Citat:
Ursprungligen postat av
HampusTxD
text
Först och främst, har aldrig brutit igenom på DMT. Tycker dock det låter som du har valt att trippa vid helt fel tillfälle. Skulle jag gå omkring och ha oroat mig över att jag är schizofren skulle jag inte valt att trippa, inte ens på en låg-dos svamp. Ingen här kan nog svara på om det är ok eller inte att göra om det i framtiden, men du bör nog vila ifrån alla sinnesförändrande substanser (om det nu är något du tar regelbundet, tex. cannabis) innan du får klarhet i din egna psykiska hälsa. Det är i alla fall min rekommendation.
Citat:
Ursprungligen postat av
Baobab
Hej, har tänkt pröva hallucinogener för första gången någon gång de kommande veckorna. Har funderat på att beställa hem lappar som påstår sig vara 200µg, fungerar en sån som första gång med bra set and setting eller är det overkill? Vad rekommenderar ni annars?
200ug är nog ingen fara men det kommer ju helt klart bli en upplevelse om doseringen stämmer, men antar det är det du vill åt.

Spontant så har jag nästan alltid blivit besviken på LSD då säljare oftast inte verkar vara så ärliga. 150ug ska ju vara tillräckligt säger många för en bra låg-dos session, men de senaste gångerna jag prövat den påstådda dosen har jag mest hamnat i limbo och önskat jag tagit mer. Att ta mer än en lapp är dock inget jag skulle göra på blindo första gången. Antar du har koll på tråden om vilka shoppar som just nu har bra rekommendationer från andra användare här - köp från någon av dem.