2007-09-11, 12:49
  #6421
Medlem
BeerMeUpScottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AT4
Hur kommer detta sig, skyll inte på dåliga platser nu, för även bra platser finns kvar!
för att människor som du, med otroligt peniskomplex, ska kunna dunka sig om bröstet och hävda att just ditt lag är bäst.
Hur var det nu med BP - AIK?
Citera
2007-09-11, 13:15
  #6422
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeerMeUpScotty
för att människor som du, med otroligt peniskomplex, ska kunna dunka sig om bröstet och hävda att just ditt lag är bäst.
Hur var det nu med BP - AIK?

Hemmamatch bortamatch!
Citera
2007-09-11, 13:19
  #6423
Medlem
AT4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeerMeUpScotty
för att människor som du, med otroligt peniskomplex, ska kunna dunka sig om bröstet och hävda att just ditt lag är bäst.
Hur var det nu med BP - AIK?
Klart det var dåligt med folk på den, jag var där! Nu gällde det knappast Guld dock. Kan verkligen inte nån Gårdare ge svar på den frågan? Eller är det så att det bara finns 13000 tusen Djurårdare ? Jag tycker det är konstigt , serieledare och inte hälften av biljetterna såla 5 dagar före.
Citera
2007-09-11, 13:32
  #6424
Medlem
East Clintwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AT4
Måste bara fråga någon av Djurgårdarna här. Stadion tar inte strax över 14000 va? Ni leder serien och har grön markering på Ticnet inför Trelleborgs matchen! Den matchen borde ju vara utsåld i detta läge oavsett derbyt.

Hur kommer detta sig, skyll inte på dåliga platser nu, för även bra platser finns kvar!

Det finns 7-7.500 bra platser på Stadion. Resten är dåliga eller riktigt dåliga platser. Trots det drar vi oftast från 10' till drygt 13'. Oroa dig inte för publiktillströmningen på Stockholms Stadion - det kommer mellan 10 och 13 på måndag var så säker. Oroa dig istället för hur ni skall göra för att slå oss den 24.

Finns inga matcher - möjligen med någon IFE-match undantagen - som varit utsåld i årets allsvenska. Lär heller inte bli så, ej heller derbyt.
Citera
2007-09-11, 13:40
  #6425
Medlem
AT4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av East Clintwood
Det finns 7-7.500 bra platser på Stadion. Resten är dåliga eller riktigt dåliga platser. Trots det drar vi oftast från 10' till drygt 13'. Oroa dig inte för publiktillströmningen på Stockholms Stadion - det kommer mellan 10 och 13 på måndag var så säker. Oroa dig istället för hur ni skall göra för att slå oss den 24.

Finns inga matcher - möjligen med någon IFE-match undantagen - som varit utsåld i årets allsvenska. Lär heller inte bli så, ej heller derbyt.

Finns 1500 kvar till derbyt på Södra Mellan, de kommer ta slut i dag eller i morgon, så derbyt kommer bli utsålt. Hur vi ska slå er, Ja där litar jag full på Norling och Nebbo. Tror det blir kanon med Lucas och Ivan på topp.

Hörde att affärena i Solna fördubblat sina beställningar på bananer den 24 September=)
Citera
2007-09-11, 13:41
  #6426
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AT4
Finns 1500 kvar till derbyt på Södra Mellan, de kommer ta slut i dag eller i morgon, så derbyt kommer bli utsålt. Hur vi ska slå er, Ja där litar jag full på Norling och Nebbo. Tror det blir kanon med Lucas och Ivan på topp.

Hörde att affärena i Solna fördubblat sina beställningar på bananer den 24 September=)
En polare har köpt upp 4 ICAkassar med bananer redan......
Citera
2007-09-11, 13:46
  #6427
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeerMeUpScotty
Hur var det nu med BP - AIK?
Så Du menar alltså att hemmamatch och hemmaarena inte betyder någonting? Matchen ägde ju rum på stadion...


Att ni dessutom fick möta BP borta redan i premiären (och fick stryk) gör ju inte jämförelsen relevant mer än att man kan skratta lite åt resultatet.
Citera
2007-09-11, 13:48
  #6428
Medlem
BeerMeUpScottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conz
Så Du menar alltså att hemmamatch och hemmaarena inte betyder någonting? Matchen ägde ju rum på stadion...


Att ni dessutom fick möta BP borta redan i premiären (och fick stryk) gör ju inte jämförelsen relevant mer än att man kan skratta lite åt resultatet.
Jag är inte apa om du tror det.
Citera
2007-09-11, 16:05
  #6429
Medlem
Mr Nosemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Master
En polare har köpt upp 4 ICAkassar med bananer redan......


Höhö va coolt....
Citera
2007-09-11, 16:08
  #6430
Medlem
East Clintwoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AT4
Finns 1500 kvar till derbyt på Södra Mellan, de kommer ta slut i dag eller i morgon, så derbyt kommer bli utsålt. Hur vi ska slå er, Ja där litar jag full på Norling och Nebbo. Tror det blir kanon med Lucas och Ivan på topp.

Hörde att affärena i Solna fördubblat sina beställningar på bananer den 24 September=)

Det kommer inte att bli 36.600 (eller 37.000 beroende på källa) åskådare på derbyt. Det kommer att bli så "utsålt" som det kan bli, men utsålt i bemärkelsen "inga biljetter kvar" blir det inte och har heller inte varit det under 2000-talet, möjligen - men troligen inte - någon landskamp ej medräknad.
Citera
2007-09-11, 16:08
  #6431
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Noseman
Höhö va coolt....
ja med tanke på att han är jurgårdare så kan det vara lustigt ja.....
Citera
2007-09-11, 16:57
  #6432
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AT4
Måste bara fråga någon av Djurgårdarna här. Stadion tar inte strax över 14000 va? Ni leder serien och har grön markering på Ticnet inför Trelleborgs matchen! Den matchen borde ju vara utsåld i detta läge oavsett derbyt.

Hur kommer detta sig, skyll inte på dåliga platser nu, för även bra platser finns kvar!

Men kan inte du bara gå hem och runka åt dina jävla publiksiffror och sålda biljetter din jävla bonde.
Sitter på ticnet och letar gröna markeringar på DIF matcher?
Slå dig själv på bröstet när ni själva enbart var 6500 en solig lördag på Stadion. Undra hur många gnagare som var där eftersom BP har runt 1500 på sina matcher.
Du behöver inte vara orolig om hur många som kommer på våra matcher det löser sig nog ska du se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in