2007-04-06, 22:05
Medlem
Giggis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av williamwallace
Tur att den visas på 4:an då. Själv ska man upp och är sjukt laddad.

Japp, det blir tv-tittande imorgon. Second best!

Säsongen börjar riktigt bra, BP vinner över DIF, TFF spelar lika mot IFK. Den här säsongen har alla förutsättningar för att bli lyckad!
Citera
2007-04-06, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SolarKnife
Om du menar Daja som i Daniel Sjölund, så... nej han var skit idag.

Det var väl ändå bara negativt att vi allt som oftast var tvugna att rulla boll i backlinjen för att vi inte kom längre än så?
Nej, Sjölund var tillsammans med Lance och Dembo bäst i DIF. Ryckte upp sig i andra halvlek, han visade prov på fin teknik vid några tillfällen och kämpade och visade vilja hela tiden.

Det var naturligtvis ett skämt, syftade på när backlinjen bara stod och rullade runt bollen i vad som kändes som flera timmar.
Citera
2007-04-06, 22:12
Medlem
Kalleos avatar
Finns BPs mål uppe någonstans?
Citera
2007-04-06, 22:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phieniac
Nej, Sjölund var tillsammans med Lance och Dembo bäst i DIF. Ryckte upp sig i andra halvlek, han visade prov på fin teknik vid några tillfällen och kämpade och visade vilja hela tiden.

Det var naturligtvis ett skämt, syftade på när backlinjen bara stod och rullade runt bollen i vad som kändes som flera timmar.

Ah, jag anade ironi, men mitt i frustrationen så lät jag vreden tala. Jag ber om ursäkt.

Men jag kan tyvärr inte hålla med om att Daja var bra. Visst han visade vilja stundtals men det räcker inte när han slarvar på tok för mycket med bollkontrollen och inte värderar passningarna. Det kan iofs sammanfattas som hela DIF:s prestation idag.
Citera
2007-04-06, 22:14
Medlem
Wittgensteins avatar
Denne Ekdal i BP verkar minst sagt lovande. Någon som kan berätta lite om honom? Vad är han för typ av spelare? Lirar han i mitten eller på kanten?
Citera
2007-04-06, 22:26
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Sedan så händer det skrällar hela tiden, bland annat i engelska FA Cupen.

OT: Skräller Fa Cupen så mycket numera? Man gjorde det förr, men i år? Bara topplagen och mittenlag från PL kvar.
Citera
2007-04-06, 22:29
Medlem
Villons avatar
Såg TFF:s mål på sporten, måste säga att det var riktigt snyggt.
Citera
2007-04-06, 22:31
Medlem
feldgraus avatar
Tja... 1-1 borta mot en nykomling i form av Trelleborg på ett blåsigt Tjongavallen... Man är väl inte nöjd, men med tanke på IFK:s usla facit mot nykomlingar de senaste åren sitter man väl inte och gråter heller. Speciellt inte när BP slår Djurgården med 1-0.

/feldgrau
Citera
2007-04-06, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SolarKnife
Ah, jag anade ironi, men mitt i frustrationen så lät jag vreden tala. Jag ber om ursäkt.

Men jag kan tyvärr inte hålla med om att Daja var bra. Visst han visade vilja stundtals men det räcker inte när han slarvar på tok för mycket med bollkontrollen och inte värderar passningarna. Det kan iofs sammanfattas som hela DIF:s prestation idag.
Det har du rätt i, det var fel av mig att skriva bäst eftersom det snarare handlar om vilka som ö.v.h var godkända och det var enligt mig de tre jag tidigare nämnde.
Citera
2007-04-06, 23:09
Medlem
Corduners avatar
Ett ord om idag: Makabert.

Kan bli en lång säsong, det här.
Citera
2007-04-06, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Muskedunder
Kan möjligtvis TFF ha en liten chans att chocka? Tveksamt.
Ni kom undan med blotta förskräckelsen. Ni ska vara MYCKET missnöjda med Er prestation. TFF stod upp lika väl som IFK och bör inte skämmas för sin halva vinst. Försvaret höll ihop bra och sett till hela matchen så var 1-1 rättvist åt båda hållen.

// Roger P.
Citera
2007-04-06, 23:32
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Ni kom undan med blotta förskräckelsen. Ni ska vara MYCKET missnöjda med Er prestation. TFF stod upp lika väl som IFK och bör inte skämmas för sin halva vinst. Försvaret höll ihop bra och sett till hela matchen så var 1-1 rättvist åt båda hållen.

Bara att hålla med. Men ni måste för fan göra något åt skitarenan och skitblåsten. Faktiskt något åt hela jävla samhället som helhet. Usch, aldrig mer Trelleborg och Tjongavallen.

/feldgrau
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in