2007-09-26, 00:22
  #7021
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=21874&lid=sport&from=menu, klicka dig vidare på "Se matchbilder".

Tack.
Känns ytterst tveksamt om det borde dömts bort men ok nu gick det vägen ändå men mitt blodtryck hade definitvt mått bättre utav att det hade godkänts.

Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Känns oerhört skönt att man slipper mongon som på fullt allvar skriver sånt...

Mvh
/serieledande feldgrau

Ja den här får dom fan bjuda på
Citera
2007-09-26, 07:52
  #7022
Medlem
erikbes avatar
En annan bytte ju avatar lagom till matchen igår och det gick ju bra. Pontus är kung, vilka mottagningar, vilka avslut. Det trodde man inte för ett par månader sedan.
Citera
2007-09-26, 08:19
  #7023
Medlem
Muskedunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
En annan bytte ju avatar lagom till matchen igår och det gick ju bra. Pontus är kung, vilka mottagningar, vilka avslut. Det trodde man inte för ett par månader sedan.

Eller varje gång man svurit för att han verkade ta den enkla vägen med klackningar och skarvningar. Nu han han lugnat sig med detta och allt går bättre. Killen har visat en riktigt stark utveckling, och det borde väl gå att utverka en 20miljoner för han lite senare?
Ragnar borde ju ge en 70. Minst.

Så.

Vilken match tror vi kommer bli den obligatoriska Blåvita genomklappningen?
Mina pengar går på Bajen hemma nu på måndag.
Förhoppningen är att den kommer i morgon...
Känns som man kan leva utan ett cupguld om man får ett allsvenskt istället.
Citera
2007-09-26, 08:42
  #7024
Medlem
IFK är en riktig toppenklubb, jag tycker det är kul att de tar ett sånt socialt ansvar och låter förståndshandikappade och andra som inte fötts med silversked i munnen vara med och spela.

Först Thomas Ravelli, sedan Dennis Jonsson och nu Pontus Wernbloom.

Stort!
Citera
2007-09-26, 08:57
  #7025
Medlem
Muskedunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FöREDETTiNG
IFK är en riktig toppenklubb, jag tycker det är kul att de tar ett sånt socialt ansvar och låter förståndshandikappade och andra som inte fötts med silversked i munnen vara med och spela.

Först Thomas Ravelli, sedan Dennis Jonsson och nu Pontus Wernbloom.

Stort!

Hur menar du?

Finns det utbildningskrav för att spela i andra klubbar, som inte finns hos IFK, eller är det något jag missat?
Citera
2007-09-26, 09:07
  #7026
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muskedunder
Hur menar du?

Finns det utbildningskrav för att spela i andra klubbar, som inte finns hos IFK, eller är det något jag missat?

Antagligen en råtta som tycker det är mäcktigt med en kvinnomisshandlare som lagets bästa spelare.

Var är du Klevis?
Citera
2007-09-26, 09:25
  #7027
Medlem
Råtta... That's a first.

Nej, jag tycker helt enkelt att det är fint av IFK att låta såna riksmongon spela i klubben. Inte konstigare än så.
Citera
2007-09-26, 09:57
  #7028
Medlem
wilt99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Misstänker starkt att du är djurgårdare...
AIK hade flest avslut på mål den säsongen. Men du tillhör väl de som inte börjat följa fotbollen då ännu.

[ridå för wilt99]

Begåvat att du kunde klura ut det. Som du kanske läste så köpte jag en aikares förklaring om att de spelade briljant fotboll säsongen ut men inte gjorde några mål. Jag följde fotbollen men mitt minne 10 år tillbaka är inte särskilt starkt, speciellt inte kring aiks spel.
Citera
2007-09-26, 10:04
  #7029
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Haha, jävlar vad Wernbloom, hans lagkamrater, jag, mina polare och övriga ca 25 000 Blåvita som var på matchen idag bryr sig om vad du tycker om hans tatuering...

Vänta en liten stund bara så står snart intressemannen med sin intresseflagga och sitt intresseblock utanför din dörr för att ta anteckningar på vad du tycker om den.

Breder man ut sig i ett svar på över fyra rader så bryr man sig rätt hårt skulle jag säga.

Kandidat till årets självmål månne??

I övrigt var det sjönt att IFK tog över ledningen så gårdarna lugnar ner sig lite...
Serien ser ut att bli hjärtattackspännande. Riktigt jobbigt.
Citera
2007-09-26, 10:05
  #7030
Medlem
Ace Venturas avatar
FC Gothia hade vunnit över IFK Ankeborg igår.
Citera
2007-09-26, 11:48
  #7031
Medlem
TrhYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
FC Gothia hade vunnit över IFK Ankeborg igår.
Dessutom skulle de spela jämnt med Milan och Barcelona. Vad är liksom Ronaldinho mot Mumbo Jumbo eller vad fan han heter i Häcken?
Citera
2007-09-26, 12:02
  #7032
Medlem
Phass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Tionde raka utan förlust i Allsvenskan för Blåvitt för övrigt.
/feldgrau

Trist att Bajen kommer bryta den lilla sviten då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in