2007-10-17, 08:42
  #7621
Medlem
lastninjas avatar
Först gör Bajen allt vad de kan för att hjälpa sina vänner i DIF till guldet och sen kan AIK göra det samma. GOEGOE-Varning på Stockholm...
Citera
2007-10-17, 09:29
  #7622
Medlem
Mr Nosemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Master
Hur fan kan du satsa 20 papp på de matchen? Du vet väl om att AS är en jävla blåbärsserie där allt kan hända och det finns inga givna matcher. Men hur som helst skall du ha lycka till det kommer du behöva. Få inte hjärtinfarkt bara om Tamandi får en boll på kuken i 93:e minuten så att det blir 1-1.

Hoppas du har råd att förlora 20 papp.....

Nu är det ju som så att det är en klick av faderslösa kickers som styr Aik.

Nu står det på deras hemsida det som jag har sagt, dvs att dom ska lägga sig mot ifk.

Ska försöka skaka fram en 15-20 papp till.....detta är ju pengar på banken.

Tss, spelskandaler i Italien osv...man behöver ju inte gå utanför landets gränser för att hitta "spelskandaler"
Citera
2007-10-17, 10:27
  #7623
Medlem
Rocky69s avatar
STOLTA MÄKTIGA STORKLUBBEN AIK.



Det enda rätta för Charlie att göra i detta läget. Gå ut och fördöm "grabbarnas" krav och bryt all kontakt med dem. Ignorera dessa kriminella verklighetsfrånvända töntar så att de inte får legitimitet för sitt patetiska försök till att sätta sig över föreningen.
Om AIK vinner matchen, vad skall de konkret göra för att visa sin makt? Spöa ett par spelare och skrämma i väg dem från laget? "Vi gjorde det för att visa våran kärlek till AIK. Vi är stolta"

Om inte AIKs ledning går ut och tar avstånd från dessa slödder så är de fega stackare.
Citera
2007-10-17, 10:39
  #7624
Medlem
urbanexplorers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lastninja
Med andra ord, grattis Kalmar!


Nej för fan, nu krossar vi galget på måndag! Jag kan inte koncentrera mig i skolan för helvete, kan det inte vara måndag snart?
Citera
2007-10-17, 10:53
  #7625
Medlem
lastninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urbanexplorer


Nej för fan, nu krossar vi galget på måndag! Jag kan inte koncentrera mig i skolan för helvete, kan det inte vara måndag snart?

Jo, i en perfekt värld, där bajenspelare inte gå in för att skada nyckelspelare, så vinner vi mot AIK. Fast med tanke på hur Hammarby jublade för några årsen då de hjälpte Djurgården till guld, mot just oss, tror jag att goegoegoe-mentalitet börjar bli riktigt stor i hufvudstaden. Klart att gnagarna vill hjälpa sin tvillingklubb till ännu ett guld på 2000-talet. Hand i hand firar de tre klubbarna sedan Stockholmsguldet...
Citera
2007-10-17, 10:59
  #7626
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lastninja
Jo, i en perfekt värld, där bajenspelare inte gå in för att skada nyckelspelare, så vinner vi mot AIK. Fast med tanke på hur Hammarby jublade för några årsen då de hjälpte Djurgården till guld, mot just oss, tror jag att goegoegoe-mentalitet börjar bli riktigt stor i hufvudstaden. Klart att gnagarna vill hjälpa sin tvillingklubb till ännu ett guld på 2000-talet. Hand i hand firar de tre klubbarna sedan Stockholmsguldet...


