2014-12-14, 19:21
  #7681
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Lite av nöjet är visserligen att planera



Har bara hittat två filmer som är typ vita/silvriga stjärnor. Länka gärna Hur är knallarna i King Cobra jämfört med Shock Wave?

Gillar inte att stjärnorna tar i marken, liten tomt...

Sant, mycket sant min vän! Men känns som jag har haft allt som vi har att erbjuda, och de jag inte har haft, tilltalar mig inte så. Känns lite som Sven skulle tagit in 20 nya tårtor, och inte 5-8 stycken..
Mycket skumt, hittar ingen annan film nu heller. Kan ha blandat ihop dem, men har bara för mig att det fanns färg i tårtan, men ja, mycket vitt! 49 skott på 149 kronor så får man kompromissa lite! Shock wave smäller då högre, bortsett från salutfinalen i KC som är bättre

Citat:
Ursprungligen postat av Audiman
Kan man jämföra King Cobra och RP Gunsmoke?

Beror på hur du menar med jämföra. Tårta vs tårta? Hade nog valt Gunsmoke då, gillar att den har dubbelfinal i vinkel! Å andra sidan var KC rätt så OK, och jag själv älskar ju saluter.. Köp 2x Scorpion istället, eller en Rio!
Citera
2014-12-14, 19:35
  #7682
Medlem
Audimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koncentrerat
Sant, mycket sant min vän! Men känns som jag har haft allt som vi har att erbjuda, och de jag inte har haft, tilltalar mig inte så. Känns lite som Sven skulle tagit in 20 nya tårtor, och inte 5-8 stycken..
Mycket skumt, hittar ingen annan film nu heller. Kan ha blandat ihop dem, men har bara för mig att det fanns färg i tårtan, men ja, mycket vitt! 49 skott på 149 kronor så får man kompromissa lite! Shock wave smäller då högre, bortsett från salutfinalen i KC som är bättre



Beror på hur du menar med jämföra. Tårta vs tårta? Hade nog valt Gunsmoke då, gillar att den har dubbelfinal i vinkel! Å andra sidan var KC rätt så OK, och jag själv älskar ju saluter.. Köp 2x Scorpion istället, eller en Rio!


Tack! Vill även fråga tårtan Thunder från festival nått att ha för 59kr?
Citera
2014-12-14, 19:36
  #7683
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audiman
Tack! Vill även fråga tårtan Thunder från festival nått att ha för 59kr?

Helt klart! Ska själv ha en eller två av den. För vara sån billig tårta är den riktigt schysst. Finalen består av mindre saluter (ej ti-salut)!
Citera
2014-12-14, 19:43
  #7684
Medlem
Provskjutit lite med en kompis ikväll och ger följande omdöme på Bonnens nya:

Tiger - Riktigt bra. Fyndpris på denna pjäs. Måste ta mig ner och köpa fler!
Scorpion - Utmärkt för 79 kr. Bra knallar - spöar Thunder med längder...
King Cobra - Inte så speciell faktiskt ut över knallarna. Hellre två Scorpion för samma peng.
Nya Monster - Gillade effekterna bättre än i gamla. Lite låg kanske. Rejäla smällar.
Citera
2014-12-14, 19:46
  #7685
Medlem
Audimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mo
Provskjutit lite med en kompis ikväll och ger följande omdöme på Bonnens nya:

Tiger - Riktigt bra. Fyndpris på denna pjäs. Måste ta mig ner och köpa fler!
Scorpion - Utmärkt för 79 kr. Bra knallar - spöar Thunder med längder...
King Cobra - Inte så speciell faktiskt ut över knallarna. Hellre två Scorpion för samma peng.
Nya Monster - Gillade effekterna bättre än i gamla. Lite låg kanske. Rejäla smällar.

Bra med en recension, tack.

Tiger eller flower power?
Citera
2014-12-14, 20:06
  #7686
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Audiman
Bra med en recension, tack.

Tiger eller flower power?

