2008-04-10, 20:37
Medlem
schabo-labos avatar
Han har gaddat sig på avbetalning . Smart.
Citera
2008-04-10, 20:43
Medlem
schabo-labos avatar
Varje avsnitt följer exakt samma mönster.
Citera
2008-04-10, 21:04
Medlem
Trumpeters avatar
Hoppas detta var det tråkigaste avsnittet denna säsong. De (framförallt Sandra) var alldeles för seriösa.
Citera
2008-04-10, 21:11
Medlem
Andremasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Hoppas detta var det tråkigaste avsnittet denna säsong. De (framförallt Sandra) var alldeles för seriösa.

Jo, det är ju mycket roligare med folk som dvärgarna i tierp som satt och grinade
Citera
2008-04-10, 21:45
Medlem
schabo-labos avatar
Japp de var tråkigt. Menar du dvärgen, han tottentotten som skulle betala sju år på skulderna och tjejen drog ifrån honom mitt iallt. Japp det fallet är roligt.
Citera
2008-04-10, 22:08
Medlem
Sillberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andremask
Jo, det är ju mycket roligare med folk som dvärgarna i tierp som satt och grinade
F-n vad synd att jag missade det här avsnittet - det lär ska ha varit en höjdare. Tänk om det skulle finnas att ladda ned någonstans ifrån.
Citera
2008-04-10, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sillbert
F-n vad synd att jag missade det här avsnittet - det lär ska ha varit en höjdare. Tänk om det skulle finnas att ladda ned någonstans ifrån.

Många av programmen ligger här: http://www.tv3.se/ tryck på WEBB-TV i menyn, tror det är tredje programmet uppifrån om du går in i "lyxfällan, sedan "program".
Citera
2008-04-10, 22:56
Bannlyst
Dom i dagens avsnitt var ju inte så värst korkade och blåsta som dom i tidigare avsnitt, lite dålig husaffär och några krediter bara..
Gick jälvigt bra i slutet också, jag önskar dom lycka till!
Citera
2008-04-10, 23:49
Medlem
Y0dAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nocty
Dom i dagens avsnitt var ju inte så värst korkade och blåsta som dom i tidigare avsnitt, lite dålig husaffär och några krediter bara..
Gick jälvigt bra i slutet också, jag önskar dom lycka till!
Dessutom fick man känslan av att TV3 försökte vinkla det så att de skulle verka mer oansvariga än vad de var (vilket de antagligen gör varje program). Speakern sa ju till exempel att huset var ett impulsköp, men det var inget som de snackade mer om sen.
Citera
2008-04-11, 01:43
Medlem
MadamMims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cos
Tjejen verkar ju skärpt och är dessutom ganska söt, vad ska hon med det där stolpskottet till..?

Jag kan inte för allt i världen förstå det. Hon var ändå en hyffsat nice MILF och han såg ut som en tandlös, inavlad farmare med inåtskjutande haka....
Citera
2008-04-11, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Y0dA
Dessutom fick man känslan av att TV3 försökte vinkla det så att de skulle verka mer oansvariga än vad de var (vilket de antagligen gör varje program). Speakern sa ju till exempel att huset var ett impulsköp, men det var inget som de snackade mer om sen.
Ja, fast de hade liksom ingenting. Alla småprylar de ägde, som telefoner och sånt var köpt på krediter! Och så hade, vadå, inte ens 150 000 SEK i deklarerad inkomst förra året TILLSAMMANS?!

Köpa hus på den ekonomin... smart! Dessutom lååååångt från allt, så de måste åka fler mil till jobb t.ex.
Citera
2008-04-11, 07:07
Medlem
Pussykings avatar
Om några år, när de fått ner kostnaderna på huset och barnen slutat med blöjor sitter de i en väldigt bra sits med billiga levnadsomkostnader. De flesta småbarnsföräldrar har tuff ekonomi, men jag anser att det alltid är rätt att äga sitt boende på sikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in