Mina nerver börjar bli lite jobbiga nu, såhär knappt 23 timmar inför matchen med stort M. Ska bli kul att se hur det ens går att försöka sova eller att ens försöka jobba. Usch usch..
Vem kommer spela på högerkanten? Backlinjen?
Vilka dif ställer upp med skiter samma då det ändå inte finns något man kan påverka eller tycka till om.. (som att man kan påverka AIK:s?

).
Spenderar några timmar med Fifa för att dämpa lite fotbollsångest, samtidigt som man inte alls vill tänka på att man faktiskt ska på fotboll imorgon. Märklig balansgång det där.
Usch näe fyfan vilka nerver som visas nu. Sjuk har man varit i fyra dagar men börjar bli bättre nu, som tur(?) är.
Tippa ett derby? Näe fyfan. Kallsvett 3000.