Inte jämförbara tycker jag.
Tiger är en renodlad rak 30mm och Flowerpower en multikalibertårta från typ 18/20 till 45mm. Skall man kombinera med andra så Tiger men Flowerpower är en väldigt bra tårta. Varför välja
Citera
2014-12-14, 20:15
  #7687
Medlem
zyzlites avatar
4 Tiger
2 Gold Bar
2 Brocade Crown
Shockwave
Eldorado

Vad tror ni om att ha Gold Bar i mitten, Sen Tiger lite längre ifrån och sen Eldorade i bakgrunden ( Förhoppnigsvis har bonnen kvar Brocade Crown) och dra allt samtidigt som en skitstor final?
Citera
2014-12-14, 20:25
  #7688
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mo
Provskjutit lite med en kompis ikväll och ger följande omdöme på Bonnens nya:

Tiger - Riktigt bra. Fyndpris på denna pjäs. Måste ta mig ner och köpa fler!
Scorpion - Utmärkt för 79 kr. Bra knallar - spöar Thunder med längder...
King Cobra - Inte så speciell faktiskt ut över knallarna. Hellre två Scorpion för samma peng.
Nya Monster - Gillade effekterna bättre än i gamla. Lite låg kanske. Rejäla smällar.
Handla inte upp alla Tiger tårtor nu innan den 26 när jag tänkt att komma ner
Citera
2014-12-14, 20:29
  #7689
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koncentrerat
Sant, mycket sant min vän! Men känns som jag har haft allt som vi har att erbjuda, och de jag inte har haft, tilltalar mig inte så. Känns lite som Sven skulle tagit in 20 nya tårtor, och inte 5-8 stycken..
Mycket skumt, hittar ingen annan film nu heller. Kan ha blandat ihop dem, men har bara för mig att det fanns färg i tårtan, men ja, mycket vitt! 49 skott på 149 kronor så får man kompromissa lite! Shock wave smäller då högre, bortsett från salutfinalen i KC som är bättre

Jo, det är väl det. Och är man med på provskjutningarna med så blir det väl ännu mer kaka på kaka.. Carribiean Dream då kanske? Sen känns det som att Extremes tårtor är relativt lika. Ganska mycket rött och grönt i samma sorts krevader. Det är snyggt, men det blir nog ganska tråkigt om man kör bara dessa tårtor hela tolvslaget. Jag kom på det och tänkte försöka variera där så det blir lite blandat

Okej Jag glömmer alltid vad jag anser om vitt IRL, på film är det ganska så trist effekt liksom

Ska fnula lite till.. Kanske glutta provskjutning?

Citat:
Ursprungligen postat av Audiman
Tack! Vill även fråga tårtan Thunder från festival nått att ha för 59kr?

Ohja, den är snygg. Har en kvar som ska vara med i årets tolvslag

Citat:
Ursprungligen postat av Mo
Scorpion - Utmärkt för 79 kr. Bra knallar - spöar Thunder med längder...

I knallarna kan jag tänka mig att den gör det, men rent effektmässigt är Thunder rätt snygg asså

Citat:
Ursprungligen postat av Mo
Nya Monster - Gillade effekterna bättre än i gamla. Lite låg kanske. Rejäla smällar.

Skulle du kunna beskriva effekterna i den nya?

Citat:
Ursprungligen postat av PettaX
Handla inte upp alla Tiger tårtor nu innan den 26 när jag tänkt att komma ner

Jag har aldrig varit med om att någon tårta tagit slut där. Bara Cobrorna det året då lagret var väldigt lågt. Så det är nog ingen fara Jag hoppas Sven vet om att det är bra pris på den.
__________________
Senast redigerad av pyro860 2014-12-14 kl. 20:32.
Citera
2014-12-14, 20:32
  #7690
Medlem
zyzlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Carribiean Dream då kanske?
Verkar vara en av de tråkigare tårtorna just nu. Bara Crackling efter varje skott
Citera
2014-12-14, 20:33
  #7691
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zyzlite
Verkar vara en av de tråkigare tårtorna just nu. Bara Crackling efter varje skott

Så du har hittat en film på 25sh? Tror jag hittade någon sån, fast den verkade ha fler skott?
Citera
2014-12-14, 20:38
  #7692
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koncentrerat
Luring! Bara för att få dig att titta...
Jag ber om ursäkt för den lilla fulingen. Jag hade inget citat som var relevant...

Citat:
Bombpaket, över 20 blandade bomber i olika storlekar Pris: 495:-

Är innehållet i de här paketen samma, och i så fall vad är det, eller är det mest slump, och god vilja som avgör vad man får?
B!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in