STOLTA MÄKTIGA STORKLUBBEN AIK.
Det enda rätta för Charlie att göra i detta läget. Gå ut och fördöm "grabbarnas" krav och bryt all kontakt med dem. Ignorera dessa kriminella verklighetsfrånvända töntar så att de inte får legitimitet för sitt patetiska försök till att sätta sig över föreningen.
Om AIK vinner matchen, vad skall de konkret göra för att visa sin makt? Spöa ett par spelare och skrämma i väg dem från laget? "Vi gjorde det för att visa våran kärlek till AIK. Vi är stolta"
Om inte AIKs ledning går ut och tar avstånd från dessa slödder så är de fega stackare.