2007-08-27, 07:28
Medlem
m4xx0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Många lag ute i Europa ja men nu talar vi om lilla gnaget. Vad hette laget dom fick stryk av? Nått gäng från Litauen eller nått sånt som ingen hört talas om och du tror att gnaget skulle kunna rubba Utrecht? Drömma går ju

Från säkra källor har jag hört att planen knappt var spelbar mot Metalurgs. Att det var som mot GAIS(?) i slutet av förra säsongen.
Citera
2007-08-27, 08:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Många lag ute i Europa ja men nu talar vi om lilla gnaget. Vad hette laget dom fick stryk av? Nått gäng från Litauen eller nått sånt som ingen hört talas om och du tror att gnaget skulle kunna rubba Utrecht? Drömma går ju

Stand up av yppersta klass detta. Kommer du från Stockholms Söööödra förorter och håller på hammarby eller? Haha. Såg att du skrev att inget annat svenskt lag skulle klarat Utrecht. Det är jag ganska säker på att fler svenska lag skulle kunnat. Finns nog en radda som skulle haft väldigt goda chanser att betvinga det mäktiga Utrecht.

Men du ska ha tack för att du håller våra stereotyper om de sköna bajarna aktuella. Hammarby duger inte helt enkelt. En fattig (på alla sätt) klubb som helt enkelt inte kan bli kvitt sin loserstämpel hur mycket man än försöker.
Citera
2007-08-27, 08:54
Medlem
Raouls avatar
Såg sporten på tv i morse:
Nog för att jag visste att AIK värvat GAIS:arna Figueiredo och Stephenson, men bor det bara negrer i Solna nuförtiden? Det är ju bara tränaren kvar nu...
Citera
2007-08-27, 10:05
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4xx0r
Från säkra källor har jag hört att planen knappt var spelbar mot Metalurgs. Att det var som mot GAIS(?) i slutet av förra säsongen.

Säkra källor som Expressen och Aftonbladet då?

Ämnet har redan dryftats, Klevis ansåg att det var en enorm insats av gnaget att lyckas göra 2 mål på en sådan plan.

Det kan fanimig bli derbyfeber tillslut, eurpacupspel inom räckhåll
Citera
2007-08-27, 10:26
Medlem
H.J.Ss avatar
Jävlar vad bra gnaget var
Måste säga att oron inför derbyt är stort...
Då gnaget verkar i form så hoppas jag på tur och en felaktigt dömd straff till bajen i 95e minuten.!
Citera
2007-08-27, 10:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Säkra källor som Expressen och Aftonbladet då?

Ämnet har redan dryftats, Klevis ansåg att det var en enorm insats av gnaget att lyckas göra 2 mål på en sådan plan.

Det kan fanimig bli derbyfeber tillslut, eurpacupspel inom räckhåll

Det var såklart ingen enorm insats. Men håller formen i sig lär det bli åka av i returen.

Eftersom det är AIK-derby lär det bli mycket folk. Inte halvfullt som mot Dif.
Citera
2007-08-27, 10:51
Medlem
P3RK3L3s avatar
Vi har fått tillbaka självförtroendet på allvar! Våran defensiv krigar på riktigt nu, vågar ta smällar. I början av säsongen höjde man på ögonbrynen om man såg en back ta en glidtackling, nu höjer man på ögonbrynen om de inte gör det.
Dulee, Tjerna och Khari vågar även blicka framåt och lyfter fram spelet och levererar fantastiska bollar till Pavey, Wilton och Obolo som oftast förvaltar dessa ypperligt.

Och slutligen, Örlund har börjat storspela. Malmö hade trots sitt oinspirerade spel en hel del farliga lägen som med en oskärpt målvakt hade kunnat bli mycket dyrt.

Gårdagens roligaste bild: Dansken som vid 88:e och 3-0 sakta med hängande huvud vek ihop sin skånska flagga på en nästintill tom läktare på södra nedre.
Citera
2007-08-27, 11:48
Medlem
Mindre än en månad kvar till derbyt mot packen... Tagga till alla DIF fans ! Vi ska sjunga ut råttpacken igen.
Citera
2007-08-27, 13:31
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huer
Mindre än en månad kvar till derbyt mot packen... Tagga till alla DIF fans ! Vi ska sjunga ut råttpacken igen.
Ja sjung ut oss på läktaren så kör vi över er på planen. Svinga dig hem till trädet nu och ta dig en banan.
Citera
2007-08-27, 13:42
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huer

"Om jag säger det högt för mig själv, igen, igen och igen, så kanske det blir sant till slut"

"Om jag säger det högt för mig själv, igen, igen och igen, så kanske det blir sant till slut"

Hur var det nu igen? Sveriges sämsta tränare?
Citera
2007-08-27, 13:52
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Såg sporten på tv i morse:
Nog för att jag visste att AIK värvat GAIS:arna Figueiredo och Stephenson, men bor det bara negrer i Solna nuförtiden? Det är ju bara tränaren kvar nu...

Du verkar inte ha så bra koll. AIK har fyra 'negrer' i laget Tamandi, Figuiredo, Stephenson och Johnson.

Men du kanske tycker att det är coolt att skriva sådär.
Citera
2007-08-27, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamikaze_kid
Haha, Är man gnagare så är man, vi riktigare Solna gnagare är inga medgångssupportar!

@ Mr Durd : Vaknat till? Hahaha. AIK är Sveriges bästa fotbollslag, vi har haft våra svackor men ändå haft vårat publikstöd.

Dom som säger annat är bara avundsjuka! =)

När jag pratar om vakna till så har det ingenting med publiken att göra, jag pratar om spelet på fotbollsplanen och ja där har aik verkligen vaknat till på sistone för det är inte länge sedan hela laget låg i kollektiv koma.

Men egentligen vet jag inte varför jag ens svarar på ett inlägg ifrån en utav Klevis sämre kopior.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in