2010-06-24, 15:14
Medlem
Just nu påstår Steam att jag har en "Invaldig steam key" och får minsann inte spela på nån server alls.

Nån bugg efter uppdatering som tydligen har skett? Ser lite annorlunda ut nu.

Sen har jag samma problem som ovanstående, varannan gång jag går in typ finns det bara massa skumma servrar.

Mvh. David.
Citera
2010-06-24, 15:21
Medlem
Blev tillrättavisad hit av en annan, när jag gjorde en egen tråd här är frågan:

Hej alla, tänkte bara fråga varför mitt cs 1.6 är lite konstigt.
Problemet är att jag bara kan köra med vänster hand (inne i spelet) och när man trycker på options, och byter till höger hand, hjälper det inte. Jag har prövat med cl_righthand 1 i konsol, inget.
Jag har tryckt på "H" in-game och ändrat där, inget händer. Jag har ominstallerat, inget..
Så ja, någon som har någon lösning? Jag har ett bra grafik kort som klarar alla nya spel. Kan problemet vara att när jag började spela 1.6 så hade jag ett inbyggt intel grafik kort (kan typ inget göra något med det.), sen så bytte jag till ett annat. Jag trodde det skulle lösa sig då, men men..
Tack på förhand ^^
Citera
2010-06-24, 17:45
Medlem
Douloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ph4TH4xx0r

Problemet är att jag bara kan köra med vänster hand (inne i spelet) och när man trycker på options, och byter till höger hand, hjälper det inte. Jag har prövat med cl_righthand 1 i konsol, inget.
Jag har tryckt på "H" in-game och ändrat där, inget händer. Jag har ominstallerat, inget..
Så ja, någon som har någon lösning? Jag har ett bra grafik kort som klarar alla nya spel. Kan problemet vara att när jag började spela 1.6 så hade jag ett inbyggt intel grafik kort (kan typ inget göra något med det.), sen så bytte jag till ett annat. Jag trodde det skulle lösa sig då, men men..
Tack på förhand ^^
Radera din config, och starta om cs, så ska det fungera.
Citera
2010-06-25, 01:32
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ph4TH4xx0r

Tack på förhand ^^
Installera korrekta drivrutiner till ditt grafikkort och sen väljer du OpenGL i video options.
Citera
2010-06-27, 05:38
Medlem
Flrbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicoo
Blev av med mitt steamkonto med typ 5 spel som jag hade köpt, cs, csz, hl2 mfl, jag glömde bort det efter en stund för jag inte hade en kamera så kunde inte fixa det och ingen annan hade att låna heller.. De kräver ju att man ska ta en bild och blab bla bla. Så jag undrar, finns det inte bara något nummer steam har man kan ringa? Verkar ju totalt efterblivet om de inte har det så stora som de är...? Hittar inget nummer i alla fall..

Ska det inte bara vara att visa CD-Key så får man sina spel tillbaka? :O
Citera
2010-06-27, 13:59
Medlem
Har varit bannad från CS 1.6 (steam) i 3-4år snart... Försvinner aldrig bannen?
Kan bara lira massa "unsecure" servrar.
Citera
2010-06-27, 15:51
Medlem
Lypes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RSA
Har varit bannad från CS 1.6 (steam) i 3-4år snart... Försvinner aldrig bannen?
Kan bara lira massa "unsecure" servrar.
Nej. Om du vill spela igen (på "riktiga servrar") blir du tvungen att skapa ett nytt konto på Steam och köpa en ny kopia av cs. Det kostar ju bara 30 spänn.
Citera
2010-06-27, 19:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lype
Nej. Om du vill spela igen (på "riktiga servrar") blir du tvungen att skapa ett nytt konto på Steam och köpa en ny kopia av cs. Det kostar ju bara 30 spänn.
Njae, CS 1.6 kostar 100kr. Det är inte mycket pengar dock.
Citera
2010-06-27, 20:20
Medlem
Lypes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krofius
Njae, CS 1.6 kostar 100kr. Det är inte mycket pengar dock.
Inte här:
http://www.g2play.net/store/Counter-Strike-1.6-8-GAMES-Steam-Key.html
http://www.g2play.net/store/Counter-Strike-Anthology-Steam-Key.html

Och det är plus några spel. Köpte själv BF:BC2 där (här) som inkluderade CS 1.6 + 8 spel till ett fint pris.
Citera
2010-06-28, 00:48
Medlem
Jag har sedan ett tag tillbaka haft problem när jag skjuter i CSS.

När jag möter en motståndare så hoppar mitt vapen till prev wep. Jag vet att jag inte råkar komma åt Q.
Detta händer inte varje gång, utan några gånger / spel.

Detta är så jävla frustrerande och jag måste verkligen hitta en lösning!

Någon som haft samma problem eller som vet hur man löser det ?

Jag har testat att köra om kontrollerna till default igen.
Citera
2010-06-28, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chart
Jag har sedan ett tag tillbaka haft problem när jag skjuter i CSS.

När jag möter en motståndare så hoppar mitt vapen till prev wep. Jag vet att jag inte råkar komma åt Q.
Detta händer inte varje gång, utan några gånger / spel.

Detta är så jävla frustrerande och jag måste verkligen hitta en lösning!

Någon som haft samma problem eller som vet hur man löser det ?

Jag har testat att köra om kontrollerna till default igen.

Antagligen scrollen du kommer åt som byter vapen, kolla inställningarna!
Citera
2010-06-28, 07:27
Medlem
claymanns avatar
Hej!

Köpte nyss source, tycker inte känslan e kvar på samma sätt, o konstigt hur gungame fungerar, får nytt vapen efter varje kill? :S

jaja mitt problem är att ja alltid får upp just 1985 servrar, o dessutom fungerar inte särskilt många, va e problemet? måste ju finnas mycket mer än så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in