2009-10-06, 20:56
Citat:
Ursprungligen postat av Zkinkan
trevlig tråd!
jag har verkligen tvekat länge och börjar bli mer sugen på lite syra nu.
är musiker och vill ju verkligen se vad som händer med mitt gitarrspelande
och vilka effekter jag kommer leka med och sånt.
jag har ju rökt på några gånger i månaden i några år, börjat gilla lustgas som förhöjare till rökat också.
har personer i min närhet som jag känner mig otroligt säker med och som jag kan lita på. men är fortfarade cpskraj för snetripp, jag är väldigt stark i tänkandet egentligen.
är det positivt eller negativt att vara en "tänkare" när man trippar?
jag har aldrig mått dåligt av röka eller lustgas, var lite nervös innan första gångerna bara såklart.
aja hoppas jag inte crashat tråden totalt!
bra tråd som sagt!
jag har verkligen tvekat länge och börjar bli mer sugen på lite syra nu.
är musiker och vill ju verkligen se vad som händer med mitt gitarrspelande
och vilka effekter jag kommer leka med och sånt.
jag har ju rökt på några gånger i månaden i några år, börjat gilla lustgas som förhöjare till rökat också.
har personer i min närhet som jag känner mig otroligt säker med och som jag kan lita på. men är fortfarade cpskraj för snetripp, jag är väldigt stark i tänkandet egentligen.
är det positivt eller negativt att vara en "tänkare" när man trippar?
jag har aldrig mått dåligt av röka eller lustgas, var lite nervös innan första gångerna bara såklart.
aja hoppas jag inte crashat tråden totalt!

Som musiker och tänkare kan jag tänka mig att du kommer ha en grym upplevelse! Jag anser mig själv vara en ganska stor tänkare plus att jag håller på med konst litegrann. Så när jag trippar så tänker jag såklart extra mycket och ännu djupare i saker och ting. Är också starkt i psyket så för mig är det inga problem i alla fall...
Skissar sällan under trippen, för det går knappt

Klart man kan vara nervös, speciellt när det gäller psykedeliska droger. Kan fortfarande efter väldigt många trippar känna lite nervositet inför en tripp men det går alltid bra.
Kan ju vara bra att du har testat röka men att trippa är inte alls som att vara påverkad av cannabis.
Känner du dig redo så kör på om du vill, men bäst är att alltid börja med en liten dos först vad det än är du ska testa.
Happy tripping om så blir fallet!