2020-08-04, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HoppigGroda
Dina pupiller kommer se ut som tallrikar om du ens vill trippa lite.

Spara lappen tills dina päron reser bort eller ta den på en fest.

Det är viktigt att du känner dig trygg under trippen. Skulle inte rekommendera att ta sin första lapp hemma hos sina päron ensam.

Hitta nån som har FF sen äre bara att köra!

Ps köp bensos så du lätt kan avsluta trippen om det blir för mycket.

Okej får spara den. Har väldig respect för psykodeliska droger även fast jag inte har prövat, så jag lyssnar på era råd. Benso har jag köpt in.
Senast redigerad av Etorsknr1 2020-08-04 kl. 09:34. Anledning: Glömde lägga till
Citera
2020-08-04, 09:40
Medlem
HoppigGrodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etorsknr1
Okej får spara den. Har väldig respect för psykodeliska droger även fast jag inte har prövat, så jag lyssnar på era råd. Benso har jag köpt in.

Härligt!

Man får börja någonstans. 75 ug är en bra startdos. 150 ug kan bli för mycket för vissa nybörjare (främst tjejer men också vissa killar).

Du kan annars testa svamp om du har tillgång till det. Det är en kortare trip som är mer bekväm enligt. Skulle rekommendera svamp till alla nybörjare.
Citera
2020-08-04, 10:06
Medlem
Citat:
Härligt!

Man får börja någonstans. 75 ug är en bra startdos. 150 ug kan bli för mycket för vissa nybörjare (främst tjejer men också vissa killar).

Du kan annars testa svamp om du har tillgång till det. Det är en kortare trip som är mer bekväm enligt. Skulle rekommendera svamp till alla nybörjare.

Har alltid trott att svamp är mer intensivt.
Kommer inte att ta hela lappen, börjar smått och känner efter. En sak jag tänker mycket på är att jag kan sitta och tänka på hel skeva saker när jag är nykter och de är allt från satan och pizzagate konspirationen (egentligen ingen konspiration). Så jag vill ju inte börja tänka på sånt under en tripp, och om jag gör det är risken stor att trippen blir mörk?
Citera
2020-08-04, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gronestune
Du begår sex misstag.

1. För låg dos, kan leda till obehagskänslor.
2. Du gör det i en otrygg miljö där du kan stöta på föräldrar, sedan kommer du sitta och nojja över det, som i sin tur kommer att gör dig mer nojjig och du kommer att få en obehaglig resa om du tar normal dos.
3. Ha en trippsitter och var i en trygg miljö utan bekymmer.
4. Ta 150ug, du kommer inte att flippa ur och hoppa ut ur ett fönster. På sin höjd kommer du se fraktaler, starkare ljus, konstiga tankar och insikter.
5. Studera droger på ett djupare plan och planera ditt bruk. Sluta stoppa i dig skit du inte vet om vad det är för något.
6. Ha benso om du mot all förmodan skulle flippa ur av någon anledning (psykiska problem?). Dödar oftast trippen.

Det är därför jag frågar dom som har erfarenhet innan jag gör något.
Citera
2020-08-04, 10:44
Medlem
Gronestunes avatar
Citat:
Det är därför jag frågar dom som har erfarenhet innan jag gör något.

Kolla youtube-klipp av seriösa personer som pratar om drogen du ska stoppa i dig, läs på wikipedia, studera drogen ännu mer så du ska kunna hålla ett tal om den i minst fem minuter. Förberedning, dosering, hur länge den verkar, peaken, halveringstiden, setting, plan B om någon skulle gå fel, utgå ifrån att substansen du fått inte är äkta/testa substansen på något sätt (jag brukar smaka mig fram eller ta oerhört låga doser för att se vad jag får, men när det kommer till LSD så är det bara att köra, men smakar den beskt så spotta ut den, den ska inte smaka beskt för då är det något annat, LSD är smaklös. Men tänk dock på att blotterpappret kan vara en aning beskt och papprigt, så du inte förväxlar de två. Dock ovanligt enligt min erfarenhet att få annat än LSD ifrån seriösa säljare, jag har dock aldrig stött på det.) Finns säkert en lång rad andra grejer som är värda att tänka på. Jag har själv varit ganska oansvarig när det kommer till droger, dock aldrig varit en fara för mig själv eller andra, men alltid testat själv och kört ganska aggressivt, men då handlar det om substanser ifrån säljare med mycket gott rykte, men testar mig ändå fram. Men har då studerat alla dessa substanser i 10år innan jag valde att prova dem.

Låter en aning spretigt men det får du leva med, är en aning tjackad.
Citera
2020-08-04, 10:51
Medlem
HoppigGrodas avatar
Citat:
Har alltid trott att svamp är mer intensivt.
Kommer inte att ta hela lappen, börjar smått och känner efter. En sak jag tänker mycket på är att jag kan sitta och tänka på hel skeva saker när jag är nykter och de är allt från satan och pizzagate konspirationen (egentligen ingen konspiration). Så jag vill ju inte börja tänka på sånt under en tripp, och om jag gör det är risken stor att trippen blir mörk?

