2006-12-30, 01:42
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeanclaude
Okej så du tänker inte ens kommentera mitt tänkande för du tror jag är så fäst vid det pga de stora bokstäverna...

Come on give me your best shot.

Vad tycker du om det jag skrev. Har ju knappast fel.

AMEN

Naturliga vägen? Var har du fått det ifrån? Då får du åka till vissa nomad stammar och naturfolk mm och säga till dom tex inte får bära tunga saker bakom nacken mm.
Det finns inga naturliga vägar. Hur har du tänkt göra med alla människor som äter, sitter och sover mm på huk? Vissa sk experter säger ju att djupa knäböj är livsfarliga för knäna? Dessa individer lever ju nästan hela sitt lite djupare än en djuuup knäböj?
Citera
2006-12-30, 01:44
Medlem
Om man nu skall titta på Arnes långa erfarenhet så är det väl ganska otrovärdigt att de andra på gymmet skulle börja utföra sina övningar på annorlunda sätt så fort han kommer in? Tror varken man skulle klara eller orka hålla den bluffen.
Citera
2006-12-30, 01:45
Medlem
jeanclaudes avatar
Jag orakar inte ta denna diskution med dig idag ska sova nu. Ska köra mark idag ska satsa på 195kg! Önska mig lycka till.

Vi kan fortsätta denna diskution imorgon.

Mvh/ Jeanclaude
Citera
2006-12-30, 01:46
Medlem
jeanclaudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HundKattRäv
Om man nu skall titta på Arnes långa erfarenhet så är det väl ganska otrovärdigt att de andra på gymmet skulle börja utföra sina övningar på annorlunda sätt så fort han kommer in? Tror varken man skulle klara eller orka hålla den bluffen.

Du har missuppfattat något brutalt... Gå och lägg dig! Och läs igen klarvaken tack.
Citera
2006-12-30, 01:48
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Jag orakar inte ta denna diskution med dig idag ska sova nu. Ska köra mark idag ska satsa på 195kg! Önska mig lycka till.

Vi kan fortsätta denna diskution imorgon.

Mvh/ Jeanclaude
Lycka till!
Citera
2006-12-30, 01:49
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Du har missuppfattat något brutalt... Gå och lägg dig! Och läs igen klarvaken tack.

Vad har han missuppfattat? "Nyfiken"
Citera
2006-12-30, 01:50
Medlem
Citat:
Trött är jag inte, aningen full kanske. Ska följa ditt råd för denna gång och se om det blir bättre imorrn.
Citera
2006-12-30, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
Vad har han missuppfattat? "Nyfiken"
Nu fick jag hopp
Kanske är skrivaren som borde avsluta dagen
Citera
2006-12-30, 11:31
Medlem
Axons avatar
Citat:
Dina patienter? När blev du klar?
Jag vart diplomerad massör för 3 år sedan, personlig tränare, kostrådgivare och styrkeinstruktör för 4 år sedan. Naprapat har jag 2 år kvar.

Man får öppna kilinik redan i ettan om man vill, dock får man ej kalla sig leg. naprapat ( vilket jag ej gör ). Eftersom folk vet vem jag är så kommer dom till mig även fast jag inte är färdig utbildad då jag kan de mesta förutom själva manipulationsteknikerna ännu.
Citera
2006-12-30, 14:07
Bannlyst
Låt Arne fortsätta med sina idiotiska övningar.
I sin egen dumhet gör han så att jag och Axon får patienter.

Ingen ide att komma med argument, för vissa lyssnar inte.
Citera
2006-12-30, 14:30
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giovanni
Låt Arne fortsätta med sina idiotiska övningar.
I sin egen dumhet gör han så att jag och Axon får patienter.

Ingen ide att komma med argument, för vissa lyssnar inte.

Börjar inte din tunga bli lite brun nu?
Citera
2006-12-30, 15:20
Medlem
jeanclaudes avatar
Citat:
Naturliga vägen? Var har du fått det ifrån? Då får du åka till vissa nomad stammar och naturfolk mm och säga till dom tex inte får bära tunga saker bakom nacken mm.
Det finns inga naturliga vägar. Hur har du tänkt göra med alla människor som äter, sitter och sover mm på huk? Vissa sk experter säger ju att djupa knäböj är livsfarliga för knäna? Dessa individer lever ju nästan hela sitt lite djupare än en djuuup knäböj?

Det är den naturliga vägen att dra ner saker framför sig... Kolla på klättrare! Inte fan drar de sig uppför ett berg baklänges? Skillnad på att bära tunga saker bakom huvudet! Huk? Knäböj? Det är en helt annan diskussion!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in