Citat:
Ursprungligen postat av AT4
Måste bara fråga någon av Djurgårdarna här. Stadion tar inte strax över 14000 va? Ni leder serien och har grön markering på Ticnet inför Trelleborgs matchen! Den matchen borde ju vara utsåld i detta läge oavsett derbyt.
Hur kommer detta sig, skyll inte på dåliga platser nu, för även bra platser finns kvar!
Men kan inte du bara gå hem och runka åt dina jävla publiksiffror och sålda biljetter din jävla bonde.
Sitter på ticnet och letar gröna markeringar på DIF matcher?
Slå dig själv på bröstet när ni själva enbart var 6500 en solig lördag på Stadion. Undra hur många gnagare som var där eftersom BP har runt 1500 på sina matcher.
Du behöver inte vara orolig om hur många som kommer på våra matcher det löser sig nog ska du se.