Man känner sig mer nära naturen på svamp, det gillar jag.

Ja du kan få de tankarna om du sitter ensam och runkar i ditt rum på syra.

Ta med nån polare som är jävligt skön och gör grejer, ta en promenad, lek en gissningslek, spela nått spel, rita eller inspektera tapeterna. Allt är intressant på LSD, tror inte du kommer sitta och tänka på pedofiler i USA. Du är i din lägenhet/hus och där finns det inga konspirationen, bara du och syran.

Jag vet en polare som vart kristen på LSD. Jag skojar inte, han öppna bibeln och börja läsa och kände att verserna talade till honom.

En resa på LSD är aldrig sig lik. Vibea bara så ska du se att allt går bra.
Senast redigerad av HoppigGroda 2020-08-04 kl. 10:56. Anledning: glömde bort en rad lol
Citera
2020-08-04, 10:55
Medlem
HoppigGrodas avatar
Citat:
Kolla youtube-klipp av seriösa personer som pratar om drogen du ska stoppa i dig, läs på wikipedia, studera drogen ännu mer så du ska kunna hålla ett tal om den i minst fem minuter. Förberedning, dosering, hur länge den verkar, peaken, halveringstiden, setting, plan B om någon skulle gå fel, utgå ifrån att substansen du fått inte är äkta/testa substansen på något sätt (jag brukar smaka mig fram eller ta oerhört låga doser för att se vad jag får, men när det kommer till LSD så är det bara att köra, men smakar den beskt så spotta ut den, den ska inte smaka beskt för då är det något annat, LSD är smaklös. Men tänk dock på att blotterpappret kan vara en aning beskt och papprigt, så du inte förväxlar de två. Dock ovanligt enligt min erfarenhet att få annat än LSD ifrån seriösa säljare, jag har dock aldrig stött på det.) Finns säkert en lång rad andra grejer som är värda att tänka på. Jag har själv varit ganska oansvarig när det kommer till droger, dock aldrig varit en fara för mig själv eller andra, men alltid testat själv och kört ganska aggressivt, men då handlar det om substanser ifrån säljare med mycket gott rykte, men testar mig ändå fram. Men har då studerat alla dessa substanser i 10år innan jag valde att prova dem.

Låter en aning spretigt men det får du leva med, är en aning tjackad.

Jävla knarkis

Du har fel, om det är riktig syra så kan man svälja den och trippa. Om det är RC syra så händer inget. Så jag rekommenderar att svälja den om du fick din tab av en löking arab.

Han har en plan B - bensos.

Tänk inte så mycket och go with the flow. Det kommer gå gallant!
Citera
2020-08-04, 10:58
Medlem
Gronestunes avatar
Citat:
Jävla knarkis

Du har fel, om det är riktig syra så kan man svälja den och trippa. Om det är RC syra så händer inget. Så jag rekommenderar att svälja den om du fick din tab av en löking arab.

Han har en plan B - bensos.

Tänk inte så mycket och go with the flow. Det kommer gå gallant!

Det är mycket jag har fel om. Men ganska skeptisk till att RC-syra skulle ha noll effekt oralt.
Citera
2020-08-04, 12:05
Medlem
HoppigGrodas avatar
Citat:
Det är mycket jag har fel om. Men ganska skeptisk till att RC-syra skulle ha noll effekt oralt.

Asså jag har själv testat så vet.

RC syra funkar i de flesta fallen lika bra som LSD men skillnaden är att man kan svälja...
Citera
2020-08-04, 12:10
Medlem
Gronestunes avatar
Citat:
Asså jag har själv testat så vet.

RC syra funkar i de flesta fallen lika bra som LSD men skillnaden är att man kan svälja...

Finns dock olika RC-syra och vet inte exakt hur de olika reagerar, men du har säkert rätt.
Citera
2020-08-04, 12:24
Medlem
HoppigGrodas avatar
Citat:
Finns dock olika RC-syra och vet inte exakt hur de olika reagerar, men du har säkert rätt.

Ye,

Vet inte vart det kommer ifrån att man dör av RC syra. Det är alltid en risk att dö på droger som inte kommer från ett legit apoket. Det är en risk man utsätter sig för liksom
Citera
2020-08-04, 12:29
Medlem
Gronestunes avatar
Citat:
Ye,

Vet inte vart det kommer ifrån att man dör av RC syra. Det är alltid en risk att dö på droger som inte kommer från ett legit apoket. Det är en risk man utsätter sig för liksom

Jo, men dosering kan ske fel av oseriösa säljare, tex fallen med dragonfly eller vad fan det hette. Saker ifrån säljare med gott rykte och genuina apotek vet man vad man får iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in