2008-09-26, 16:17
Medlem
Imgayanditsokays avatar
Okej nu vet jag att det inte är så att man måste fasta innan lsd
Citera
2008-12-06, 18:18
Medlem
johan817s avatar
Mycket bra tråd!!
Citera
2009-02-01, 17:26
Medlem
jävligt bra tråd tack
Citera
2009-02-02, 08:18
Bannlyst
liten noobfråga: Känner man eurofi av svamp? har alltid bara trott att det är hallisar och förvrängd syn på allt, men är eurofin där med? Mår man bra liksom, som E? Varifrån kommer då eurofin? Serontonin?
Senast redigerad av gulthotel 2009-02-02 kl. 08:52.
Citera
2009-02-03, 11:44
Medlem
N2O/THCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulthotel
liten noobfråga: Känner man eurofi av svamp? har alltid bara trott att det är hallisar och förvrängd syn på allt, men är eurofin där med? Mår man bra liksom, som E? Varifrån kommer då eurofin? Serontonin?

Ja, du kan känna enorma mängder eufori, likväl som extrem dysfori. Psykedeler är vad man gör det till.
Citera
2009-05-17, 12:48
Medlem
da bumpz

Syra sitter väl i jäkligt länge? Om man bara skulle klippa en liten bit av en lapp och käka, skulle det funka bra om man inte har tiden för en riktigt lång tripp?
Citera
2009-10-01, 20:53
Medlem
Poddubnys avatar
Fick bara för mig en skum fråga som jag undrar om nån har tänkt på. Är det trevligare att trippa under dagtid än på natten? Trivialt, kan tyckas, men jag verkligen tänka mig att det är lättare att vara i rätt mood om det är ljust och fint ute
Citera
2009-10-01, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
da bumpz

Syra sitter väl i jäkligt länge? Om man bara skulle klippa en liten bit av en lapp och käka, skulle det funka bra om man inte har tiden för en riktigt lång tripp?

Då kommer du bara känna dig konstig en lång tid istället.
Citera
2009-10-01, 21:07
Medlem
Gammeljudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulthotel

Ja, man får riktigt härlig eufori av svamp, iallfall dom jag prövade, vilket var atlantis tryfflar från amsterdam. Man mår skitbra.
Citera
2009-10-01, 21:10
Medlem
Gammeljudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poddubny
Fick bara för mig en skum fråga som jag undrar om nån har tänkt på. Är det trevligare att trippa under dagtid än på natten? Trivialt, kan tyckas, men jag verkligen tänka mig att det är lättare att vara i rätt mood om det är ljust och fint ute

Ja, jag föredrar absolut att trippa när det är sol ute, det kan lätt bli läskigt om det börjar bli mörkt. Kombination för en bra tripp = Utomhus, på ett bra ställe där man inte riskerar att möta folk eller polis, samt att det ska vara fint väder.

Alla gånger jag trippat så har det vart utomhus i park / skog, och det har förhöjt det som fan, finns så mycket att utforska och leka med.
Citera
2009-10-05, 11:10
Medlem
Sjograss avatar
Har läst lite om folk som innan trippen bestämmer ett visst föremål som ska vara en medhjälpare under trippen, t ex någonting som lyser lite. Har själv aldrig tagit någon hallucinogen, men det kan ju vara värt att utforska om någon har lust. Bl a har det varit en rapport och några grabbar som hade en lysstav som de gick och höll i.

Apelsin (eller C-vitamin?) ska tydligen hjälpa under snetrippar med psykedelia, samt att ligga sked. Vet inte heller om detta stämmer, men det kan vara värt att utforska och lägga till här.

Låten Rosetta Stoned av Tool beskriver en DMT-trip - "...After calming me down with some orange slices and some fetal spooning..." ^^
Citera
2009-10-06, 19:48
Medlem
Zkinkans avatar
trevlig tråd!

jag har verkligen tvekat länge och börjar bli mer sugen på lite syra nu.
är musiker och vill ju verkligen se vad som händer med mitt gitarrspelande
och vilka effekter jag kommer leka med och sånt.

jag har ju rökt på några gånger i månaden i några år, börjat gilla lustgas som förhöjare till rökat också.
har personer i min närhet som jag känner mig otroligt säker med och som jag kan lita på. men är fortfarade cpskraj för snetripp, jag är väldigt stark i tänkandet egentligen.
är det positivt eller negativt att vara en "tänkare" när man trippar?
jag har aldrig mått dåligt av röka eller lustgas, var lite nervös innan första gångerna bara såklart.

aja hoppas jag inte crashat tråden totalt! bra tråd som sagt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in