Vafan e du helt körd, jag vet att du är ifrån Götelabörg men lite vett kan du väl ha? Stockholm är inte en patetisk skitstad där alla hejar på sina lag när det är soligt för att sen springa hem och byta till Frölundatröjan och sedan glatt heja ihop. Det finns ingen i Stockholm som vill se guldet hos Djurgården förutom oss Djurgårdare.
Citera
2007-10-17, 11:07
  #7627
Medlem
lastninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Vafan e du helt körd, jag vet att du är ifrån Götelabörg men lite vett kan du väl ha? Stockholm är inte en patetisk skitstad där alla hejar på sina lag när det är soligt för att sen springa hem och byta till Frölundatröjan och sedan glatt heja ihop. Det finns ingen i Stockholm som vill se guldet hos Djurgården förutom oss Djurgårdare.


Förlåt, jag tror inte min ironi gick fram.
Men jag lyckades ju i alla fall hetsa upp någon!
Citera
2007-10-17, 13:00
  #7628
Medlem
Salorms avatar
På tisdag är ni välkomna att gratulera mig då jag vinner 14500kr på att Toni gör 0-1 mot Halmstad! Kommer ske runt 20'e minuten.
Slutresultat? 0-2, Qurre stänker in en balja i slutet på en kontring.
Citera
2007-10-17, 13:19
  #7629
Medlem
evolutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Vafan e du helt körd, jag vet att du är ifrån Götelabörg men lite vett kan du väl ha? Stockholm är inte en patetisk skitstad där alla hejar på sina lag när det är soligt för att sen springa hem och byta till Frölundatröjan och sedan glatt heja ihop. Det finns ingen i Stockholm som vill se guldet hos Djurgården förutom oss Djurgårdare.

Jag är AIKare men ser hellre att guldet hamnar hos DIF än hos IFK. Det är av rent egoistiska skäl, jag tror det är bättre för stockholmsfotbollen och i förlängningen för AIK om DIF vinner. Fotbollstemperaturen i staden höjs helt enkelt och derbyn blir hetare.

Att sitta hemma och hata DIF (annat än under just matcherna) slutade jag med i mellanstadiet.
Citera
2007-10-17, 16:37
  #7630
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
STOLTA MÄKTIGA STORKLUBBEN AIK.


Tack. Det värmer när du är nykter och ser verkligheten som den är.

Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Det enda rätta för Charlie att göra i detta läget. Gå ut och fördöm "grabbarnas" krav och bryt all kontakt med dem. Ignorera dessa kriminella verklighetsfrånvända töntar så att de inte får legitimitet för sitt patetiska försök till att sätta sig över föreningen.
Om AIK vinner matchen, vad skall de konkret göra för att visa sin makt? Spöa ett par spelare och skrämma i väg dem från laget? "Vi gjorde det för att visa våran kärlek till AIK. Vi är stolta"

Om inte AIKs ledning går ut och tar avstånd från dessa slödder så är de fega stackare.

Varför ska AIK:s VD fördöma några som ens inte har med AIK att göra? Det är en påhittad falang som Du tar för mycket på allvar.
Populistiskt tjafs kan Bajen och DIF änga sig åt.
Citera
2007-10-17, 16:52
  #7631
Medlem
lastninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Tack. Det värmer när du är nykter och ser verkligheten som den är.



Varför ska AIK:s VD fördöma några som ens inte har med AIK att göra? Det är en påhittad falang som Du tar för mycket på allvar.
Populistiskt tjafs kan Bajen och DIF änga sig åt.


Inte för att jag bryr mig nämnvärt om FB och deras fabler, men vad menar du med "påhittad falang"?
Citera
2007-10-17, 16:57
  #7632
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Tack. Det värmer när du är nykter och ser verkligheten som den är.

Varsegod



Varför ska AIK:s VD fördöma några som ens inte har med AIK att göra? Det är en påhittad falang som Du tar för mycket på allvar.
Populistiskt tjafs kan Bajen och DIF änga sig åt.

Varför?
Därför att de har med AIK att göra. Annars skulle de inte sätta sig ner och prata om Tamandi med dem. Eller?
Varför fördömde Charlie en "attack" från några trettonåringar som snott en tändare från morsan som röker för mkt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in