2010-02-18, 19:05
Medlem
euphorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2good2smoke
Åhhfyfan, tycker sånt där är så jävla vidrigt, lägg av för helvete
Nej, nu ska du få ett PM om det sjukaste jag gjort när jag varit pundig också
Citera
2010-02-19, 01:18
Medlem
d0Sgalnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av euphoria

Nej, strängen har gått av flera gånger och jag har fått skavsår också. En gång blev ollonet så ömmt och så svullet att jag inte kunde dra upp förhuden, fan det var hemskt! Det är både pundigt och dekadent. Tjackrunka är inget för mig

Värsta är ju dan efter man tjackrunkat lite för länge på AT då brukar kuken vara uppsvälld när man vaknar upp, typ alldes mjuk som en stor korv, och man kan inte ens dra bak förhuden..

Första gången det hände blev jag skraj, men sen lär man sig att det försvinner efter några timmar..
Citera
2010-02-19, 02:44
Medlem
euphorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d0Sgalning
Värsta är ju dan efter man tjackrunkat lite för länge på AT då brukar kuken vara uppsvälld när man vaknar upp, typ alldes mjuk som en stor korv, och man kan inte ens dra bak förhuden..

Första gången det hände blev jag skraj, men sen lär man sig att det försvinner efter några timmar..
Haha ja usch! Fast i mitt fall var det ju självaste ollonet som var så svullet att det inte gick dra upp förhuden helt. Fan blodådrorna var helt svullna och röda också så jävla ont man får i kuken fy fa-an
Senast redigerad av euphoria 2010-02-19 kl. 02:59.
Citera
2010-02-19, 12:33
Medlem
Jonshijacks avatar
pundigaste beteenden (?) :

Springa o "pissa"(på skolan), för att snorta någon lina Oxy
- Mår strax bra, kan fortsätta med läsandet och dylikt
- Ruset försvinner - Pisspaus
och så fortsätter de, tills de är slut

Sitter på Golvet, fast det finns stolar att sitta på,
sitter bredvid utebänkarna, bara för att det är MYSIGARE att sitta på gräset/asfalten
sover på toaletten,
går runt i stan,sparkar sten o annat skit...
letar efter andra som ser "pundig" ut, för att eventuellt kunna hitta nå gott o röka eller sniffa lite lagom på :P

Mvh/ jossi
Citera
2010-02-19, 17:36
Medlem
Virrels avatar
Mitt pundigaste beteende âr nog att klockan 5 pà morgonen efter en lôrdagskvâll leta utanfôr den centrala pizzerian efter pizza/kebab rester i matkantongerna som folk skrâpat ner efter sig pà gatan och âta dem. Har hânt tvà gànger nu, men tro mig! Det var det vârt, fôr mitt skafferi var allt fôr làngt bort.

Sen att vara fôr morgontrôtt fôr att bry sig om alla smàkryp som bodde i kornflakesen var nog ganska pundigt det med

Fôrstàr inte hur jag har blivit sà avtrubbad pà senare tid..
Citera
2010-02-20, 22:32
Medlem
Att springa och "pissa" hela tiden förekommer ca 5-6ggr under skoltid när man har lite godis
Citera
2010-02-20, 22:59
Medlem
Gravelands avatar
Kunde sitta och spamma högerklick med musen i minst 3 dygn i rad hemma i mörkret. Helt jävla otroligt, gjorde fan inget annat.
Citera
2010-02-23, 22:51
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2good2smoke
Att springa och "pissa" hela tiden förekommer ca 5-6ggr under skoltid när man har lite godis

Haha... dosera litet på rasterna låter ju rätt bekant. Och plastskedarna från cafeterian var perfekta för att skopa upp tjack.
Citera
2010-02-23, 23:44
Medlem
Packie McRearys avatar
Att ihärdigt försöka övertyga sin omgivning om att det är på grund av feber och förkylning du har flottig hy, det går att spegla sig i dina ögon och du har fyra olika färger på huden.
Kan inte alla bara bli liberala douchebags som jag? Så man slipper hitta på pinsamma bortförklaringar och ha ett gäng olika identiteter beroende på vilket krets du befinner dig i. Människor bör få bestämma om sig själva och leva sitt liv som de väljer, även om de inte alltid gör de klokaste vägvalen!

Förövrigt rör sig precis allting jag kollar på här i rummet omkring mig nu. I need some sleep!
Dock lite roligt denna gången faktiskt! Eftersom de här hjärnspökena bestämt sig för att vara snälla och låta mig förstå även under påverkan, att det bara är just hjärnspöken. Och inte riktiga människor eller andra skumma ting. Då kan huvudet gå varmt åt de mest osannolika scenariorna.
Citera
2010-02-24, 13:21
Medlem
Morfars vredes avatar
En grej är att jag brukar öppna pizzakartonger hos polarna för att se om någon lämnat kanterna. Om så är fallet så äter jag dom, utan att fråga hur gamla dom är eller liknande. Har flera gånger fått riktigt hårda bitar, men det är gott ändå!

Som någon skrev innan så har "toalettbesök" på skolan blivit allt vanligare. Någon gång så har jag innan lektion drar igång sagt till läraren att jag väntar ett viktigt samtal som jag måste ta, bara för att ha en ursäkt att kuta ut.
Citera
2010-02-24, 17:32
Medlem
Packie McRearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfars vrede
En grej är att jag brukar öppna pizzakartonger hos polarna för att se om någon lämnat kanterna. Om så är fallet så äter jag dom, utan att fråga hur gamla dom är eller liknande. Har flera gånger fått riktigt hårda bitar, men det är gott ändå!

Som någon skrev innan så har "toalettbesök" på skolan blivit allt vanligare. Någon gång så har jag innan lektion drar igång sagt till läraren att jag väntar ett viktigt samtal som jag måste ta, bara för att ha en ursäkt att kuta ut.

Det är väl inget pundigt med att äta kanterna på pizzan! Jag själv blir irriterad på mina vänner när de lämnar kvar halva pizzan för att "kanterna är äckliga". Verkligen inte! Det kan ju vara en av dom bättre delarna på pizzan tycker jag. Good for me! Eftersom jag är ganska ensam om att tycka det i mina kretsar.
Citera
2010-02-24, 17:38
Medlem
oscar2296s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Packie McReary
Det är väl inget pundigt med att äta kanterna på pizzan! Jag själv blir irriterad på mina vänner när de lämnar kvar halva pizzan för att "kanterna är äckliga". Verkligen inte! Det kan ju vara en av dom bättre delarna på pizzan tycker jag. Good for me! Eftersom jag är ganska ensam om att tycka det i mina kretsar.

Har heller aldrig förstått det där... Tycker det är barnsligt, samma gäller kanterna på brödet.
Tycker det låter rätt pundigt att sätta i sig gamla hårdnade pizzakanter, speciellt om de legat framme några dagar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in