Citat:
Ursprungligen postat av BePositive
Har suttit och googlat efter bredband som går på 800kr/mån och det är totalt omöjligt att komma upp i dom siffrorna för en privat person.
Sitter dom på gigabit lina?

Själv reagerar jag ofta på att programledarn säger
"Ja och så är ni med i facket"
Sen upp med 1000-2000 kr i månaden
Kostar det så mycket för folk som lurats att gå med i facket?