Beror på hur du menar med jämföra. Tårta vs tårta? Hade nog valt Gunsmoke då, gillar att den har dubbelfinal i vinkel! Å andra sidan var KC rätt så OK, och jag själv älskar ju saluter.. Köp 2x Scorpion istället, eller en Rio!
Fast för en hundring mer så är 1001 så mycket fetare än Gunsmoke, fram för allt om man gillar dubbla finaler i vinkel
Fick precis reda på att jag kommer kunna köpa fyrverkerier ifrån Royal Partys sortiment då (men då förmodligen till originalpriserna och inte bonnen priser). Finns det någon katalog elller liknande från förra året så man kan se ungefärliga priser och försöka planera nyåret lite?
EDIT: och vilka tårtor skulle ni rekommendera och anser är prisvärda för originalpriserna?
__________________
Senast redigerad av Jubileumsbomben 2014-12-14 kl. 21:32.
Är det någon som har något hum om vad den nya tårtan Oden från Royal Party kommer att kosta? Den har 627 gram på 16 skott vilket är ca 39 gram krutvikt per skott Snygg final och förhoppningsvis på bra pris per skott? http://www.royalpartyfireworks.com/se_batterier.html
Är det någon som har något hum om vad den nya tårtan Oden från Royal Party kommer att kosta? Den har 627 gram på 16 skott vilket är ca 39 gram krutvikt per skott Snygg final och förhoppningsvis på bra pris per skott? http://www.royalpartyfireworks.com/se_batterier.html
Jag är väldigt sugen på Balder iaf. Men finns typ ingen i Blekinge/Skåne som säljer RP och tar hem deras Nyheter. Bonnen tar ju bara hem deras gamla tårtor