Citat:
Ursprungligen postat av Dylan Klebold
Har köpt en hel del grejer från svea genom åren, men i och med prishöjningarna har det bara blivit mindre och mindre.
Deras grejer är väldigt bra men priserna är hutlösa nuförtiden.
Dom har faktis inte så höga priser som man kan tro. Jämför deras tårtor som kanske kostar 800kr och jämför den med en annan från någon annan levrantör i samma prisklass. Man får på något sätt lika mycket för pengarna. Det ända jag tycker är fult gjort av Svea är att dom höjer alla priser på dom populära produkterna. Sen tror jag även folk tycker Svea är dyra för det inte finns någon återfösäljare som säler ut Sveas sortiment billigt, som till ÖoB säljer ju ut Hammargrens billigt, men ska du ha Hammargrens i en butik som säljer det för dom "normala priserna" som får du kasta upp dubbelt så mycket pengar.
Detta blev iaf min lista för iår. Jag ska ta bilder på allt imorgon och lägga upp.
Sveafireworks
Smällare
2x10 Kina Skott
Airboms
1x6 Blaze
1x3 35.Monster
Tårtor
1x Mega Blast
1x Bandit
1x Zero-X XL
1x Catwalk
1x Slammer
1x D-Zire
1x Pole Position
1x Ultima Special Cake
Raketer/Raketsatser
2x Heavy Gold
1x Accelerate
Fontäner
1x Lyx fontän
Hammargrens (Harald Nyborg)
Tårtor
1x Cabernet Sauvignon 25
1x Provence
Zink Feuerwerk
Raketer
2x Zink 915 (röd och gul effekt)
9x Zink 902 (silversalute)
Random
Smällare/Celebration
1x30 Fenix FP3small
1x20 Fenix FP3
2x6 Cosair 6Bang
1x Calebration5000
1x Celebration 10000
1x Celebration 30000
Tårtor
1x Patriot Luncher (25st silversaluter)
Raketer
1x6 Comet Cikoblitz
Pyro
1x3 90sec blinkbomber
Konstbomber
12x 6"bomber med olika effekter