Citat:
Ursprungligen postat av Daniel Ahlm
På SS's hemsida (någon av deras loger) så beskrivs en länk till Svensk Hednisk Front som "En bra och informativ sida om vad hedendomen EGENTLIGEN är!". Som vi vet så är SHF starkt rasistisk så någon inom TSO har antagligen rasistiska åsikter. Tror nämligen inte att de skulle skriva så annars. Men å andra sidan finns det folk med utländskt ursprung inom SS så jag tror de accepterar både och.
Lägg nu märke till att jag inte vet något säkert eftersom jag inte själv är involverad i SS.
Nja, inte riktigt. SHF har ju faktiskt en hel del artiklar som inte har något som helst med rasism att göra. Tyvärr har de ju även en del artiklar av ärkepuckot Varg Vikernes, vilket är beklagligt. Anledningen till att länken finns på SSKs hemsida är enligt en högre uppsatt person inom SSK att det var tänkt som ett rent länkbyte. Då SHF inte lagt upp någon banner eller länk till SSK så skulle jag tro (har dock inte fått detta bekräftat) att länken till SHF snart försvinner från SSKs hemsida.
Eftersom Satanismen uppmanar till att tänka självständigt kan man kanske säga att detta är ett sätt att sålla ut icke önskvärda individer--det vill säga de som tycker det är bra att SSK länkar till rasistiska sidor.
Observera att jag inte på något vis är talesman för SSK.