2014-04-21, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSvenne
En satanist är en sån som dyrkar Satan... Om du dyrkar Satan så är du en satanist.

Sen finns det blodritualer för hardcore satanister, men det känns bara som en facepalm på den.

Mitt tips är att du borde hålla dig undan från satanismen. Var en glad människa och lev livet.
Dyrka satan? Jag dyrkar min egna själ.
Citera
2014-04-21, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av komputerman
Dyrka satan? Jag dyrkar min egna själ.
Finns olika definitioner..
Citera
2014-04-21, 18:27
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Jag har googlat och hittat websidor som upplyser om satanism men inte en enda som visar vart invigningsritualerna finns.

Blev då så förbannad över att dina tidigare trådar idag om tv6 blev papperskorgade att du nu bestämt dig för att bli satanist?

OnT: Du får väl leta upp något satanistforum online och be om medlemskap, eller varför inte starta din egna lilla kult?
Citera
2014-04-21, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Verdes
Blev då så förbannad över att dina tidigare trådar idag om tv6 blev papperskorgade att du nu bestämt dig för att bli satanist?

OnT: Du får väl leta upp något satanistforum online och be om medlemskap, eller varför inte starta din egna lilla kult?
lol att du har koll på saker o ting
Citera
2014-04-21, 18:40
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Öööh du offrar ett lamm och bränner en bibel tror jag!
Citera
2014-04-21, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
Öööh du offrar ett lamm och bränner en bibel tror jag!
Perfekt! Har redan lamm till middag. Behöver bara styra upp en bibel och låta dem ligga extra länge i ugnen.

edit: Vart hittar man en bibel som billigast/gratis kl 19 på en röd dag?
Citera
2014-04-21, 18:46
Medlem
Strychnos avatar
Det finns inga invigningsritualer, iaf inte i riktig satanism (Le Veyan satanism)
Därimot kan du betala inträdet på $200 för att bli medlem.
Men man kan lika gärna vara satanist utan medlemsskap.
http://www.churchofsatan.com/join-the-cos.php
Citera
2014-04-21, 18:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Strychno
Det finns inga invigningsritualer, iaf inte i riktig satanism (Le Veyan satanism)
Därimot kan du betala inträdet på $200 för att bli medlem.
Men man kan lika gärna vara satanist utan medlemsskap.
http://www.churchofsatan.com/join-the-cos.php
Detta hjälper. Ska läsa lite mer på websidan och om dem e lika upplysta som mig så blir det forex direkt nästa morgon.
Citera
2014-04-21, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SmartSvenk
Konvertera till Islam. Same shit.
Islam tillåter inga gyros, vesuvio, azteka samt gyrosrulle.

edit: och droger
Citera
2014-04-21, 19:48
Medlem
Citat:
Perfekt! Har redan lamm till middag. Behöver bara styra upp en bibel och låta dem ligga extra länge i ugnen.

edit: Vart hittar man en bibel som billigast/gratis kl 19 på en röd dag?

Hmm.. Annandag påsk. Vet inte hur väl du lyssnade på religionslektionerna i skolan. Men det är en kristlig högtid. Skulle man kunna dra iväg en vild gissning på att kyrkorna kanske har öppet idag..?? Och att det möjligtvis kanske kan finnas biblar i våra kyrkor??

Bara rena spekulationer från min sida.. Men ovanstående är nog inte helt omöjligt...
Citera
2014-04-21, 20:55
Medlem
Drinkycrows avatar
Man behöver inte konventera. Bara va Satanist. Om du ger Church of Satan pengar för att du ska kunna känna dig som en riktig satanist så är du bara blåst.
Citera
2014-04-21, 21:28
Medlem
SexSexSexs avatar
du blandar ihop satanism med luciferianism i vilket fall känner jag starkt med dej, det är jävligt svårt att vara lost i livet, hoppas du ser att ljuset i tunneln är tåget som kommer innan det är för sent
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in