Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
En annan bytte ju avatar lagom till matchen igår och det gick ju bra. Pontus är kung, vilka mottagningar, vilka avslut. Det trodde man inte för ett par månader sedan.
Eller varje gång man svurit för att han verkade ta den enkla vägen med klackningar och skarvningar. Nu han han lugnat sig med detta och allt går bättre. Killen har visat en riktigt stark utveckling, och det borde väl gå att utverka en 20miljoner för han lite senare?
Ragnar borde ju ge en 70. Minst.
Så.
Vilken match tror vi kommer bli den obligatoriska Blåvita genomklappningen?
Mina pengar går på Bajen hemma nu på måndag.
Förhoppningen är att den kommer i morgon...
Känns som man kan leva utan ett cupguld om man får ett allsvenskt istället.