Citat:
Ursprungligen postat av
Etorsknr1
Det är därför jag frågar dom som har erfarenhet innan jag gör något.
Kolla youtube-klipp av seriösa personer som pratar om drogen du ska stoppa i dig, läs på wikipedia, studera drogen ännu mer så du ska kunna hålla ett tal om den i minst fem minuter. Förberedning, dosering, hur länge den verkar, peaken, halveringstiden, setting, plan B om någon skulle gå fel, utgå ifrån att substansen du fått inte är äkta/testa substansen på något sätt (jag brukar smaka mig fram eller ta oerhört låga doser för att se vad jag får, men när det kommer till LSD så är det bara att köra, men smakar den beskt så spotta ut den, den ska inte smaka beskt för då är det något annat, LSD är smaklös. Men tänk dock på att blotterpappret kan vara en aning beskt och papprigt, så du inte förväxlar de två. Dock ovanligt enligt min erfarenhet att få annat än LSD ifrån seriösa säljare, jag har dock aldrig stött på det.) Finns säkert en lång rad andra grejer som är värda att tänka på. Jag har själv varit ganska oansvarig när det kommer till droger, dock aldrig varit en fara för mig själv eller andra, men alltid testat själv och kört ganska aggressivt, men då handlar det om substanser ifrån säljare med mycket gott rykte, men testar mig ändå fram. Men har då studerat alla dessa substanser i 10år innan jag valde att prova dem.
Låter en aning spretigt men det får du leva med, är en aning tjackad.