Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Herrejävlar vilken underbar resa och dag det var igår, trött och sliten dag på jobbet idag men det är värt varenda liten gäspning när man får se en sådan match.
Det mesta har väl sagts om matchen redan så jag nöjer mig med att lägga till att Sigurdsson är något utav det bästa jag sett i mittbacksväg, någonsin

Sigurdsson måste vara den bästa blåvita mittbacken på minst 15 år? Han är fan nästan bättre än Björklund och de andra 90-talsgrabbarna!
Det är så jävla underbart att följa Blåvitt nu, vi släpper till max två chanser per match och skapar minst tio själva!

Sanslös form, moral, lagkänsla och stämning i laget nu!