2015-04-24, 01:36
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frihet1
Tjena!
Den perfekta drogen för dig är 4-aco-dmt. Vi är lika på många sätt verkar det som, jag är också rädd för speglar och ansiktsförändringar, och mina första ordentliga RC tripp ville jag skulle vara någorlunda mild men ändå tillräckligt stark för att jag skulle få en påverkan av den. 4-aco-dmt är snäll som fan, låg mindfuck, mycket schyssta hallisar både OEV och CEV!
Testade under min förra tripp på substansen att kolla mig själv i spegeln för att möta min rädsla på något sätt, och blev sjukt överraskad över att det var mer intressant än läskigt! Som att titta in i sitt egna medvetande. Visst ändras ansiktet lite grann men det är inte läskigt alls!
Mina 4-aco-dmt trippar har hållt på i kanske 6 timmar totalt, och har alltid tagit pulvret relativt sent på kvällen så jag ska vara trött och somna direkt när klockan blir mycket, och det fungerar utmärkt. Min sista tripp var sjukt intressant och egentligen "perfekt" på alla sätt.

Här kan du läsa mina tripprapporter på substansen. 1,2

Tack för svar! Med spänning ska jag läsa dina rapporter

Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Jag har svårt att rekommendera någon hallucinogen som första gången då allt är individuellt och man reagerar olika, men efter de preferenser du anger skulle jag nog säga 4-AcO-DMT och DPT är lämpliga, även LSD i viss mån. 4-AcO-DMT trippar man på i 4-6 timmar och DPT i 2-4 timmar ungefär. LSD verkar längre (6-12 timmar typ). Nämner dessa tre pga rustid. Ta det försiktigt, nämnda substanser är mycket potenta. Finns ju andra substanser, t.ex DMT men det måste rökas eller intas med MAOI-hämmare och kan vara svårare att få tag på.

Grymt , det kommer bli en blygsam första dos (tror jag ). Tack för varningen! Snart dags för att dyka ner i trådarna för de här substanserna.
Citera
2015-07-10, 01:11
Medlem
Hallucinoger måste vara humbug. Händer inte skit även om jag slickar flera syrakaplar.
Citera
2015-07-10, 01:18
Medlem
bongloards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grismongis
Hallucinoger måste vara humbug. Händer inte skit även om jag slickar flera syrakaplar.

Äter du några mediciner? Finns många läkemedel som gör det omöjligt att trippa.
Citera
2015-07-10, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bongloard
Äter du några mediciner? Finns många läkemedel som gör det omöjligt att trippa.
Xanor,stesolid,opiater,lyrica,cyprexa.
Citera
2015-07-10, 13:06
Medlem
bongloards avatar
Har du bestämt dig för att trippa så ber jag dig för ditt egna bästa att forska ordentligt om hur allt fungerar innan du gör det.

Citat:
Ursprungligen postat av Grismongis
Xanor,stesolid,opiater,lyrica,cyprexa.

"From my expierance Zyprexa completley destroys all positive effects of LSD ....but then again if your taking an anti-psychotic you shouldnt be fuckin around with powerful psychedelics period:\"

"Xanax will not completely kill the trip, but it will definitely make it less psychedelic and less intense, not just mellow."

"Although SWIM usually recomends taking them only if things get out of hand since diazepam (Stesolid) lessens the intensity of the trip."

"Taking an opiate does tend to reduce the power of the trip slightly, but only because the opiate euphoria makes you feel distanced from it. The trip still continues on. Although, depending on the substance, the visual activity will sometimes be reduced."

"I have had shrooms whilst on pregabalin and didnt expereince anything bad. Had a nice time on the shrooms, though i was only on 150mg a day of pregabalin at that point. "
Citera
2015-08-18, 19:22
Medlem
Är jättesugen på att käka mitt meskalin idag, blir första gången någonsin, men grejen är att jag har klonazepam i mig. Jag har käkat 6mg mellan söndagnatt tills igår eftermiddag, så jag har inte käkat något på över 24h. Hur stor påverkan tror ni detta ev. skulle ha på trippen? Skulle den inte bli av öht. eller skulle det möjligtvis funka fast lite svagare än hur det skulle vart ifall jag vart nykter?
Citera
2015-08-18, 23:27
Medlem
123psyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HampusTxD
Är jättesugen på att käka mitt meskalin idag, blir första gången någonsin, men grejen är att jag har klonazepam i mig. Jag har käkat 6mg mellan söndagnatt tills igår eftermiddag, så jag har inte käkat något på över 24h. Hur stor påverkan tror ni detta ev. skulle ha på trippen? Skulle den inte bli av öht. eller skulle det möjligtvis funka fast lite svagare än hur det skulle vart ifall jag vart nykter?

Hade jag varit du och haft meskalin hade jag definitivt väntat lite om inte allt lämnat kroppen än, en snabb googling (som hänvisade till flashback, såklart) visade på upp till 50h halveringstid beroende på vilken typ av klonazepam du har fått i dig. Inte vill du väl slösa bort en sån upplevelse som meskalin över lite dåligt tålamod?
Citera
2015-09-13, 21:24
Bannlyst
Tryffel Atlantis första tripp NU

Tjena ska köra min första tripp nu om en timma, men har ett par frågar innan jag sätter igång.

