Tja! Sitter hemma nu och är ganska så återställd!

Får en del flashbacks och feelings från trippen men detta är inget jag grubblar över eftersom jag vet att det är mitt huvud som fortfarande leker och efter en god natts sömn kommer jag vara bac on track

(med hjälp av en holk eller två

)Vet inte om folk vill veta hur de gick osv (detta e ju ingen tripprapport) men här kommer iaf. lite info av dom som skedde under vår kväll.
Vi hade ingen sitter till och börja med. Eftersom både jag och min partner har testa svamp, e, mdma innan så kände vi oss ganska så säkra utan en.
Vi beslutade oss för att inte vara inne i en skog utan promenera runt på diverse vägar med rik sikt på djur och natur. Vi bor i en relativt liten stad så det var enkelt att inte tappa bort sig om man ska uttrycka det så. Vid 03:30 tog jag 2/3 av en lapp. Vi gick längs stranden och stannade tills runt 07-08. Det var la nu jag fattade eller ''inte fattade'' va fuck som försegår

Ljud och ljus, allt mer skevt än det andra. runt 10 tiden stack vi hem till min polare eftersom det började regna som fan, på ett sätt var det ganska skönt eftersom man hade mer kontroll på sig själv inne i ett rum än utomhus. Däckade runt 11 och vaknade vid halv 14:30. Tog mig upp på min cykel och stack hem.
Ska nu försöka varva ner så gott som det går.