Citat:
Ursprungligen postat av weakeSt Link
Är väll ganska skit samma? Är väll bara att döda dom och gå upp i rank?
Små snorungar finns det överallt, men vad gör det om det sitter en 14åring i motståndarlaget? Är det de att de är kaxiga och du börjar gråta?
Bara skönare att få köra över dom om de nu skulle vara kaxiga.
Ja, men när man är i den åldern så ska man ta så mycket utrymme!
Har spelat där en gång och det var dessvärre mycket tråkigt. De skriker och har sig. Kampar och fjantar sig. Det kan till och med göra medvetna Team damage etc, etc. Nu ska man inte bara skylla på alla dessa ungar. Dock så blir man väldigt trött på dem. Det är inte bara dessa unga individer som fjantar sig det har förekommit att äldre individer har varit skyldiga.
Oftast är det unga individer beter sig på ett osofistikerat sätt och agerar inkompetent.
Citat:
Med den attityden når man aldrig prispallen i WCG/ESWC/CPL.
Den attityden leder raka vägen ner i pubgropen där resten av publicidioterna spelar.
Jag vet inte hur Ni känner dig, men Jag skulle utan tvekan aldrig falla mig in att spela med 30 år yngre spelare.
Att anse att "pubgropen" är idioter är väldigt enfaldigt. Det finns många olika allmänna servers.
Så Ni anser att Spelarenan är fult med idioter. Enligt mig är Spelarenan en allmän server. Vilken svensk medborgare kan bli medlem och ansluta.
Om Jag har förstådd det här rätt så känns det som Ni har en dubbel moral. Ni påstår att man inte ska tycka illa om Spelarenan, samtidigt får Vi höra din enfaldiga kommentar.
Jag anser att Ni har en kraftig dubbel moral inom bords. Att Ni kanske ska överväga på eran känslomässiga kommentar.
Om Ni har något att till lägga så skriva gärna då.