Citat:
Ursprungligen postat av
Koncentrerat
Sant, mycket sant min vän! Men känns som jag har haft allt som vi har att erbjuda, och de jag inte har haft, tilltalar mig inte så. Känns lite som Sven skulle tagit in 20 nya tårtor, och inte 5-8 stycken..
Mycket skumt, hittar ingen annan film nu heller. Kan ha blandat ihop dem, men har bara för mig att det fanns färg i tårtan, men ja, mycket vitt! 49 skott på 149 kronor så får man kompromissa lite! Shock wave smäller då högre, bortsett från salutfinalen i KC som är bättre
Jo, det är väl det. Och är man med på provskjutningarna med så blir det väl ännu mer kaka på kaka..

Carribiean Dream då kanske? Sen känns det som att Extremes tårtor är relativt lika. Ganska mycket rött och grönt i samma sorts krevader. Det är snyggt, men det blir nog ganska tråkigt om man kör bara dessa tårtor hela tolvslaget. Jag kom på det och tänkte försöka variera där så det blir lite blandat
Okej

Jag glömmer alltid vad jag anser om vitt IRL, på film är det ganska så trist effekt liksom
Ska fnula lite till.. Kanske glutta provskjutning?
Citat:
Ursprungligen postat av
Audiman
Tack! Vill även fråga tårtan Thunder från festival nått att ha för 59kr?
Ohja, den är snygg. Har en kvar som ska vara med i årets tolvslag
Citat:
Ursprungligen postat av
Mo
Scorpion - Utmärkt för 79 kr. Bra knallar - spöar Thunder med längder...
I knallarna kan jag tänka mig att den gör det, men rent effektmässigt är Thunder rätt snygg asså
Citat:
Ursprungligen postat av
Mo
Nya Monster - Gillade effekterna bättre än i gamla. Lite låg kanske. Rejäla smällar.
Skulle du kunna beskriva effekterna i den nya?
Citat:
Ursprungligen postat av
PettaX
Handla inte upp alla Tiger tårtor nu innan den 26 när jag tänkt att komma ner

Jag har aldrig varit med om att någon tårta tagit slut där. Bara Cobrorna det året då lagret var väldigt lågt. Så det är nog ingen fara

Jag hoppas Sven vet om att det är bra pris på den.