Hmm nu ska vi komma på lite roliga minnen haha..
Vaknat upp efter 7 dagars rökande 5f-akb48pulver mitt ute i ingenstans i någon pundarkvart på golvet hos någon sliskig kering som jag hade fått amfetamin av i flera dagar.
Letat igenom lägenheter flertal gånger, alltså vänt uppochner på allting för att hitta en liten knatch av vad som helst..
Första gången jag tog E (2st gröna ninjor + vodka + ak47 gräs). Gick fram och pratade med polisen och säkerhetsvakter på en fest.. Svettandes som en liten med jude pupiller som jupiter ungefär. Tog på dom och kramade dom när dom skulle gå. Dom misstänkte mig inte för något och dom tyckte bara att jag var en trevlig kille..
Suttit i en polares kök i flera timmar, klunkat vatten i flera timmar ovetandes om att det hade vart stor jävla fest runtomkring mig, var helt i mina egna tankar. ca 30+ sommarväder så hade svettats under ögonen, dragit av mig svetten konstant under flera timmar, hade feta blåmärken dagen efter och det resulterade i att vi fick sminka mig för att dra till bolaget! (Några lila E och amf.)
Får inte heller glömma de gångerna man har rökt torrbong på en offentlig toalett ur en burk man har hittat på vägen.. kanske mindre fräckt haha
Tappat ut 50 tabbar med lyrica över det lokala icagolvet.. Försökte hitta dom flesta, då var jag även påverkad på lyrica så ah, ni kan ju tänka er hur det såg ut haha!
Det var några bidrag iallafall, skriver mer om jag kommer ihåg något