Citat:
Ursprungligen postat av
VemSaDet
Ja runt de priset Bauhouse kommer nog släppa sin reklamblad dessa dagar.
De brukar sälja vid 21e

Härligt! Det kanske blir att åka till Öob och dom brukar ha bra priser med

Är väldigt skeptisk till Hanssons raketern men ska kolla deras diverse "stora" 5" och 8" (*host*) bomber så får vi se.
Det är verkligen klämdagar för oss pyromaner nu...väntar på reklamblad men vill så gärna planera/spekulera lite.
Sen tänkte jag Sveas Gold Bar har som ni nämnt försvunnit från deras filmer och den blev tyvärr förbjuden i Norge tidigare i år p.g.a för hög decibel så hoppas den är kvar för oss. 99 kr så verkar den mycket prisvärd!