, tänker jag. hur fånig får man bli, detta är ju den perfekta avslutningen på en stenhård veckas tjoande.
för att skippa lite detaljer så kommer vi hem och klär av oss och allt det. åsså sätter själva liggandet igång. helt jävla plötsligt känner jag hur något försöker flå ryggen av kroppen på mig. jag skriker till av smärta och knuffar bort kjoltyget. "förlåt" utbrister hon och ser väldigt övertygande oskyldig ut. jag böjer och vänder och vrider och har mig. försöker kolla in ryggen.
rivmärken som zebraränder över hela revbenen.
jag undrar om hon inte är riktigt klok.
medlar. säger att jag inte delar hennes s/m-böjelse men att...
på henne verkar det fortfarande som att jag är tokig/mesig/en jävla halvfjant till man som inte kunde ta detta.
jag tänkte - den mänskan rör jag aldrig igen.
började råpunda och svina och supa och inte svara på tilltal i rummet så hon skulle få en hint att dra. att jag däremot inte kom på att själv slänga ut henne är något som jag grunnat på mycket i efterhand.
hur som helst, detta vidriga beteende verkade inte bekomma henne det minsta. inte heller att jag lyssnade på acid mothers temple på maxvolym och läste en god bok till.
åsså var det ju fan det att hon faktiskt var näck och åmade sig en massa. jag tänkte:
kör i vind!
det kan ju faktiskt inte skada så jävla mycket ändå!
det kan ju va sista ggn jag får ligga!
man måste fullfölja det man en gång börjat
etc

någon timma senare satt jag där på sängkanten och fortsatte mitt självdestruktiva beteende. med den skillnaden att jag nu såg ut som att jag suttit inspärrad på guantanamo med dracula som huvudvakt. revbenen var två uppfuckade rivjärnsbrädor. ryggen vågade jag inte ens gå in i badrummet å kolla.
kunde nu snart inte mina kollektivkamrater vakna så att jag fick träffa åtminstonde en enda människa som inte tappat förståndet sedan länge!
...men det tog lång, lång tid. under tiden snarkade den lilla sadisten så juvligt efter uträttat förvärv. ful som stryk va hon också. i morgonljuset och ljuset av denna upplevelse.
...och den machokistade led på sin kammare med svartnande ögon.
...och knarket tog slut.
...och spriten och brasset tog slut.

epilog:

på eftermiddan den dagen ringde min halvtossiga mamma och frågade om jag ville gå med och bada. till denna sideshow i beachuppvisning tackade jag vänligt men bestämt NEJ.
ngn klubb fick vi heller inte ha nåt mer!
Citera
2008-06-13, 13:24
Medlem
CXTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av two-dish
hjälpa förälder som skiljt sig att flytta och gömma sig nere i pannrummet hela dagen eftersom man har sån jävla AT att det bara inte går å kolla föräldern eller syskon i ögonen. med tanke på situationen som dessutom befann mig i, jisses.

efter flera veckor av lappar och tjo om vartannat

[...]

under tiden snarkade den lilla sadisten så juvligt efter uträttat förvärv. ful som stryk va hon också. i morgonljuset och ljuset av denna upplevelse.
...och den machokistade led på sin kammare med svartnande ögon.
...och knarket tog slut.
...och spriten och brasset tog slut.

epilog:

på eftermiddan den dagen ringde min halvtossiga mamma och frågade om jag ville gå med och bada. till denna sideshow i beachuppvisning tackade jag vänligt men bestämt NEJ.
ngn klubb fick vi heller inte ha nåt mer!

Haha, sjukt bra historia!
Senast redigerad av CXT 2008-06-13 kl. 13:27.
Citera
2008-06-14, 03:47
Medlem
Som en jäkla tripprapport ju! Vilket svin du var two-dish.....och jag älskar det

Tycker den här tråden är sjukt rolig, och för mig är det som att bikta sig då man inser att det finns betydligt pundigare människor än en själv
Citera
2008-06-14, 13:27
Medlem
Ett Hunds avatar
.
Senast redigerad av Ett Hund 2008-08-04 kl. 02:49.
Citera
2008-08-04, 20:39
Medlem
Ett Hunds avatar
Dags att damma av den här tråden igen.

Tråd öppnad!

/Moderator
Citera
2008-08-04, 20:39
Medlem
Ett Hunds avatar
a