Citat:
Ursprungligen postat av High Fidelity
Jag antar att du inte sett tv-bilderna som visar att straffen var 100%.
Jag såg situationen live. Jag såg situationen på storbildsskärmen direkt efteråt. Och jag såg situationen i efterhand nu när jag kom hem. Inte en enda gång tyckte jag att det ens var i närheten av straff.
Alla som sett Glenn Hyséns berömda glidtacklingar på Wembley mot England vet att motståndaren kan flyga all världens väg utan att det ska behöva bli straff.
Bjärsmyr är solklart först på bollen, och slår undan denna. Därefter trampar lill-Alex på Bjärsas ben och fastnar i honom och ramlar. Aldrig att det är straff.
Citat:
Ursprungligen postat av High Fidelity
Varför allt hat, är du muslim?

Varför all idioti, är du fotbollsdomare?
/feldgrau