2007-08-27, 20:47
Moderator
^Eazs avatar
Det här suger fan..
Mot Kalmar av alla lag?!
Citera
2007-08-27, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Det här suger fan..
Mot Kalmar av alla lag?!

Precis, mot kalmar av alla lag, värdelösa kalmar.
Citera
2007-08-27, 20:59
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naggits
Precis, mot kalmar av alla lag, värdelösa kalmar.

Satt och kollade på Stream online.. Är fan nästan gråtfärdig..

Kalmar.. *suck* jaja, tur att jag inte jobbar med några svenskar så jag slipper höra om det här imorgon.
Citera
2007-08-27, 21:05
Medlem
Vagabondens avatar
1-3 till Kalmar! Bra gjort av dif mot ett lag som har 0-10 i målstatistik de senaste två matcherna.

Ser fram emot derbyt.
Citera
2007-08-27, 21:06
Medlem
Ruskigt starkt utav Kalmar att piska Djurgården borta, speciellt som dom verkar ha haft domaren emot sig också med feldömd straff till exempel.

3 poäng imorgon vore så fantastiskt trevligt, låt oss hoppas mina blåvita bröder
Citera
2007-08-27, 21:20
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Ruskigt starkt utav Kalmar att piska Djurgården borta, speciellt som dom verkar ha haft domaren emot sig också med feldömd straff till exempel.

3 poäng imorgon vore så fantastiskt trevligt, låt oss hoppas mina blåvita bröder
Att kalmar skulle haft domaren mot sig är rent jävla skitsnack, kalmar skulle haft två röda.
Nr.1 när Cesar Santin drar ner en DIF spelare efter signal
Nr.2 när deras neger knuffar ner en annan spelare efter signal
Utöver dessa två tabbar som alla såg förutom de fyra domarna så gjorde domaren en ganska rättvis men ur fotbollsperspektiv bedrövlig match.
En så vidrig person som Nanne Bergstrand förtjänar inte att vinna.
Citera
2007-08-27, 21:27
Medlem
cecels avatar
nu går resultaten verkligen AIKs väg!! !! om det blir kryss imorgon kan vi verkligen snacka guldstrid!
Citera
2007-08-27, 21:30
Medlem
m4xx0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
nu går resultaten verkligen AIKs väg!! !! om det blir kryss imorgon kan vi verkligen snacka guldstrid!

Verkligen, det skulle inte sitta helt fel
Citera
2007-08-27, 21:34
Bannlyst
Pinsamt, pinsamt, pinsamt!

Det är stunder som denna man undrar om det inte hade varit bäst för alla om Arneng dragit förra sommaren.

För övrigt borde webradio-kommentatorn på SR avlida, låter ju fan som att han får en stroke varje gång det blir en målchans.

"ehm, nu fick... han bollen... vad heter... han... KuivISTO! Skottet... tar i... gick... det gick över... "
Citera
2007-08-27, 21:36
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolarKnife
Pinsamt, pinsamt, pinsamt!

Det är stunder som denna man undrar om det inte hade varit bäst för alla om Arneng dragit förra sommaren.

För övrigt borde webradio-kommentatorn på SR avlida, låter ju fan som att han får en stroke varje gång det blir en målchans.

"ehm, nu fick... han bollen... vad heter... han... KuivISTO! Skottet... tar i... gick... det gick över... "

Därför man ser matchen. SR kommentatorn suger apa.
Citera
2007-08-27, 21:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Därför man ser matchen. SR kommentatorn suger apa.

Kunde inte närvara på Stadion och någon stream hittade jag inte, så det fick tyvärr bli webradion.

Skulle vara intressant att se DIFs straffsituation.
Enligt stroke-mongot så var det en solklar straff medans många här på forumet verkar vara av motsatt åsikt.
Citera
2007-08-27, 21:41
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolarKnife
Kunde inte närvara på Stadion och någon stream hittade jag inte, så det fick tyvärr bli webradion.

Du har priv redan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in