2020-08-02, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gronestune
Stanna inte hemma, särskilt inte när det fina vädret kommer nu med. Passa på att gå ut i skogen till ett avskiljt område som du känner dig trygg i och som det inte är för mycket folk som passerar. Skaffa en våg och väg, det kommer att lugna dig en del med att veta hur mycket exakt du stoppar i dig, även veta dos till nästa gång. Men annars, kör på.

Se till att ha med dig lite extra kläder om det skulle bli kallare och bli påmind om att dricka vätska någon gång i halvtimmen/timmen. Håll dig även borta ifrån platser med djupt vatten så du inte får för dig att bada.

Bor mitt i en storstad så vette tusan, ska också komma ihåg att blockera dörren till balkongen bara för att haha. Förövrigt, ser svampen okej ut?
Citera
2020-08-02, 22:59
Medlem
GodModes avatar
Svamp är hemskt. Om jag skulle ge dig ett stalltips så är det att vara på ett tryggt ställe.
Citera
2020-08-03, 14:05
Medlem
Har tyvärr inte heller någon våg även fast det sägs vara 2g, bör jag börja lite och öka eftersom?
Citera
2020-08-03, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azer1te
Har tyvärr inte heller någon våg även fast det sägs vara 2g, bör jag börja lite och öka eftersom?
Ta allt. Det är inte mycket ändå!
Citera
2020-08-04, 02:49
Medlem
Citat:

Såg inte så mycket ut, ta allt..
Citera
2020-08-04, 02:55
Medlem
Citat:

2g Cubensis? En säng/soffa och en förstående flickvän låter som ++ Välkommen Neo.
Citera
2020-08-04, 09:14
Medlem
Räcker 1/4 lapp första gången?

Tjena. Jag sitter nu på en 150ug lapp och tänkte ta 1/4 för att bara softa och känna hur lsd känns. Så min fråga är räcker det? För jag bor nämligen hemma och har föräldrar som åker på jobb kl 06 och jag vill inte vara helt trippad när dom kliver upp.

Texten kanske inte är logisk någonstans eftersom jag har jobbat natt och använt tjack så har lite sömnbrist.

Tack för svar.
Citera
2020-08-04, 09:15
Medlem
HoppigGrodas avatar
Ta hälften!

75 ug är perrans för att känna av LSD.
Citera
2020-08-04, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HoppigGroda
Ta hälften!

75 ug är perrans för att känna av LSD.

Men den att jag vill inte trippa riktigt när föräldrarna är hemma. Vet inte hur jag reagerar på lsd därför skrev jag trippa riktigt.
Citera
2020-08-04, 09:31
Medlem
HoppigGrodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etorsknr1
Men den att jag vill inte trippa riktigt när föräldrarna är hemma. Vet inte hur jag reagerar på lsd därför skrev jag trippa riktigt.

Dina pupiller kommer se ut som tallrikar om du ens vill trippa lite.

Spara lappen tills dina päron reser bort eller ta den på en fest.

Det är viktigt att du känner dig trygg under trippen. Skulle inte rekommendera att ta sin första lapp hemma hos sina päron ensam.

Hitta nån som har FF sen äre bara att köra!

Ps köp bensos så du lätt kan avsluta trippen om det blir för mycket.
Citera
2020-08-04, 09:31
Medlem
Kör hela. Gjorde misstaget att käka en halv på min jungfrutripp och blev mest irriterad på att inte "komma iväg" så att säga.
Citera
2020-08-04, 09:33
Medlem
Gronestunes avatar
Du begår sex misstag.

1. För låg dos, kan leda till obehagskänslor.
2. Du gör det i en otrygg miljö där du kan stöta på föräldrar, sedan kommer du sitta och nojja över det, som i sin tur kommer att gör dig mer nojjig och du kommer att få en obehaglig resa om du tar normal dos.
3. Ha en trippsitter och var i en trygg miljö utan bekymmer.
4. Ta 150ug, du kommer inte att flippa ur och hoppa ut ur ett fönster. På sin höjd kommer du se fraktaler, starkare ljus, konstiga tankar och insikter.
5. Studera droger på ett djupare plan och planera ditt bruk. Sluta stoppa i dig skit du inte vet om vad det är för något.
6. Ha benso om du mot all förmodan skulle flippa ur av någon anledning (psykiska problem?). Dödar oftast trippen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in