1. Har tänk äta 15g Atlantis Tryffel, Blir det för mycket?

2. Tryffeln ska vara mycket mer potentare om den är färsk och blöt, vet inte om min är färsk eller torkad.. hur ser man det? Har aldrig sett en tryffel förut och har ingenting att jämföra med om hur dom är som färska och våta eller ej.

3.Har inte fastat något under dagen, påverkar det min tripp negativt på något sätt?''''

Mvh
Citera
2015-09-14, 12:11
Medlem
123psyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippingballs
Tjena ska köra min första tripp nu om en timma, men har ett par frågar innan jag sätter igång.

1. Har tänk äta 15g Atlantis Tryffel, Blir det för mycket?

2. Tryffeln ska vara mycket mer potentare om den är färsk och blöt, vet inte om min är färsk eller torkad.. hur ser man det? Har aldrig sett en tryffel förut och har ingenting att jämföra med om hur dom är som färska och våta eller ej.

3.Har inte fastat något under dagen, påverkar det min tripp negativt på något sätt?''''

Mvh

Kanske för sent ute nu men....

1) Nej, det borde bli bra.

2) Om inte du har köpt den via någon mellanhand (typ en kompis) som har torkat den efter han fått den från återförsäljare så säljs den alltid färsk så vitt jag vet.

3) Det borde gå bra - det är väldigt individuellt hur fasta påverkar trippen. För mig så har jag lättare att bli illamående om jag inte fastar ett par timmar innan samt får vänta längre på att det slår på, vilket jag gärna undviker.

Hoppas du hade det bra
Citera
2015-09-14, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 123psyk
Kanske för sent ute nu men....

1) Nej, det borde bli bra.

2) Om inte du har köpt den via någon mellanhand (typ en kompis) som har torkat den efter han fått den från återförsäljare så säljs den alltid färsk så vitt jag vet.

3) Det borde gå bra - det är väldigt individuellt hur fasta påverkar trippen. För mig så har jag lättare att bli illamående om jag inte fastar ett par timmar innan samt får vänta längre på att det slår på, vilket jag gärna undviker.

Hoppas du hade det bra

Hej! Tack för svaren..

Jo fan körde igår på 15g, det var färska vakuum förpackade.

Stod att 15g var "only for experienced psychonauts" tror Strong dosage var 12g.

Men det gick skit bra, skulle lätt ha pallat mer, men det var en super nice trip..

Mycket tankar, och shit vilket annat perspektiv jag fick på livet, som ett större medvetande som gick utanför mig tankar på hela universum och vilket jävla trist och litet liv vi alla har, när hela universum är så stort att vi bara tar del av små skit... fan fick tankar att livet inte är så mycket värt, vi är knappt någonting jämfört med universums stora skönhet, kaos och harmoni..

Men mår mycket bättre idag än jag gjort på länge, känner mindre ångest och nervositet.. hur länge håller det i sig?

Btw fick ordenliga CEV och OEV, mycket mönster och sånt, skit kul och rolig upplevelse var det.

mvh
Citera
2015-09-15, 00:37
Medlem
123psyks avatar
Citat:
Hej! Tack för svaren..

Jo fan körde igår på 15g, det var färska vakuum förpackade.

Stod att 15g var "only for experienced psychonauts" tror Strong dosage var 12g.

Men det gick skit bra, skulle lätt ha pallat mer, men det var en super nice trip..

Mycket tankar, och shit vilket annat perspektiv jag fick på livet, som ett större medvetande som gick utanför mig tankar på hela universum och vilket jävla trist och litet liv vi alla har, när hela universum är så stort att vi bara tar del av små skit... fan fick tankar att livet inte är så mycket värt, vi är knappt någonting jämfört med universums stora skönhet, kaos och harmoni..

Men mår mycket bättre idag än jag gjort på länge, känner mindre ångest och nervositet.. hur länge håller det i sig?

Btw fick ordenliga CEV och OEV, mycket mönster och sånt, skit kul och rolig upplevelse var det.

mvh

Tryfflarna görs i Holland och pga. tidigare problem med folk som där åt för mycket skriver dom nu sådär på alla paket och rekommenderar egentligen lite för låga doser kanske, men bättre det än att folk ballar ur och tryfflarna möter svampens öde där borta. Om du ska pröva igen, tänk på att inte dubbla dosen direkt om du verkligen inte är säker på din sak. 1 + 1 är sällan lika med 2 när det kommer till att öka, snarare 4.

Låter som du haft det bra Angående det fetmarkerade: det blir vad du gör det till. Personer som i USA tagit del av psilocybin i studier och i efterhand har fått svara på enkäter tenderar till att säga att det var en av deras top 3 upplevelser i livet även 10 år efteråt. Självklart tonar det ut, speciellt de mer uppenbara skillnaderna, men det beror helt på hur du i efterhand väljer att jobba med det.
Citera
2015-09-15, 00:41
Medlem
Citat:

Och det slog dig aldrig att du som självmedveten varelse har fått chansen att uppleva universums magi, befinna dig mitt i skapelsen. Vårt liv är långt ifrån litet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in