Citat:
Ursprungligen postat av
durrah
Jag tänkte prova på LSD för första gången, jag kommer ha lägenheten för mig själv på lördag då föräldrarna åker bort 1v på semester.
Undrar om det är dum idé att vara ensam när jag testar LSD första gången? Hört olika där.
Vad ska jag ta för dos? Saker jag behöver tänka på?
20 årig kille
Tidigare erfarenheter med droger: Ren mdma en gång, ectasy tre gånger, kokain flera gånger och alkohol
Håller med fractal bob i mycket av det han säger. Men jag tänker att det är inte fel att trippa ensam. Nu vet jag inte vad du har för kompisar men säg att du har trippnanny hos dig som inte är van vid att trippa osv. Då blir det mest jobbigt för att dels är ju chansen för att han frågar dig titt som tätt, hur är det? Vad känner du? Osv. Och det blir ju fort tröttsamt och sen om det går "fel" för dig och du snetrippar då vet oftast inte en ovan vad han ska göra i vilket fall. Men jaja ska du ha en tripsitter så se till att det är nån som kan det där med trippar. Och skulle du inte ha nån i närheten så ta nummret till nån som e van för då kan du trippa själv i så fall.
Mvh
Förresten eju benzo en bra snuttenalle att ha att tillgå. Du kommer med största sannolikhet inte ta dem men bara att du vet att: Jag kan avbryta trippen om jag vill gör stor skillnad. Vissa tycker det är fusk med benzo men vafan lixom...
Och då har jag själv aldrig haft benzo hemma eller kännt att jag behövt. Men när jag börja trippa(ca 20årsen) då hörde jag aldrig ens talas om att man kunde avbryta en tripp med benzo. Så nu med vetskapen om det så tycker jag inte alls att man e klen eller så bara för att man safe:a. Sen när du trippat några ggr och du tror att du funderat ut va det handlar om. Då behöver du inga benzo för då uppskattar du även en snetripp. Inte när det händer men sen efter.