2007-08-27, 16:47
  #5785
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Gårdagens roligaste bild: Dansken som vid 88:e och 3-0 sakta med hängande huvud vek ihop sin skånska flagga på en nästintill tom läktare på södra nedre.
haha! jag tänkte också utnämna det till dagens(gårdagens) roligaste.
Citera
2007-08-27, 17:24
  #5786
Medlem
Bombardirs avatar
Hela norra var på hugget igår. Den nya ramsan (togs först upp i bortamötet mot Örat) känns helt ok.

Vad var det Patrik Karlsson fick för skada egentligen?
Citera
2007-08-27, 18:02
  #5787
Medlem
Mr. Majestyks avatar
GAIS-Gefle ikväll. Är riktigt orolig faktiskt. Förlust idag och det ser lite läskigt ut under oss. Sheriff Suma gör sin första från start på vänsterkanten. Samma för Christos, men på topp då...
Citera
2007-08-27, 18:09
  #5788
Medlem
Madchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Och slutligen, Örlund har börjat storspela.

Hur tänker du nu?
Trots 'storspel' någon gång ibland är mannen en vandrande säkerhetsrisk och gör tavlor titt som tätt, senast mot Metalurg. Där måste AIK ta in en ny till nästa år.
Citera
2007-08-27, 18:26
  #5789
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antiloop
Är det verkligen en bra idé att utöka allsvenskan? Jag ser framför mig en allsvenska nästa år med lag som BP, TFF, Ljungskile och Bunkeflo...

Eller Norrköping (trea/fyra i maratontabellen) och Sundsvall (gammal klassiker från norr)... Beror på hur man ser det.
Om Bunkeflo lyckas segla raka vägen genom en heltaggad superetta som är ute efter de tre allsvenska platserna så förtjänar de att gå upp.

En 14lags-serie är ju patetiskt liten. 18 är ju idealet (säger tom UEFA).
Citera
2007-08-27, 18:28
  #5790
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Madchild
Hur tänker du nu?
Trots 'storspel' någon gång ibland är mannen en vandrande säkerhetsrisk och gör tavlor titt som tätt, senast mot Metalurg. Där måste AIK ta in en ny till nästa år.

Nu, min gode man, överdriver du kraftigt och ängsligt.
Citera
2007-08-27, 18:53
  #5791
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Majestyk
GAIS-Gefle ikväll. Är riktigt orolig faktiskt. Förlust idag och det ser lite läskigt ut under oss. Sheriff Suma gör sin första från start på vänsterkanten. Samma för Christos, men på topp då...

Det mesta talar väl för att Gais är klara om inte något drastiskt händer? ÖSK, BP och Trelleborg känns som de är i en klass för sig.
Citera
2007-08-27, 19:54
  #5792
Medlem
Vagabondens avatar
Låt oss hoppas att Kalmar tar igen det här i andra. 1-2 är ett mycket bra resultat.
Citera
2007-08-27, 19:55
  #5793
Medlem
m4xx0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Helt perfekt skulle jag vilja säga. Ska bli grymt skönt att slå Halmstad i morgon och klättra upp på en andraplats.

EDIT: Och just då får naturligtvis DIF tydligen en billig straff...

/feldgrau

Ett oavgjort resultat i morgondagens match ovanpå detta låter ju fint ur en Gnagares perspektiv.

EDIT: Tydligen kvitterat.
Citera
2007-08-27, 20:39
  #5794
Medlem
Madchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naggits
Nu får jag panik, va sysslar Djurgården med, hur kan dom bli överkörda av ett lag som Kalmar!! Jag är riktigt besviken på Djurgården.

Kan det vara för att djurgården har haft totalt jävla maxflax hittills?
Får hoppas det tar slut ikväll. 3-1 nu.
Citera
2007-08-27, 20:41
  #5795
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Vilka patetiska Malmö-fans det var på Råsunda idag. De var löjligt få, hördes inte och knallade hem när AIK gjorde 3-0. Snacka om medgångare

Jag har skrivit det förut och jag skriver det igen: Ni ska AKTA ER för MÄKTIGA AIK!

Ungefär som ni i våras, med andra ord. Fast du var väl inte där så du kan ju inget veta.
Citera
2007-08-27, 20:42
  #5796
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Madchild
Kan det vara för att djurgården har haft totalt jävla maxflax hittills?
Får hoppas det tar slut ikväll. 3-1 nu.

Är ingen DIF supporter, har satsat på matchen och den gick ju åt skogen. Riktigt lågt iaf att förlora mot kalmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in