2008-05-22, 17:10
Medlem
Zappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Just de där tankarna har jag tidigare framfört vid ett flertal olika tillfällen varav en gång i tråden om psykedeliska citat, som jag med hänvisning till narkotikapåverkan ansåg mig berättigad att nyttja som ventil för mina idéer. Detta föranledde nästan en officiell varning från högre ort, men till försvar anförde jag min förvirring, under det att jag (med ledning av den totala pundigheten karakteriserande diskussionen efter mitt framkastande av tesen om Kinesiska murens uppförande som ett resultat av opiumrökning) trott mig skriva i "Era pundigaste beteenden". Eller så skrev jag verkligen om detsamma i nämnda tråd, samtidigt som ett liknande spörsmål (till följd av någon ignorant narkotikamotståndares aggressiva inlägg) avhandlades i citat-tråden efter frågan, till vad knark egentligen har bidragit i historien. Svaret torde för övrigt inrymma, om inte Kinesiska muren, så i alla fall A) "stor förvirring" och B) "långa textstycken" utöver den allmänna tendensen till C) avvikelse från det egentliga samtalsämnet samt D) narkotikareferenser.

Annars startade jag en tråd på det ämnet, nämligen Narkomaner är inte människor, som behandlar narkotisk evolution.

Om du sedan har skrivit ett i särklass pundigt inlägg eller inte, beror på objektet för jämförelse och kriterierna för ett pundigt inlägg, vilket förslagsvis ges den logiska definitionen D & B & (A v C)*, som för all del gärna får utökas för närmare avgränsning.

Såsom tidigare konstaterats utgör postandet av pundiga inlägg ett pundigt beteende, vilket får bli mitt bidrag till topic.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhaaaa ha ha ha!!!! = ett avgrundsdjupt vrålskratt som aktiverar allt för många receptorer för att det ska vara behagligt och trots det fortsätter för mig onämnbara delar utav nervsystemet reflexmässigt att aktiveras på ett högst lustfyllt sätt...

I am to fucking wasted to carry on this conversation...
Citera
2008-05-22, 17:14
Bannlyst
Det är jävligt pundigt när folk har med "svåra" ord i tron att det förgyller intrycket, men istället blir kontentan att språket får ett sämre flyt.
Citera
2008-05-22, 17:16
Medlem
Zappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Receptbelagd
Det är jävligt pundigt när folk har med "svåra" ord i tron att det förgyller intrycket, men istället blir kontentan att språket får ett sämre flyt.

Det väcker genast och obönhörligen frågan om detta är bra eller dåligt!!???
Citera
2008-05-22, 17:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zapper
Det väcker genast och obönhörligen frågan om detta är bra eller dåligt!!???

Läste du bara halva inlägget?
Citera
2008-05-22, 17:20
Medlem
Det massiva ordbajseriet är en av påtändningens höjdpunkter! Att det i efterhand kan verka lagom löjligt ibland får man ta - Nöjet som infinner sig av det är oslagbart.
Citera
2008-05-22, 17:24
Medlem
Zappers avatar
Citat:
Läste du bara halva inlägget?

Nä, jag läste hela inlägget, men frågan kvarstår. Är det bra eller dåligt?

Herregud du måste ju för sjutton vara antingen oskuld eller... väldigt oerfaren för att inte kunna ragga upp humorn i mitt inlägg...
Citera
2008-05-22, 17:25
Bannlyst
Citat:
Nä, jag läste hela inlägget, men frågan kvarstår. Är det bra eller dåligt?

Herregud du måste ju för sjutton vara antingen oskuld eller... väldigt oerfaren för att inte kunna ragga upp humorn i mitt inlägg...

Ja precis, det är ju skitstor skillnad på inlägg där man undrar saker och inlägg där man skojar. Ironi och internet är inte bästa vänner, kompis.
Citera
2008-05-22, 17:29
Medlem
Zappers avatar
Citat:
Ja precis, det är ju skitstor skillnad på inlägg där man undrar saker och inlägg där man skojar. Ironi och internet är inte bästa vänner, kompis.

Nä, just det det har du rätt i att internet och ironi kan skeva en del, men vet du vad jag tycker är skitkul? Det är att du också!! använde svåra ord i ditt inlägg...

Du skrev: "Det är jävligt pundigt när folk har med "svåra" ord i tron att det förgyller intrycket, men istället blir kontentan att språket får ett sämre flyt."

Ha haaaa... har vi det inte bäst här på FB??
Citera
2008-05-22, 17:31
Bannlyst
Citat:
Nä, just det det har du rätt i att internet och ironi kan skeva en del, men vet du vad jag tycker är skitkul? Det är att du också!! använde svåra ord i ditt inlägg...

Du skrev: "Det är jävligt pundigt när folk har med "svåra" ord i tron att det förgyller intrycket, men istället blir kontentan att språket får ett sämre flyt."

Ha haaaa... har vi det inte bäst här på FB??

Ja precis, att använda svåra ord är detsamma som att det får sämre flyt. Eh.
Citera
2008-05-22, 17:33
Medlem
Zappers avatar
Citat:
Ja precis, att använda svåra ord är detsamma som att det får sämre flyt. Eh.

Jo, men då kvarstår frågan om sämre flyt är bra eller dåligt?
Citera
2008-05-22, 17:35
Medlem
Bastumannens avatar
Citat:

Ditt nöthövve, det är dåligt!
Citera
2008-05-22, 17:39
Bannlyst
Citat:

Den frågan kvarstår nog bara för dig. Kram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in