Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Förhoppnings är Wernbloms tatuering en gnuggis för det där måste vara bland det fulaste och töntigaste som gjorts. Det är nästan så man tycker synd om honom.
Haha, jävlar vad Wernbloom, hans lagkamrater, jag, mina polare och övriga ca 25 000 Blåvita som var på matchen idag bryr sig om vad du tycker om hans tatuering...
Vänta en liten stund bara så står snart intressemannen med sin intresseflagga och sitt intresseblock utanför din dörr för att ta anteckningar på vad du tycker om den.
Nåja. 92½ minuter på gränsen till hjärtstillestånd, ungefär. Blåvitt spelade bra i första halvlek men klappade ihop totalt i andra. Det är ett jävligt tufft spelschema just nu och det straffade nästan ut oss idag, och det lär tyvärr visa sig ännu tydligare i cupfinalen på lördag och eventuellt mot Hammarby på måndag...
/feldgrau