Citat:
Ursprungligen postat av Antiloop
Är det verkligen en bra idé att utöka allsvenskan? Jag ser framför mig en allsvenska nästa år med lag som BP, TFF, Ljungskile och Bunkeflo...

Eller Norrköping (trea/fyra i maratontabellen) och Sundsvall (gammal klassiker från norr)... Beror på hur man ser det.
Om Bunkeflo lyckas segla raka vägen genom en heltaggad superetta som är ute efter de tre allsvenska platserna så förtjänar de att gå upp.
En 14lags-serie är ju patetiskt liten. 18 är ju idealet (säger tom UEFA).