2014-02-09, 15:42
Medlem
Sjalvastefans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
Skäms för att ställa denna fråga, men jag har under en lång tid (+2år) varit intresserad av att testa LSD, min intention är dock inte att "finna mig själv" eller utforska mitt undermedvetna, utan bara för att det är verkar förbannat roligt. Tror ni att det är en bra idé för mig att trippa då eller borde man vänta tills man har ett tydligare syfte med trippen?

Hade tänkt trippa själv då jag inte känner någon annan som brukar droger f.ö.

Enda jag har testat innan är 4-ho-met med en polare och det var den roligaste kvällen i mitt liv, båda två satt bara och asgarvade så vi grät i flera timmar.

Kör på! Har bara trippat för att det är roligt, insikter får man liksom på köpet. Det är riktigt kul att trippa med ett par polare endast för att det är sjukt roligt men man kanske ska skippa att äta sig mätt på lapparna och börja med 1-2 stycken istället.
Citera
2014-02-09, 20:31
Medlem
Gingers avatar
Jag och min psykiskt instabila vän tänkte inta stora doser LSD kommande helg. Jag får hoppas att han håller sig lugn (han har lång historia av mentala problem).

Till min fråga: Jag läste någonstans i tråden att man skall placera ut massa vassa knivar runt om sig innan man börjar trippen för att ljuset speglar sig vackert i metallen. Jag har inga vassa knivar, räcker det med en gaffel?
Citera
2014-02-09, 21:15
Medlem
siddyslickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Jag och min psykiskt instabila vän tänkte inta stora doser LSD kommande helg. Jag får hoppas att han håller sig lugn (han har lång historia av mentala problem).

Till min fråga: Jag läste någonstans i tråden att man skall placera ut massa vassa knivar runt om sig innan man börjar trippen för att ljuset speglar sig vackert i metallen. Jag har inga vassa knivar, räcker det med en gaffel?

Måste vara det sämsta försök till att vara rolig någonsin, helt jävla ärligt så är fan "din mamma skämt" roligare.
Creds till den sämsta posten jag läst.
Citera
2014-02-09, 21:26
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siddyslicka
Måste vara det sämsta försök till att vara rolig någonsin, helt jävla ärligt så är fan "din mamma skämt" roligare.
Creds till den sämsta posten jag läst.

Nej nej! Detta är seriöst! Precis fick jag höra att min vän skall sluta med sin anti-psykos medicin mot hans röster, bara för trippens skull.

Jag läste också i tråden att man gärna skall ha en skräckfilm igång på tv:n för att den speciella "lsd-känslan" skall komma. Oj oj oj! Vad jag längtar till kommande helg!
Citera
2014-02-10, 00:15
Medlem
46532s avatar
Citat:
Nej nej! Detta är seriöst! Precis fick jag höra att min vän skall sluta med sin anti-psykos medicin mot hans röster, bara för trippens skull.

Jag läste också i tråden att man gärna skall ha en skräckfilm igång på tv:n för att den speciella "lsd-känslan" skall komma. Oj oj oj! Vad jag längtar till kommande helg!

Rök en tung dos salvia med din polare så ska du se att varken skräckfilm el knivar kommer behövas! De liksom kommer utav sig själv.
Citera
2014-02-10, 00:19
Medlem
Citat:

Då får du ge din vän lite extra, så han kopplar av ordentligt
Citera
2014-02-10, 13:44
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjalvastefan
Kör på! Har bara trippat för att det är roligt, insikter får man liksom på köpet. Det är riktigt kul att trippa med ett par polare endast för att det är sjukt roligt men man kanske ska skippa att äta sig mätt på lapparna och börja med 1-2 stycken istället.

Ja mer än t.om 1 hade jag nog tyckt var i överkant med tanke på att jag har hört att syra sitter i jävligt länge och då är det inte så kul att snea.
Citera
2014-03-15, 18:03
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
Ja mer än t.om 1 hade jag nog tyckt var i överkant med tanke på att jag har hört att syra sitter i jävligt länge och då är det inte så kul att snea.
Du ska inte jaga lappar, hitta droppar på flaska så jävlar blir det pang i kolan.
Citera
2014-03-21, 00:17
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Du ska inte jaga lappar, hitta droppar på flaska så jävlar blir det pang i kolan.

Haha, fast om jag är själv vill jag ju inte flyga så jag inte ens vet vad jag heter.
Citera
2014-03-28, 00:05
Medlem
fragboys avatar
Hej alla tripparvänner.

Jag har väldigt länge velat trippa. Har dock aldrig varit i rätt umgänge för detta, men nu har jag en polare som är galet sugen på att testa. Han har en polare som har köpt ett growkit och frågade om vi ville ha. Jag sa ja på en gång, men har lite frågor först.

Det nämns ofta att man ska ha ett "starkt psyke". Hur ska man tolka det? Jag har ett normalt liv, inga större problem egentligen. Väldigt normal och skön uppväxt, dock med en farsa som drack en del. Men har aldrig påverkats av det egentligen då han bara blir väldigt passiv när han blir full. Har dock några mindre trauman som ibland kan ge mig en del ångest, men brukar bara vara tillfälligt.

Har rökt en del cannabis i mina dagar. Kanske 2ggr/veckan dom senaste åren med en del längre uppehåll. Har blivit rätt passiv och analytisk av detta, men inga jätteförändringar. Är rätt kritisk till mycket som vi människor säger och gör, men ingenting som påverkar mig på det hela stora.

Hur vet jag om jag har "rätt" psyke för en tripp? Att snea verkar inte allt för behagligt.

Väldigt tacksam för svar!
Citera
2014-04-20, 22:28
Medlem
Wa-do-Themss avatar
Och KOM IHÅG
Du landar ALLTID
Du dör ALDRIG

Gäller det RC också?
Citera
2014-05-12, 13:52
Medlem
Tänkte bara kolla med er som är erfarna. Ikväll ska jag testa LSD för första gången, jag hade bara tänkt att ta en halv lapp då jag aldrig testat någon hallucinogen förut.
Jag kommer att ta det utan en sitter, tänker att jag inte är i behov av en sitter efter endast en halv lapp.
Jag kommer att sitta & prata i skype med 4-5 andra polare som kommer att sitta & spela.

Min fråga är nu, kommer jag att tycka det är jobbigt att höra dom sitta & rabbla om saker som jag inte har en aning om vad det betyder?(Jag spelar inte några spel)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in