2007-09-25, 19:48
Medlem
Cruachans avatar
Nu tycker jag faktiskt att det börjar bli tröttsamt att se hur Malmö gång på gång blir blåsta på solklara straffar. Antalet är väl uppe i minst fem-sex detta året. Att domaren inte blåste frispark till Vinzents innan 2-1 målet får mig faktiskt till att tro att domaren var köpt eller att han är en av miljontals skånehatare i detta landet.

Igår var ögonen vattniga under de 80 sista milen hem.
Citera
2007-09-25, 20:54
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wilt99
Fattar inte vad vi ska be om ursäkt för. Jag tycker inte heller att vi lirat särskilt rolig fotboll i år och det var ett tag sen man satt fullständigt salig på läktaren pga vårt spel. Vi får ju spela efter våra tillgångar och avsaknaden av riktigt bra anfallare gör väl sitt.
Jag somnade stolt, över många inspelade poäng och kämpande.
Grät du när ni vann -98 på ~0,9 mål per match? Skämdes du? Berätta lite.

Misstänker starkt att du är djurgårdare...
AIK hade flest avslut på mål den säsongen. Men du tillhör väl de som inte börjat följa fotbollen då ännu.

[ridå för wilt99]
Citera
2007-09-25, 21:00
Medlem
Rocky69s avatar
Är Pontus Wernblom Jesus?
Han är i alla fall återuppstånden. Höstens spelare helt klart. Grabben har väl varit inblandad i 75 % av blåvitts målskörd på slutet.
Snacka om köttig topp vi har. Lag 1-7 inom fyra poäng.
Citera
2007-09-25, 21:04
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Är Pontus Wernblom Jesus?
Han är i alla fall återuppstånden. Höstens spelare helt klart. Grabben har väl varit inblandad i 75 % av blåvitts målskörd på slutet.
Snacka om köttig topp vi har. Lag 1-7 inom fyra poäng.

Är inte du bajare?
Citera
2007-09-25, 21:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BeerMeUpScotty
Brösta upp dig bara.

Jag kan förutse matcher, killarna visade idag vart skåpet ska stå, Guldet är på väg hem
Citera
2007-09-25, 21:09
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Är inte du bajare?

Och?
Jag tycker bara att Wernblom har varit djävligt grym de senaste månaderna. Tyvärr!
Hade helst sett att han fått stanna på bänken, nu med facit hand.
Håll med om att det är riktigt köttigt.
Nu när jag lagt lillan skall jag knäppa ett par Staro och ett par cigg och fira min 38e födelsedag. Sedan skall jag drömma om kommande fyra raka.
Citera
2007-09-25, 21:10
Medlem
ChrillKriminells avatar
Vad blev det i IFK-Gais idag?
Citera
2007-09-25, 21:20
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Och?
Jag tycker bara att Wernblom har varit djävligt grym de senaste månaderna. Tyvärr!
Hade helst sett att han fått stanna på bänken, nu med facit hand.
Håll med om att det är riktigt köttigt.
Nu när jag lagt lillan skall jag knäppa ett par Staro och ett par cigg och fira min 38e födelsedag. Sedan skall jag drömma om kommande fyra raka.

Har inget emot att du tycker att Wernbloom varit vass. Det som fick min uppmärksamhet var att du sa "vi" om Göteborg.

Men iofs, du är förlåten, mest för att du röker braj, är gammal som gatan, och bor i Götet. Där håller ju faktiskt riktiga människor på två olika föreningar
Citera
2007-09-25, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChrillKriminell

Går det inte fortare och skriva in aftonbladet.se och kolla?

men iaf så vann IFK med 1-0 idag, så jävla underbart!! Det skulle dock vart 2-0... nu är jag osäker på hur man ska döma i dessa situationer när en spelare kommer från offside men han var ej delaktig i spelet och de som påstår att han skymmer målvakten kanske borde skaffa väldigt starka glasögon... Ett kanonskott som målisen helt enkelt inte kan ta! spelar ingen jättestor roll nu men skulle gais kvitterad hade man vart bra sur över det domslutet
Citera
2007-09-25, 21:22
Medlem
Rockokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChrillKriminell

VENI. VIDI. WERNBLOOM.

( 0-1 till Blåvitt... )
Citera
2007-09-25, 21:25
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Har inget emot att du tycker att Wernbloom varit vass. Det som fick min uppmärksamhet var att du sa "vi" om Göteborg.

Men iofs, du är förlåten, mest för att du röker braj, är gammal som gatan, och bor i Götet. Där håller ju faktiskt riktiga människor på två olika föreningar

Jag sa vi om oss som håller på något av lagen 1-7.
DU röker braj, det har visat sig i inläggen då och då.
Men.
Meckar du?
Citera
2007-09-25, 21:30
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Isch, vilket jävla bottennapp. GAIS var riktigt kassa i första. IFK var bättre och ledningen var egentligen inget att säga om, förutom att det föregicks av ett jävla slarv och icke-engagemang från vår backlinje. Andra halvlek var GAIS bättre och kunde gott fått ett mål. Men å andra sidan fick ju blåvitt ett mål underkänt som nog borde varit mål.

Vad värre är, Ekong och Ekunde skadade. Kapten Lundgren avstängd. Ser illa ut mot aik...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in