2007-09-25, 21:33
  #6997
Medlem
Tebos avatar
Förhoppnings är Wernbloms tatuering en gnuggis för det där måste vara bland det fulaste och töntigaste som gjorts. Det är nästan så man tycker synd om honom.
Citera
2007-09-25, 21:41
  #6998
Medlem
pettson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Förhoppnings är Wernbloms tatuering en gnuggis för det där måste vara bland det fulaste och töntigaste som gjorts. Det är nästan så man tycker synd om honom.


Berätta mer
Citera
2007-09-25, 21:43
  #6999
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettson2
Berätta mer
Glömde visst bilden.
http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/dynamic/00414/wernis_414100a.jpg
Citera
2007-09-25, 21:47
  #7000
Medlem
Kupsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Förhoppnings är Wernbloms tatuering en gnuggis för det där måste vara bland det fulaste och töntigaste som gjorts. Det är nästan så man tycker synd om honom.

Liknar mer nåt som han själv har ritat med tuschpenna.
Översättning?
Citera
2007-09-25, 21:47
  #7001
Medlem
Agent|Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Glömde visst bilden.
http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/dynamic/00414/wernis_414100a.jpg

Japp, en riktigt lurk-gaddning. "Don efter person"...

Citat:
Ursprungligen postat av Kupsan
Liknar mer nåt som han själv har ritat med tuschpenna.
Översättning?

Jag kom, jag såg, jag segrade.
Citera
2007-09-25, 21:56
  #7002
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Glömde visst bilden.
http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/dynamic/00414/wernis_414100a.jpg

Chartermänniska.
Typisk Mallorca-britt-fitta.
Citera
2007-09-25, 21:57
  #7003
Medlem
Lovely Day

Tre goa poäng för Blåvitt haha.
Citera
2007-09-25, 22:37
  #7004
Medlem
Teichmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Majestyk
Vad värre är, Ekong och Ekunde skadade. Kapten Lundgren avstängd. Ser illa ut mot aik...
Hur illa skadade? Hur stor är chansen (risken) att de spelar mot AIK?
Citera
2007-09-25, 22:46
  #7005
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teichmann
Hur illa skadade? Hur stor är chansen (risken) att de spelar mot AIK?

Ekong är ljumskskadad och troligtvis borta i nästa match (kanske hela säsongen, ljumskar är knepiga ju). Ekunde fick en vridning av knät, osäker hur allvarligt det är.
Citera
2007-09-25, 22:52
  #7006
Medlem
Teichmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Majestyk
Ekong är ljumskskadad och troligtvis borta i nästa match (kanske hela säsongen, ljumskar är knepiga ju). Ekunde fick en vridning av knät, osäker hur allvarligt det är.
Okej. Brukar inte sitta och hoppas på skador annat än när det gäller Djurgården- och Hammarbyspelare, men nu hoppas jag att de är borta i en vecka i alla fall. Riktigt skönt att Lundgren är borta också, han verkar ju ha varit riktigt bra i år.

Den jag fruktar nu är Christophoridis (eller hur man nu skriver), han verkar ju riktigt grym faktiskt. Men i övrigt bör det inte vara några problem för AIK.
Citera
2007-09-25, 22:54
  #7007
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Förhoppnings är Wernbloms tatuering en gnuggis för det där måste vara bland det fulaste och töntigaste som gjorts. Det är nästan så man tycker synd om honom.

Haha, jävlar vad Wernbloom, hans lagkamrater, jag, mina polare och övriga ca 25 000 Blåvita som var på matchen idag bryr sig om vad du tycker om hans tatuering...

Vänta en liten stund bara så står snart intressemannen med sin intresseflagga och sitt intresseblock utanför din dörr för att ta anteckningar på vad du tycker om den.

Nåja. 92½ minuter på gränsen till hjärtstillestånd, ungefär. Blåvitt spelade bra i första halvlek men klappade ihop totalt i andra. Det är ett jävligt tufft spelschema just nu och det straffade nästan ut oss idag, och det lär tyvärr visa sig ännu tydligare i cupfinalen på lördag och eventuellt mot Hammarby på måndag...

/feldgrau
Citera
2007-09-25, 22:57
  #7008
Medlem
Satyricons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Det är ett jävligt tufft spelschema just nu och det straffade nästan ut oss idag, och det lär tyvärr visa sig ännu tydligare i cupfinalen på lördag
/feldgrau

I Kalmar tänker vi spela cupfinalen på torsdag. Men vafan, kom ni på lördag i stället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in