2015-09-22, 17:47
Medlem
Första LSD tripp i skogen, mitt i natten?

Tjena! Nu är det så att jag och en polare ska testa LSD inatt. Eftersom vi båda bor hemma hos föräldrarna så kan vi inte vistas hemma. Vi hade tänkt oss att trippa någonstans i skogen. Vi kommer ha med oss en högtalare så vi kan lyssna på musik, weed och lite munch Vi kommer även ha en som är nykter som kommer vaka över oss ett tag iaf. Jag har läst de FAQ som finns på FB. Nu undrar jag om det är något speciellt som vi behöver tänka på/ ta med oss när vi ska trippa i skogen. Just nu ser vädret rätt så skit ut men det har vi sagt ska inte stoppa oss
Citera
2015-09-22, 17:54
Medlem
Toreadors avatar
Jag avråder er från att göra det på natten, vänta istället tills ni har en hel ledig dag framför er (gärna med fint väder också, det gör en enorm skillnad). Dra till någon stor äng eller gräsmatta nära en skog där ni kan röra er fritt, tag med matsäck, högtalare, varm choklad, varma kläder, filtar etc.
Citera
2015-09-22, 18:08
Medlem
Sebzors avatar
Se till att ni kan tända en härlig brasa och skydd mot eventuellt regn.
Citera
2015-09-22, 18:53
Medlem
bongloards avatar
Personligen så skulle jag som är erfaren med största sannolikhet snea ur av att sitta i mörkret ute i en skog, speciellt om jag kombinerar syra och röka. CB+LSD är svårt att styra, jag blir lätt oroligt utan anledning. Blir man orolig eller rädd när man är omgiven av mörker och trippar balls så kan det bli väldigt obehagligt. Been there done that, inte igen.

Det finns inte mycket att utforska i mörkret. Jag skulle vänta tills det blir fint väder och ta ~40-140ug LSD vid 11-12 på dagen och ta spliffen vid 8-9 på kvällen inomhus med chill set n' setting.

Röker man cb i slutet av trippen så kickas ruset igång rätt hårt och man kan utforska kombinationen säkrare eftersom att det är så få timmar kvar på trippen. Det är en väldigt dålig idé att röka CB tidigt i trippen om det är första gången man trippar.
Citera
2015-09-22, 19:49
Medlem
DebbieHarrys avatar
Hade min första tripp mitt ute skogen på natten detta var dock på 25i-nbome men de var en upplevelse utöver de vanliga. Men man kan lätt få lite panikkänslor över att de är lite otäckt osv.
Citera
2015-09-22, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toreador
Jag avråder er från att göra det på natten, vänta istället tills ni har en hel ledig dag framför er (gärna med fint väder också, det gör en enorm skillnad). Dra till någon stor äng eller gräsmatta nära en skog där ni kan röra er fritt, tag med matsäck, högtalare, varm choklad, varma kläder, filtar etc.

Saken är den att vi ska på rave i helgen och hade gärna testat dom innan de
Citera
2015-09-22, 21:27
Medlem
Kejsarensnyakladers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucynyu
Saken är den att vi ska på rave i helgen och hade gärna testat dom innan de

Gör som planerat och det kanske inte blir något rave för er...
Citera
2015-09-22, 21:31
Medlem
Milford.Cubicles avatar
varför just på natten? man ser ju inte så mkt då. personligen har jag tyckte det var jättecool att trippa i skogen och väldigt vackert att se naturen på det sättet
Citera
2015-09-22, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kejsarensnyaklader
Gör som planerat och det kanske inte blir något rave för er...

Varför skulle de inte bli något rave?
Citera
2015-09-22, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
varför just på natten? man ser ju inte så mkt då. personligen har jag tyckte det var jättecool att trippa i skogen och väldigt vackert att se naturen på det sättet

På dagen så jobbar vi, och det är just de att vi vill testa dom och se hur fucked vi blir. Jag vill inte att min första LSD tripp är på ett rave med 1000 pers.
Citera
2015-09-22, 21:49
Medlem
mUdajs avatar
Om du ska på rave i helgen ska du ta lappar då igen? Du kommer ju ha jättehög tolerans..
Citera
2015-09-22, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mUdaj
Om du ska på rave i helgen ska du ta lappar då igen? Du kommer ju ha jättehög tolerans..

Får ju öka dosen då? eller spelar det ingen roll? Jag tänkte ta 1 lapp ikväll och 2-3 till helgen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in