2007-09-29, 23:50
Medlem
Dieter_Ks avatar
Bra match idag av Apa if ff ab. Bara att gratulera till att Örebro iaf försökte spela fotboll (ja jag sa försökte, inte att de lyckades). Såg matchen på TV och det kändes som att det var bra tryck trots den låga publiksiffran. Säkert hade den att göra med vädret och att macthen gick på TV. Inte ofta jag säger detta men bra jobbat och tre välförtjänta poäng...

Nu hoppas vi på att Gefle visar vart skåpet ska stå!
Citera
2007-09-30, 01:02
Medlem
Vryzass avatar
Örebro var riktigt dåliga, men tre poäng och en förbättrad målskillnad är inget man tackar nej till. Gefle blir svårt, i synnerhet med Jonson och Aki borta.

Vi får väl se om AIK Fotboll AB klarar av att hänga på imorgon.
Citera
2007-09-30, 04:46
Medlem
BeerMeUpScottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas
Örebro var riktigt dåliga, men tre poäng och en förbättrad målskillnad är inget man tackar nej till. Gefle blir svårt, i synnerhet med Jonson och Aki borta.

Vi får väl se om AIK Fotboll AB klarar av att hänga på imorgon.
Jag hoppas på en bra match, känns lite som att vi kanske inte har samma motivering som AIK men, va fan, skadeglädjen är väl den enda sanna glädjen? Vi får försöka sabba partyt.
Någon som har koll på skador i AIK?
Citera
2007-09-30, 10:31
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeerMeUpScotty
Jag hoppas på en bra match, känns lite som att vi kanske inte har samma motivering som AIK men, va fan, skadeglädjen är väl den enda sanna glädjen? Vi får försöka sabba partyt.
Någon som har koll på skador i AIK?

Miran Burgic och Gabriel Özkan men de är ju sedan gammalt, och så är Jimmy Tamandi avstängd. Det går väl jämt ut på att ni saknar Ekong och Ekunde.

Jag tror att AIK vinner med 2-0. Tyvärr så är det ju så att Gais har varit lite av ett spöke för AIK åren 2005 och 2006 men man får väl hoppas på att spelarna kan göra sin uppgift, vi behöver inte ens maxprestera för att vinna idag.
Citera
2007-09-30, 11:11
Medlem
k_ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Ja Elfsborg spelade ju bort sig från guldet iaf.
När vann de senast måntro??

Mitten på augusti mot Gais, de har spelat fruktansvärt dåligt! Det har inte direkt varit någon fröjd att gå på matcherna, det känns dock som att de flesta lagen haft väldigt varierande kvalite på spelet.

Nu tror jag att Djurgården vinner, ife har väll en chans men den är så liten och även om de skulle få en till bra chans skulle de säkert sumpa den..

Grattis till alla er som hater IFE..

PS: Omsättningen har ökat med 50 miljoner detta år i IFE, framtiden ser ljus ut ekonomiskt.
Citera
2007-09-30, 18:21
Bannlyst
Det här ser ju bra ut, saik avhängda då gays bara behöver spela ut matchen. Gallerskak och galgningar ikväll?
Citera
2007-09-30, 18:35
Medlem
Kupsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k_k
PS: Omsättningen har ökat med 50 miljoner detta år i IFE, framtiden ser ljus ut ekonomiskt.

Och det kommer sjunka 55 miljoner nästa säsong, då "fotboll" inte är lika hett i byn längre, bandy och speedway is the shit. Grattis.

Klarar inte solna aik av trycket?, nästa år då jääävlar!...
Citera
2007-09-30, 18:50
Bannlyst
Aik visar sin rätta sida, kastar saker på en skadad spelare.

VI TAR GULD HÖR NI DET RÅTTJÄVLAR!
Citera
2007-09-30, 18:56
Medlem
Världens enklaste yrke: Målvakt i allsvenskan.

Såg Aik matchen idag. Man höll inte på nått av lagen men herrejävlar. Ska det få vara sånt här uselt spel?
Citera
2007-09-30, 18:56
Bannlyst
Sådär ja!

Sköna jävla resultat idag.
Synd att inte GAIS kunde avgjort där på slutet.

Menemen... den här dagen blev rätt så bra till slut trots dess träliga början.

Hoooray!
Citera
2007-09-30, 18:57
Medlem
Mad Fer Its avatar
DIF vinst - check

IFE kryss/förlust - check

Råtta IK förlust/kryss - check

IFKG - förlust/kryss - Result pending
Citera
2007-09-30, 18:59
Medlem
Bra jobbat gais!

Hoppas att Bajen ger bort 3 pinnar imorgon nu då...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in