Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Just de där tankarna har jag tidigare framfört vid ett flertal olika tillfällen varav en gång i tråden om psykedeliska citat, som jag med hänvisning till narkotikapåverkan ansåg mig berättigad att nyttja som ventil för mina idéer. Detta föranledde nästan en officiell varning från högre ort, men till försvar anförde jag min förvirring, under det att jag (med ledning av den totala pundigheten karakteriserande diskussionen efter mitt framkastande av tesen om Kinesiska murens uppförande som ett resultat av opiumrökning) trott mig skriva i "Era pundigaste beteenden". Eller så skrev jag verkligen om detsamma i nämnda tråd, samtidigt som ett liknande spörsmål (till följd av någon ignorant narkotikamotståndares aggressiva inlägg) avhandlades i citat-tråden efter frågan, till vad knark egentligen har bidragit i historien. Svaret torde för övrigt inrymma, om inte Kinesiska muren, så i alla fall A) "stor förvirring" och B) "långa textstycken" utöver den allmänna tendensen till C) avvikelse från det egentliga samtalsämnet samt D) narkotikareferenser.
Annars startade jag en tråd på det ämnet, nämligen Narkomaner är inte människor, som behandlar narkotisk evolution.
Om du sedan har skrivit ett i särklass pundigt inlägg eller inte, beror på objektet för jämförelse och kriterierna för ett pundigt inlägg, vilket förslagsvis ges den logiska definitionen D & B & (A v C)*, som för all del gärna får utökas för närmare avgränsning.
Såsom tidigare konstaterats utgör postandet av pundiga inlägg ett pundigt beteende, vilket får bli mitt bidrag till topic.
Om du sedan har skrivit ett i särklass pundigt inlägg eller inte, beror på objektet för jämförelse och kriterierna för ett pundigt inlägg, vilket förslagsvis ges den logiska definitionen D & B & (A v C)*, som för all del gärna får utökas för närmare avgränsning.
Såsom tidigare konstaterats utgör postandet av pundiga inlägg ett pundigt beteende, vilket får bli mitt bidrag till topic.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhaaaa ha ha ha!!!! = ett avgrundsdjupt vrålskratt som aktiverar allt för många receptorer för att det ska vara behagligt och trots det fortsätter för mig onämnbara delar utav nervsystemet reflexmässigt att aktiveras på ett högst lustfyllt sätt...
I am to fucking wasted to carry on this conversation...