Citat:
Ursprungligen postat av BeerMeUpScotty
Tror fortfarande Rått-Kalle ville hålla kvar honom till åtminstånde säsongen var avklarad, för att sedan faktiskt kunna dra in även lite mer.
Jag undrar faktiskt om du inte har fel där. Läser man vad Ola och Charlie sade dagarna kring försäljningen så är det å ena sidan så att det fanns ett taget styrelsebeslut om att sälja om rätt bud kom, eftersom Argentinarna ökade på lönekostnaderna osv. Å ena sidan kväkte Ola fram att man helst velat behålla honom.
Undrar jag om inte den ekonomiska realiteten fick bestämma. Dvs, AIK hade inte haft råd, eller hade snarare tagit på sig för stor kostnadskostym, med Wilton kvar.
Spekulationer, visst, och du kan vara lika rätt/fel ute som jag.